۷
اختصاصی/

خشم و تظاهرات گسترده شیعیان کویت پس از تخریب خیمه های عاشورایی+تصاویر

روز عاشورا تعدادی بلدزر در حالیکه ماشین های پلیس آنها را اسکورت میکردند ،خیمه های برپا شده از سوی هیئت های منطقه "الرمیثیه" جهت احیای سالروز شهادت امام حسین (علیه السلام) و یارانش را تخریب نمودند.
کد خبر: ۶۳۷۹۴
۱۱:۳۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، کویت روز جمعه شاهد تظاهرات گسترده شیعیان  با حضور نمایندگان این کشور بود.

 روز عاشورا تعدادی بلدزر در حالیکه ماشین های پلیس آنها را اسکورت میکردند ،خیمه های برپا شده از سوی هیئت های منطقه "الرمیثیه" جهت احیای سالروز شهادت امام حسین (علیه السلام) و یارانش را تخریب نمودند. شیعیان در اعتراض به این اقدام و در تظاهرات خود شعار "لبیک یا حسین" و " هیهات من الذله" و شعارهایی بر علیه وهابیت سر می دادند.

یک خشم عمومی جامعه شیعیان کویت که بیش از 30 درصد شهروندان این کشور را تشکیل می دهند گرفته است، دهها نفر از شیعیان کویت به همراه نمایندگان شیعه پارلمان کویت و هم چنین نمایندگان سابق در این تظاهرات شرکت کردند و شعار سر دادند.

 نماینده شیعه " معصومه مبارک" در سخنانی نخست وزیر کویت " جابر مبارک الحمد الصباح" را خطاب قرار داد و گفت: باید آتش فتنه هر چه زودتر خاموش و به صورت علنی از شیعیان عذرخواهی شود."فیصل دویسان" نماینده شیعه دیگر این اقدام را وحشی گری و بربریت خواند و خطاب به شهردار الرمیثیه گفت: یا وضعیت را اصلاح و تخریب ها را اصلاح می کنی و یا آماده جواب دهی می شوی...






انتهای پیام/ ز.غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
لعنت خدا بر دشمنان آل محمد(ص) تا روز قیامت پیوسته باد.
اللهم عجل لولیک الفرج.
وثوق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
خدا لعنتشون کنه .اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
هر که با آل علی درافتاد ور افتاد
ناشناس
Germany
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
ازخیمه اش هم میترسند
جانم به قربان حسین
ناشناس
Germany
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
اینجا به اسم حضرت علی اصغر مظلوم بوده. خدای من هنوز هم به این طفل شیرخواره ظلم میکنند.
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
حرامزادگي از نوع يزيدي . اشكالي دارد كه به هر شكلي سناخته نمي شود و مبتلاي به آن بايد كارهاي مخصوصي را انجام دهد تا مردم از فيض شناخت او محروم نمانند !!!

هههههههههههههه