۳۹
اختصاصی/

ولید بن طلال: ایران و شیعه دشمن ماست نه اسراییل

شاهزاده و میلیاردر سعودی "ولید بن طلال" درجواب این سوال که آیا در صورت نیاز، طرف عربی در کنار اسراییل بر ضد ایران خواهد ایستاد افزود: بله، ما دشمنی اسراییل با ایران را می پسندیم، ما از شیعه و ایران دل خوشی نداریم، ایران دشمن ماست نه اسراییل، ایران یک تهدید تاریخی برای ما بوده و خواهد بود، بوی تهدید از بلاد فارس می آید نه اسراییل.پس از این سخنان روزنامه نگار هیلدبرگ به شکلی غیر مستقیم می گوید که وی یک شخصیت یهودی-اسراییلی بیش از نتانیاهو دارد.
ولید بن طلال: ایران و شیعه دشمن ماست نه اسراییل
کد خبر: ۶۴۱۹۶
۱۲:۳۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شاهزاده و میلیاردر سعودی "ولید بن طلال" در چندمین اظهارات خود از زمان توافق اولیه هسته ای میان ایران و کشورهای 5+1 گفت: سعودی و جهان عرب در صورت هر گونه اقدامی برای از بین بردن برنامه هسته ای ایران در کنار اسراییل خواهند بود اگرچه همه به صورت علنی به این امر اعتراف نمی کنند.

ولید بن طلال که از مقر خاصش در هتل "فورن سیزن" شیکاگوی آمریکا با "جفری هیلدبرگ" روزنامه نگار مشهور آمریکایی-اسراییلی شبکه معروف "بلومبرگ" مصاحبه می کرد گفت: اعتمادی به مدیریت اوباما نیست ، سعودی و اسراییل و دیگر کشورهای منطقه خاورمیانه پیرامون توافق هسته ای ایران نگران هستیم؛ وی هم چنین مدعی شد آمدن ایرن بر سر میز مذاکره هسته ای به دلیل تحریم های سی ساله بوده است و باید این تحریم ها تا به زانو درآوردن ایران ادامه یابد؛ پس از این سخنان روزنامه نگار هیلدبرگ به شکلی غیر مستقیم می گوید که وی یک شخصیت یهودی-اسراییلی بیش از نتانیاهو دارد.

بن طلال درجواب این سوال که آیا در صورت نیاز، طرف عربی در کنار اسراییل بر ضد ایران خواهد ایستاد افزود: بله، ما دشمنی اسراییل با ایران را دوست داریم و می پسندیم، ما از شیعه و ایران متنفریم، ایران دشمن ماست نه اسراییل، ایران یک تهدید تاریخی برای ما بوده و خواهد بود، بوی تهدید از بلاد فارس می آید نه اسراییل.شایان ذکر است که بن طلال شریک اقتصادی بازرگان یهودی-صیهونیستی "رابرت مرداک" غول رسانه ای دنیا می باشد.

انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
مگر مسلمانان در قرآن از دوستی با قوم یهود منع نشده اند؟! (تازه قوم یهود، چه برسد به صهیونیست ها!!)

مگر اینها به قرآن هم اعتقاد ندارند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
عزیزم کی گفته اینها مسلمانند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
عجیب جهل تا به کی؟هر بچه ی دو ساله ای میفهمه اینا انسان نیستن چه برسه به مسلمون بعد دوست عزیزمون میاد برا اینا سند از قرآن میاره
ناشناس
Germany
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
این حرفها برای اینها خیلی زیاده!

دمارشونو درمیاریم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به ولید بگین با این احکام مسخره محارمی که دارید اسراییل عزیز روی زنهای شما فیکس کرده نه شیعیان مثل محرم شدن دو زن و مرد بالغ نامحرم توسط شیر خوردن مرد از زن
خلا صه به ولید بگین برو کشکت رابساب دیوانه ....
ناشناس
Germany
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
در این ۳-۴ سال معلوم شد که وهابیت چه مقدار سیاسی است. خدا لعنت کند این آل سعود را.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
قیافه نحسش رو نگاه کن؟ کفاره واجب می شه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
مطلب جدیدی نبود
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اين شاهزاده محترم از همون بچگياش از ايران و ايراني خاطرات بدي داشته :)
نه ؟
ناشناس
Germany
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دل به دل راه داره ما هم از سعودی و وهابیت واسرائیل متنفریم وحالمون به هم میخوره بیشتر ازاون چیزی که فکر کوچک تو بتونه تصور کنه،بن طلال صهیونیزم...
حسینعلی
United States of America
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
حالا باز ایران زائر بفرسته عربستان پول اینا بیشتر و بیشتر بشه :|
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اتفاقا هرچی زائر ایرانی و شیعه اونجا بیشتر رفت و آمد کنه
این قوم حرومزاده بیشتر جیگرشون میسوزه
تازه اگه کسی پول داره بره عربستان و اونجا دست باز نماز بخونه
ولی توی بازار ها چیزی نخره
تا دوطرفه ضربه بخورند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
کعبه یک سنگ سیاهی است که ره گم نشود/حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست..........فقط خواهشا حساب اعراب رو از اسلام جدا کنید که هیچ ربطی به هم ندارن.از امام صادق روایت شده است که ایشان فرمود حتی یک نفر از 313 یار مهدوی عرب نیست.(روزگار رهایی ج1)
حسن کریمی
Germany
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
این واقعیتی است که بیان شده برای سعودی جاهل اسرائیل تهدید نیست اسلام محمدی و اهل بیت خطر است شیعه خطرناک است که حکومت اموی انها را افشا می کند
وهابي
Qatar
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هنوز دهنش بو شير مي ده بجه برو دنبال بستنكت ني ني
شریعتی ا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ما از اول می دانستیم شما دستتان با صهیونیست ها در یک کاسه بوده ؛ هست و خواهد بود ؛ بله که اسرائیل برای شما خطر نیست چونکه از جنس همونا یین و بله که ایران برای شما خطر است چونکه شما طاغوت و ستمگر و ظالمید و ایران بر اساس توصیه پیامبر گرامی صلوات الله علیه و ائمه معصومین مخصوصا" مولا علی علیهم السلام یار مظلومان و دشمن ستمگران است و خواهد بود انشاالله .
فرزند عاشورا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ما هم این را میدانیم که شما یهودی زاده ملعون هیچگاه برای ما مسلمانان دل نمیسوزونید شما را انگلیس گذاشته بر کشور عربستان تا اموال مسلمانان را غارت کند و با مسلمانا ستیز کنید انشا الله نابود خواهید شد این نصرت خداست
متهم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
و من یتولّهم منکم فإنّه منهم إن الله لا یهدی القوم الظالمین .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
مرگ بر وهابی صهیونیست..اری
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
مرگ بر وهابی صهیونیست..اری
حسن
Singapore
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
نواصب در طول تاریخ بالاخره با یهودیان دشمن اسلام هماهنگ عمل کرده اند...
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
سگ كيست روباه نازورمند / كه شير ژيان را رساند گزند؟
يكي به اين خود فروخته ي حرامزاده بگويد بدبخت فلك زده ارباب هاي قدرتمندت هم نتونستن به ايران آسيبي وارد كنن توكه عددي نيستي برو خودت رو جمع كن
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به نظر من در این شرایط ما باید حج رفتن رو متوقف کنیم هر پولی که ما به خاطر حج پرداخت میکنیم گلوله ایست به قلب شیعیان امیرالمومنین حیدرکرار علی بن ابیطالب(سلام الله علیه)
دانشجوي مهندسي الكترونيك
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
دوست عزيزم بنظر من بايد برعكس باشد ما حج را بايد انجام دهيم اين بر ما واجب شده و تازه از اين راه ميشود فرصت ايجاد كرد هم براي روشن كردن شبهاتي كه بر ما ميگيرند (مباحثه كلامي و عملي داشته باشيم ) و هم تبليغ و حتي با ديگر مليتهايي كه درانجا جمع ميشوند در ارتباط باشيم و از حال ديگر مسلمانان بصورت رو در رو مطلع شويم... شايد يكي از مهمترين دلايل واجب بودن حج هم همين باشد كه مسلمانان از همه جاي جان در يك جا جمع ميشوند و ميتوانند از احوال يكيديگر باخبر شوند.
به اميد ظهور مولايمان حضرت مهدي (عج)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آل سعود هم از یهودیهای صهیونیست می باشند . اجدادشان یهودی است . بعدا با پول برای خود هویت عربی خریدند. از کوزه همان برون طراود که در اوست . حشر محبان علی با علی حشر محبان ... با ... و صهیونیستها
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اینها همون اسرائیلند
وبهتره که بگم
اسرائیل ازجنس همین هاست و اینها هستند که اسرائیل رو ساختند تا ریشه حق رو به خیالشون از بین ببرند

ولی چراغی را که ایزد برفروزد
گر احمق پف کند، ریشش بسوزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جانم فدای سید علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جانم فدای امام علی(ع)...به خدا حیف است که انسان جانش رو جز در راه مولا علی در راه دیگران فدا کند.یاحسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
باز هم میگویم جانم فدای فرزند برومند امام علی
تا کور شود هر ان که نتواند دید
اگه این سید با اصل و نسب نبود وهابیا ناموس برا شیعه تو کل دنیا نمیذاشتن
فرشاد رضایی
United States of America
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جاتون خالی قسمت من شد حج دانشجویی رفتم اونجا وقتی دسته باز نماز میخوندیم به شیعه بودن خودم افتخار میکردیم به کوری چشمشون برید عربستان وازشیعه حمایت کنید تا دروغشون معلوم بشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بایددل خوشی نداشته باشند چون ایرانیها بودندندکه اسییاب براتون ساختند وتحویل تاریخ دادند..هرکه با ال علی(ع) درافتاد ورررررافتاد
فرزند فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
کدام دشمن ترند ؟ اسراییل یا تازیان ؟ کدامیک تا کنون چند بار ایران را به خاک و خون کشیده اند ؟کدامیک از ما جزیره میخواهند ؟حتما سردار قادسیه ! را میشناسید ؟ جنگ تحمیلی را چطور ؟تاریخ را انطور که اتفاق افتاده بخوانید نه انطور که نوشته اند و به خوردمان میدهند !هرکس و به هر دلیل به خاک ما حمله کرد متجاوز است .
ف ف2
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
و در هر زمان .
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
دمت گرم آفرین
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
وخداوند فرمود عذابی بزرگ درانظار کافران ومرتدان است
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انشاالله به حول قوه الهي، آتشي كه در سوريه و ساير كشورهاي منطقه روشن كرده‌اند دامنشان را خواهد گرفت
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
سگ زرد برادر شغال است . وهابيها برادر تني صهيونيستها هستند و هر كس بين اينها فرق قائل شود از عدم آگاهي است . لعنت الله علي القوم الظالمين و الكافرين و المشركين - هر كه با آل علي درافتاد ورافتاد - سلام بر سيد علي - مرگ بر ضد ولايت فقيه - يا علي يا حسين يا صاحب الزمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
و اسرائیل پدر شماست !
محمّد جواد ربیعیان نجف آبادی
United States of America
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
ببخشین یعنی دانش اینقدر پیشرفت کرده که دستگاهی ساختند که صدای سوسمار رو ترجمه می کنه؟!
جلّ الخالق!