۲۱
اختصاصی/

اظهارات مفتی وهابی مبنی بر لزوم پرداخت جزیه از سوی شیعیان به عنوان یک طیف غیر مسلمان+سند

الربیعی در ادامه توهین های خود مدعی شد شیعیان هر ساله 25 درصد اموال خود(خمس) را به روحانیون ایران تحویل می دهند پس چگونه حاضر به پرداخت جزیه به مبلغ یک دینار در طول سال نمی شوند. وی در ادامه بغض و کینه دیرینه خود را نسبت به شیعه علنی تر می کند و می گوید: اگر جزیه بپردازید ،اسلام بیاورید ، اعتراف کنید که شیعه یک دین کفر آمیز مستقل است و خودتان را از دشمنی با اسلام راحت نمایید هیچ کس شما را نخواهد کشت .
اظهارات مفتی وهابی مبنی بر لزوم پرداخت جزیه از سوی شیعیان به عنوان یک طیف غیر مسلمان+سند
کد خبر: ۶۵۶۸۹
۱۳:۲۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، مفتی تندور وهابی عربستانی "علی الربیعی" با طرح مسئله ای در تویتر تعجب مخاطبان را برانگیخت.

این مفتی وهابی در سخنانی توهین آمیز اظهار داشت: شیعیان بدون پرداخت جزیه در بین ما زندگی می کنند در حالیکه شرع می گوید تمام غیر مسلمانان باید برای زندگی در یک کشور اسلامی جزیه پرداخت کنند. جزیه یک قانون شرعی است و پیش ازاین نیز خلفای اسلامی آن را از مجوس –به تعبیر وی- بحرین و بربر دریافت می کرده اند و در این حکم، اجماع وجود دارد.

الربیعی در ادامه توهین های خود مدعی شد شیعیان هر ساله 25 درصد اموال خود(خمس) را به روحانیون ایران تحویل می دهند پس چگونه حاضر به پرداخت جزیه به مبلغ یک دینار در طول سال نمی شوند. وی در ادامه بغض و کینه دیرینه خود را نسبت به شیعه علنی تر می کند و می گوید: اگر جزیه بپردازید ،اسلام بیاورید ، اعتراف کنید که شیعه یک دین کفر آمیز مستقل است و خودتان را از دشمنی با اسلام راحت نمایید هیچ کس شما را نخواهد کشت .

الربیعی سپس گفت: زمانی که ملک عبدالله مناطق شیعه نشین را فتح کرد علما به وی سفارش کردند شیعیان را مجبور به پرداخت جزیه کند و با آنها مانند منافقین رفتار کرد؛ ملک عبدالله به آنها خوبی کرد اما جواب شیعیان خیانت بود!





انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۱
نظرات بینندگان
كنيز آل الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
الا لعنت الله علي القوم الظالمين من الان الي قيام يوم الدين

اللهم عجل لوليك الفرج
اللهم عجل لوليك الفرج
شيعه كوچولو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
حرامزادگي كه شاخ و دم ندارد !!!
مرد مردستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
این آقا اینقدر حالش ناخوشه که نمی دونه 25 درصد یک چهارم مال محسوب می شود و خمسی که شیعیان می پردازند 20 درصد است نه 25 درصد
(تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
مفتی زنا زاده تو در حدی نیستی به شیعه ها دستور دهی و ما را کفار حساب کنی لبیک یا مهدی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
اين حيوان وهابي را افسار بزنيد
انتی وهابیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
عزیزم اینا از نوع وحشیهاشون هستن اول باید رام بشن بعد افسار بشن حالا زوده برای افسارولگام
ناشناس
Germany
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
وقتی مفتی وهابی اعتقاد داره که خورشید به دور زمین میگرده و هر کس غیر از این بگه کافره، پس با چنین سطح تفکری باید هم فکر کنه که از شیعیان جزیه بگیره!
ناشناس
Germany
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
این رو هم بگذارید کنار بقیه فتواهای خردمندانه شان!
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
از قاتلين مادرم زهرا س همين برمياد ....
بر وهابي و وهابي زاده بيش لعنت ....
رضا
Indonesia
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
کی زنازاده رو آدم حساب کرده که ما کنیم!...از طرف یه ضد حرامزاده ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
مسلمون از نظر این آقا یعنی کسی که بره و سر یه مشت آدم بی گناه (حالا از هر فرقه ای) را ببره
ملتفت شدی عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
مسلمون از نظر این آقا یعنی کسی که بره و سر یه مشت آدم بی گناه (حالا از هر فرقه ای) را ببره
ملتفت شدی عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
وحشی برو گم شو . اگه نفت نداشتید الان برده غربی ها بودید. هر چند بردگی تو خون شماست . دو روز به شکم و زیر شکمتان رسیده نشود خدا رو هم قبول ندارید .
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
یقین داشته باش که خدا را قبول ندارن، وگرنه در مقابله با فرستادگان الهی برنمی آیدند.
كلب الامكلثوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
خدا لعنت كنه پدرشان جبت و طاغوت
علی
United States of America
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
آقا اصن ما غیرمسلمون شما مسلمون
حداقل جزیه بگیرید و نکشید شیعه ها رو!!
آرشام
Canada
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
الا لعنت الله علي القوم الظالمين من الان الي قيام يوم الدين

اللهم عجل لوليك الفرج
اللهم عجل لوليك الفرج
محمود
Germany
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
کافر و مشرک خود وهابیان خبر ندارن...

کور دلان بی دین و ملعون...
ناشناس
Germany
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
لعنت براین شیخ احمق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
می تونه بیاد بگیر احمق
فاطمه
Turkiye
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
تو روح حرومزاده شیطان پرستت