۱۰۴
اختصاصی/

اگر سعودی فکر نزدیک شدن به کربلا را کند، ما نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند

سخنان تهدید آمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به سعودی، بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس بوک، و تویتر " داشته است.
اگر سعودی فکر نزدیک شدن به کربلا را کند، ما نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند
کد خبر: ۶۶۰۹۳
۰۰:۰۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنان تهدید آمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به سعودی، بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس بوک، و تویتر " داشته است.

فاضل برواری در سخنانی تهدید آمیز درصفحه اجتماعی فیس بوک گفته است: اگر سعودی به مقدسات ما در کربلا حمله کند یا اینکه به فکر اشغال یک وجب از خاک عراق باشد ما نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند. برواری در واکنش به قتل چهار سرباز توسط تروریست ها در الانبار تهدید کرد در مقابل جان این چهار سرباز، چهارهزار نفر از داعش را خواهیم کشت ، در همین راستا نیورهای امنیتی عراق شیخ عشیره "البوفراج" که مشکوک به دست داشتن در این ماجراست را دستگیر کرده اند.

خانواده این چهار سرباز از حکومت خواسته اند این شیخ را آزاد نکند و به مجازاتش رسیدگی نماید و انتقام شهدا را بگیرد.شایان ذکر است که "فاضل برواری" چندی پیش نیز در صفحه شخصی اش در فیسبوک نوشت: تعداد انتحاری طلب های عرب از ملیت های مختلف که به عراق سفر کردند و خود را در این کشور منفجر کردند، به بیش از چهار هزار نفر رسیده است؛ در بین این افراد ، سعودی بیشترین تعداد انتحاری و در صدر قرار دارد.


انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۲
نظرات بینندگان
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
سلام
به امید نابودی خاندان فهد و ترورسیتهای تکفیری
جان هزاران نفر از ما شیعیان فدای یک وجب از خاک کربلا
انتی وهابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
خدا روشکر بعد از حوثی های یمن ارتش عراق هم عربستان رو تهدید به جنگ نظامی کرد به امید روزی که ایران به جای تهدید وارد عمل بشه که ما همه ملت موافق نابودی حکام عربستان هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
فکر نمی کنم تاریخ خیانت کوفیان و کسانی که به نام طرفدار امام حسین از او دعوت نمودن تا به کوفه بیاید را از یاده برده باشند. پس لطفا بشین سرجات و احساسی نشو
فاضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
آقای به اصطلاح ناشناس، کوفیهایی که به امام علی و اولادش خیانت کردند، با اهالی الان عراق از زمین تا آسمون فرق دارند.
نمونه وفاداریشون به اهل بیت رو میتونید توی روز اربعین به صورت کاملا مشهود ببینید
ارتش عراق الان تحت فرمان جناب آقای نوری مالکی، که یک شیعه کربلایی هست قرار داره
مطمئن باش که این شیعه با کوفیها خیلی فرق میکنه
اسماعیل
Russian Federation
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
با سلام خدمت دوست عزیز ناشناسمون عرض کنم همونطور که دوست خوبمون آقا فاضل عرض کردند شاید 1400 سال قبل کوفیان عهد شکنی کردن ولی شیعیان عراق با اون زمان بسیار فرق دارن من امسال توفیق زیارت اربعین و پیاده روی به کربلا نصیبم شد تازه فهمیدم امثال من در مقابل دریای بیکران شیعیان الخصوص شیعیان مخلص عراقی چیزی نیستیم اگر شده حتما سال دیگه زیارت اربعین رو برید تا به حرف من برسید مجال برای توضیح دادن خاطرات این سفر نیست و این نکته رو باید بگم اگر 1400 سال قبل اونها عهد شکنی کردن الان شیعیان عراقی دارن از حرم عقیله بنی هاشم دفاع میکنن و در طول مسیر پر بود از عکس های جوانان رشید و پیر مردان موسفیدی که در راه دفاع از حرم به شهادت رسیده بودند و امثال من هنوز اندر خم یک کوچه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
کوفه همان جائی است که انشائ الله مقر فرماندهی اقا امام زمان عج است لذا با کوفه بد نباش همانجائی که مساجد بزرگ چون سهله است ودلیلی ندارد که اینقدر بد باشی خداوند انسانهای یک سرزمین را همیشه یک جور باقی نخواهدگذاشت خوبان وبدان پشت سر هم خواهند امد .اما ما پشتیبان این بزرگ مرد وغیرتمدار شیعه هستیم که در سپاه کربلا است .یا علی.
فدایی زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
سلام بر شیر مردان خلف حیدر کرار...
و سلام بر مادرمان فاطمه...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
خداحفظش كنه.انشالله درركاب اقاصاحب الزمان باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
لعنت خدا به عربستان سعودی
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
بیش باد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
درووووود به غیرتت مرد خدا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
احسنت. درود به این غیرت و شرافت. کاش دوستان ما هم جرات بیان چنین حرفایی داشتن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
الله اکبر
درود بر غیرت حیدری
حرف دل شیعه همین است
بقیع بشه کربلا
aidin
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
درود بر غیرتت
سید
France
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
ماشاالله به این غیرت حیدری فاطمی حسنی حسینی زینبی و اباالفضلی..نفس کششششششششششششششششششششششششششششششششششش...
محمد
Spain
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
ای وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول سید جووووووووووون برو داریمت
اریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
یه شیعه علی ابن طا لب
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
سلام
دمش گرم ، اكه حكم جهاد بدن نسل لشكريان شيطان رو از رو زمين برميداريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
الهی که روزی همه ما نمازمان را در بقیع آزاد شده از چنگال سعودی ها بخوانیم
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
آمين
احسانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
سلام با ید بقیع دست صا حبش قرار گیرد از اجنبی ها پاک شود به امید جنین روزی ان شا الله
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
عشق است!به خدا قسم لحظه شماری برای جنگ با ال سعود میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
نحن معکم ولامع عدوکم
الهم انصر من نصره
علی
Germany
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
اینگونه مذهب حفظ می شود.بزنی میزنم-بکشی میکشم-تکفیر کنی تکفیر میکنم-حرام زاده بازی در بیاوری حلال زاده بازی در می اورم-ایول ایول فاضل برواری را ایول.
اسماعیل
Russian Federation
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
درود بر تو شیر مرد اگه خدای نکرده این اتفاق بیفته و تعرضی به کربلا بشه ماهم در دوشادوش شما شیر مردان شیعه عراقی هستیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
درود خداوند بر تمام رزمندگان اسلام ناب محمدی ...
خدا قوت دلاور ...
عبدالزهرا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
هزار آفرین به این ژنرال ارتش شیعه ،ستاره بختش بلند باد به برکت علمدار عاشورا آمین
مجيد
United States of America
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
عربستان جراتش نداره ، جوانان شيعه( عراق ،ايران و لبنان و... ) اجازه همچين غلطي رو به روباه صفتان عربستان نميدن - شهادت با شيعه اعتبار داره
علی
Germany
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
مجید دلبندم اینا شغالن نه روباه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
اللهم العن ال سعود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
ايول
من باحمله به اسرائيل موافقم ولى نميرم ولى برا حمله به عربستان اولين نفرم
انشاله
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
من برای جنگ با هر دو اماده ام
کسری ن
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
خودم و پدرمادرم، همه کـَس و کارم به فدای یه تار موی امام حسین(ع) و کربلا و حریمش
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
جون منم فدای تو محب امام حسین علیه السلام
عقیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
داره کم کم خدا رو شکر آزادی بقیع نصیبمون میشه.آقاجون التماس دعا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
ما ایرانی ها هم پا به پای عراقی ها اماده دفاع از کربلا و اسلام هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
هی هی تنها خوری ممنوع ... موقع رفتن خبر کن ما هم هستیم...
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
دمش گرم حلالت انشاالله بحق علی( ع ) همه این تکفیری ها وسعودی ها نابود بشن
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
جدای از هر گونه عقیه سیاسی و مذهبی عربستان ال خبیث مرکز صدور هر گونه تروریسم مذهبی و شر و تروریستهای بیرحم تکفیری است. لعنت به عربستان که به نام دین همه گونه خباثت میکند.
مصطفی
United States of America
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
خدا کنه روزی برسه که تفکر وهابیت بدست خود مسلمانها از بین بره
جمشید
Germany
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
علی یارت
یا لثارات الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
و لعنت الله علی آل سعود و الوهابی و التکفیری و السلفی
عبدالحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
السلام علیک یا ابا عبدالله
اونایی که تک و توک منفی دادن از نسل یزیدن!!!
مهدی
Mexico
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
با سلام به عبدالحسین که زود قضاوت کرد و خودش رو تو دام تهمت انداخت. خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه. لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت . اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد.
ناشناس
Germany
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
اين نام اصليش عبدالحسين نيست يك وهابيه به اين اسم كامنت گذاشته خودش رو شيعه جا بزنه
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
بله انشاالله پیروزی نزدیک است اگر از تفرقه دوری کنیم و واقع بین باشیم..حضرت حجت با دلهای پاک و خالی از عناد(شیعه- سنی- مسیحی و ..) حکومت جهانی را برپا خواهد کرد.چه بسیار اهل سنت که در بسیاری از مسئل همانند ما هستند فقط در برخی مسائل تاریخی(سقیفه) گمراهند که با وحدت این مسائل روشن می شود نه با توهین
کلب الرقیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
هل الدینه الا ال حب و البغض
_(سقیفه)_قلب صاحب الزمان به درد آمد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
اهل كوفه فقط محدوده جغرافيايي كوفه نيست هرجا هركس با مشخصات آن زمان كوفي هستند حتي اگر در كشور ديگري باشند.
مردم عراق متحول شده اند اين واقعيت است و ان شاء الله از علائم ظهور آقاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
مكه و مدينه مال همه مسلمانهاست و الان اسير دست وهابي هاي ملعون است انشاالله از دست آنها ازادشان خواهيم كرد.
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
به ياري خدا آل سعود درس خوبي بگيره ، لعنت به آل سقوط ، حتما سقوط خواهي كرد. و به ياري خدا همه مسلمانان به درك اتحاد با هم برسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
اون تکفیریهایی که منفی میدن بدونن که اگر این جریان پا بگیره اونها رو هم زیر چکمه هاشون له میکنن
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
ناز شستت. انشا الله با امیر المومنین محشور بشی
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
ما شيعيان اهل بيت براي نابودي حكومت ال سعود و بوجود اوردن ذمينه ظهور اقا امام زمان و فرج ايشان بافداكردن جان ومال هرلحظه و در هر مكان اماده رزم ونبرد هستيم لبيك ياحسين
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
الهم عجل الولیک الفرج
مرگ بر خاندان سفیانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
لبیک یا خامنه ای
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
چه ربطی داشت؟!!!
ناشناس
Germany
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
آقای ناشناس والله زشته.چه ربطی داشت؟؟
وای اگر مهدی فاطمه اذن جهادم دهد.آخه ما امامی جز اون نداریم.
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
یاشاسین فاضل برواری
یاشاسین عراق شیعلرین
یاشاسین دونیا شیعلرین
یاشاسین شیعه نیوزی
محمد
Spain
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
یاشاسین اکبر
مشتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
شیر مادرت حلالت
ناشناس
Germany
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
عربستان غلط میکند چنین فکری کند!
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
البته هر خریت از دشمن مولی بر میاد...
تاریخ ثابت کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
در پناه امام عصر موید و منصور باشی
انشا اله که در ظهور دولت حق امام عصر هم از سرداران سپاه ایشان باشی
مدافع اسلام ونظام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
خداوندوعده کرده نقاب ازچهره ی کافران برخواهدداشت.خداراشکرکه مسلمین ضداسلام شناخته شدند.شیعه برای پیامبرهم حرم خواهدساخت....انشاالله....وعده ما درکنارضریح حسن مجتبی(ع)
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
اكه اتفاقي بيفته نسل و خاك عربستان و وهابي و سلفي و همه رو نابود ميكنيم،امتحانش مجانيه،يا حسين ع انا حرب لمن حاربكم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
وهابی های ملعون بدانندآنهایی که به امام حسین علیه السلام خیانت کردند طبق تاریخ عثمانی های ساکن کوفه و هرهری مذهب هایی مانند جملیها بودند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
به خدا قسم که اگر لازم باشه از جان تمام خانواده ام برای دفاع از حریم خاک کربلا مایه میگذارم .
کربلا بدرود...
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
جانم فدای هرکس خودش را فدای حسین علیه السلام می داند
فقط آخرش رو نفهمیدم "کربلا بدرود"
کربلا سلام
بشنو این کلام
قربون تو و حرم آقام
محسن
Germany
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
انشاا... به زودی زود نماز ظهر دربقیع به امامت رهبر فرزانه امام خامنه ای
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
داغ کردیا!!!
این خبر مربوط به حضرت آقا نبود
چرا بی ربط حرف می زنید
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
کسانی که منفی دادند دوست ندارند بقیع از دست این وهابی ها آزاد شود....دشمن ما صهیونیست و وهابیت نیست؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
محمد حسین
حالا چرا شما بهت زور اومده؟
ناشناس
Germany
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
انشاالله به امامت حضرت حجت نماز بخونیم چرا به امامت دیگران.
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
پس چرا نظرات من درج نمیشه؟
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
مبارک باشه درج شد
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
الهی آمین و بحق محمد و آله الطاهرین
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
درود بر غیرت سرتیب برواوی و مرگ بر شیاطین مسلمان نمای تکفیری
رضا همدانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
بر یزیدیان زمان لعنت!
انشاالله پرچم رو خود حضرت آقا به دست امام زمان'عج' بده تا انتقام سیلی رو از این یزیدیان زمان بگیره
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
بنازم این شجاعت علوی را
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
بیچاره این انتحاریها
فکر میکنند بعد ترکیدن میرن بغل حوری
ولی نمیدونند که به جای حوری قوری دستشون میدن
البته این تعبیر محترمانه بود والا.....
همرزم شهداء
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
غیرت حیدری اینه دمار درنده های وهابی رو در میاریم
حسین ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
ای کاش من جای سرتیب برواری بودم کار را در نماز صبح تمام میکردم و کار به نماز ظهر نمی کشید ودر اخر لبیک یا حسین
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
البته عربستان بداند
25 میلیون نفر برای دفاع از حرم امام حسین علیه السلام اربعین امسال ثبت نام کردند...
علي
Germany
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
همه چيز و همه كسم از جان ومال و خانواده فداي نام امام علي و امام حسين و همه اولاد پاكشان و پايمبر و قران و از همه مهمتر نام پاك الله خدايا فرج اقايمان را هر چه زودتر نزديك كن تا ثابت كنيم شيعه واقعي امير المومنين هستيم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
شیر مادرت حلالت شیعه حیدری
جاماسب
Germany
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
به به چه قدر قشنگه این اظهار ارادت شیعیان به آقاشون حسین.من زرتشتی ام و به شدت به حسین فرزند علی عشق می ورزم.دوست دارم منم بدنم تکه تکه بشه برای حسین.از امام حسینتون در روز عاشورا سه سال پیش معجزه ای دیدم که تا عمر دارم خودم و خانوادم کنیز و نوکرش هستیم و دوست دارم ذره ذره ی بدنم رو تقدیمش کنم.خوشا به حالا شما شیعه ها که هم چین آقایی دارید.البته حسین محصور به یک دین و مذهب نیست و متعلق به کل کائنات و ممکنات است.یزدان پاک حافظتون باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
پس چرا شیعه نمیشی؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
درود بر تو برادر
افتخار ایران زمین شیرمرد مسلمانیست از تبار مردم این سرزمین که نامش فیروز بود.
افتخار میکنم که کسانی چون تو فیروز از هموطاننم هستند.
ناشناس
Germany
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
آقای ناشناس لطفا با رفتارهای خشک مذهب بازی این عزیز زرتشتی رو از مذهب حقه ی تشیع بیزار نکنید.آقا شیعه بودن به زبون نیست به فطرت و دله.اون در دل و فطرت از هزارتا شیعه شیعه تره لابد دلیلی داره که علنی نمی کنه شاید کل اباء و اجدادش زرتشی هستن بخواد تغییر مذهب علنی بده براش ضرر داشته باشه.لطفا خشک مذهب بازی در نیارید.
ناشناس
Germany
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
درود بر تو ای برادر زرتشتی.یزدان پاک حافظ شما هم باشد انشاء الله.
رد ایگل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
سلام علیکم
به امید نابودی امپریالیسم و استکبار جهانی و ترورسیتهای تکفیری
جان هزاران نفر از ما شیعیان فدای صاحب الزمان وخاندان مطهر ایشان
صلوات
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
جانهافدای حسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
بي شرفهايي كه منفي ميدن ازهمان حرامزاده هستند.
ناشناس
United States of America
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
منم میخوام نظر خودمو بگم پس اگه تو منفی بدی پس حرومزاده ای دیگه نه؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
اگر سر ما نیز مانند جدمان حسین سر نیزه برود ابایی نداریم اگر رهبرمان اذن جهادمان دهد کوچکترین تردیدی به خود راه نمدهیم اماده جنگ با تمام وهابیان از خدا بی خبر می شویم که فکر خیال خامشان که ایران را مورد هدف قرار دهند ای ال سعود عمر شما نیز رو به زوال است انشاالله امیدوارم با بیداری اسلامی مردم شما را از تخت مفت خوری ظلم پایین بکشند خدا تقاص ظلمهایی که در سوریه بحرین عراق و افغانستان کردید بگیرد ودرود بر آن فرمانده عراقی
فرزاد
United States of America
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خب برو بخون مگه کسی جلوتو گرفته
ناشناس
Germany
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
آقا فرزدا چی میگی؟؟با کی کار داری؟؟
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
به امید ظهور .... با فراهم شدن زمینه ها
امير
United States of America
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
نماز را در بقيع نمى خوانند در مسجد البنى مى خوانند
كميز آل الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
گل گفتي دلاور شيعه : هر چه از دل برآيد لاجرم بر دل نشيند
يا لثارات الحسين
کلب الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
امیر آقا شما دعا کن بقیع آزاد شه باشه چشم نماز رو مسجدالنبی میخوانیم تا شما دلتون خوش باشه
روح اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
درود بر شرف پاکت سردار ! انشاالله هرچه زودتر با ظهور مولا
.این ملاعین رو که آرزوی مفتی شون حضور در لشکر سفیانی است نابود بشن . اللهم عجل لولیک الفرج. ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
دروووووووووووووووووووود بر اين مرد...
ناصر
Iraq
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
سلام من عراقي هستم واز اهل نجف اشرف همه بدونن كه الان تمامه فرمانده هاي ارتش عراق شيعه هستن وهمين غيرت رو دارن و٩٨ درصد ارتش عراق از شيعيان هست كه حاضرن تا آخرين قطره خون از مذهبشون دفاع كنن همونطور كه در سوريه اينو ثابت كردند. به اميد روزي كه ارتش ايران وعراق برضد اسرائيل وعربستان به پاخيزند. يا علي