۳۸

به زودی به عربستان حمله می کنیم

در این بیانیه نوشته شده است که: متاسفانه شاهد این هستیم که علمای وهابی هر روز فتوا به قتل و مهاجرت اجباری و تجاوز مسلمانان می دهند و روز به روز اقدامات آنها وحشیانه تر و پست تر می شود.
به زودی به عربستان حمله می کنیم
کد خبر: ۶۵۸۶۲
۱۸:۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، بر اساس جدیدترین اخبار رسیده، در آخرین بیانیه صادر شده توسط حوثی های یمن، اعلام داشتند که بزودی به عربستان سعودی حمله خواهند کرد.

در این بیانیه نوشته شده است که: متاسفانه شاهد این هستیم که علمای وهابی هر روز فتوا به قتل و مهاجرت اجباری و تجاوز مسلمانان می دهند و روز به روز اقدامات آنها وحشیانه تر و پست تر می شود.

در پایان این بیانیه چنین آمده: عربستان خودش را برای دفاع آماده سازد، ما آماده ی نبردی سهمگین با وهابی ها هستیم و به زودی این جنگ آتش افروز خواهد شد.

منبع: مشرق
انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
من مطمئن هستم اگر چنانچه اين خبر واقعيت داشته باشد پيروزي از ان حوثيهاي يمن است و ديگر مسلمانان نيز وظيفه دارند از برادران يمني دفاع و كمك كنند .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم- آمین.
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اگر نیت پاکی دارند خدا یاریشان کند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
درود بر یاران با غیرت امام زمان خدایا حوثی ها را نگهدار و کمک کن تا آل سعود را شکست بدهند لبیک یا مهدی
منتظرین قائم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
دمتون گرم انشاءالله خدا در نبرد با این شیاطین یاریتان کند برای پیروزی شما دعا می کنیم .
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
احسنت به غیرتشان درود بر شیعیان الحوثی
شیعه ال علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ما که حاضریم جان و مالمونو بدیم ولی این عربستان نابود شود خصوصا این بندر بن اسراییل کثیف و خبیث واشغال.
کسری ن
-
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
به عربستان کاری نداریم هدف ما آل سعود خونخوار هست که ایشالله نابودیشون رو میبینیم
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
خدا کند این واقعه منجر به خروج آقا یمانی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
انشاالله
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
انشائء الله نابودی کفار وهابی رو شاهد خواهیم بود
باران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
انشاالا.......
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
اللهم عجل لولیک الفرج...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
انشاالله که این طور باشه!
داود قلعه بیگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
ال سعود ملعون رابه عذابی سخت بشارت میدهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
خدالعنت کند خطالب هایی که چنین تک پسری رو به وجود آوردن
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
به امید نابودی وهابیون و گروه داعش
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اگر در جهان فقط یک شیعه باقی بماند همان یکی روزی زمینه ساز ظهور مهدی عج خواهد شد جای بسی افتخار است که شیعه علی علیه السلام هستیم.خداوند فریادرس همه شیعیان باشد
حاج محسن
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
انشااله وهابی ها ریشه کن خواهند شد.
محمدرضا
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
دير يا زود اين جنگ بايد اتفاق افتد منتظر فتواي علماي شيعه براي شروع اين جهاد باشيد .
بهرام
United States of America
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
ما امادهایم تا وهابیون را ریشه کن کنیم
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
من از طرف مردم ایران آماده ی جنگ با وهابیت ملعون هستم.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
ما اماده ايم تا براي پيروزي شيعيان و تعجيل در فرج اقا امام زمان ياري رسان انها باشيم
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
اينها مردمي هستند كه يكي از ياران امام زمان در عصر ظهور از ميان آنها خواهد بود .
نفس زكيه مدر پاك از همين تبار خواهدبود .
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
ای کاش امکانش بود ومیشد که همراهشون به جنگ این حرومزاده های وهابی ال سقوط رفت
ناشناس
Germany
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
بابا ظهور خیلی خیلی نزدیکه.من احتمال میدم که سفیانی خروج کرده باشه.دیگه چجوری باید خروج کنه.انتظار دارید بیاد پشت میکروفون بگه من سفیانی هستم!!.در همین هفته انفجار ستاره ای در فضا تبدیل شده به یک (شبیه)دست در فضا که امام صادق در بحار ج 52 فرموده دیده شدن دستی در فضا از علامات حتمی ظهور است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
خداییش راس میگی ؟ منبعتو اعلام کن
علی
Germany
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
به امید خدا نسلشون از رو زمینبرداشته میشه
اریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
وقت اعلام قدرت شیعیان رسیده بتازید شیعیان وقت قیام است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
فعالیت های ال سعود در کشورهای دیگر و همچنین فتواهای آنها بهترین صحنه افشای غیر اسلامی بودن این قوم را به نمایش گذاشته است و هویت دد منشی آنان را آشکار کرد ه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
اگه با ال سعود جگ بشه حاضرم اولين شهيد باشم . اين وهابي هاي بي ناموس ريشه اختلاف در امت اسلامي هستند .
ما آماده ايم
لبيك يا حسين(ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
بزک ببخشیید خرک نمیر بهار میاد
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
سرانجام این رافضیان حوثی نیت پلید و صهیونیستی خود و خاخام های خود در نجف و قم را آشکار کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
واژه صهیونیست برای وهابیهای سعودی کم است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
بزودی ریشه امثال خبیثهای مثل تو رو از زمین پاک میکنیم و میفرستیمتون پیش یزید و معاویه
سئا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
شما بهتره اسمتون رو بذاريد عبد الشيطان.
حوثي ها ،رافضي و صهيونيستن؟،پس اونايي كه مورد حمايت اسراييل و آمريكاي كثيفن چي هستن؟؟؟
ناشناس
Germany
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
آقا عبدالله شما که استفاده از اینترنت می کنید براتون حروم نباشه چون شاید مفتی هاتون حروم اعلام کنن استفاده از تکنولوژی رو.مرگ بر وهابی
رضاباقری
Germany
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
حوثی های یمن خیلی کارشون درسته...چندسال پیش عربستان100هزار نفر برای نابودی اونها فرستاد اما اونهابا نیروی خیلی خیلی کم وایمان عزبستان رو شکست دادن.اگه رهبرم اذن جهاد بده کمکشون میکنم