۲۲
اختصاصی/

عاقبت بی حرمتی کارمندان چند شرکت خارجی به احساسات عزاداران سید الشهدا(علیه السلام)+تصویر

"مهدی ریکان" رئیس شورای امنیتی بخش "زبیر" واقع در بصره در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: یک کارمند انگلیسی شرکت نفتی "شلمبر ژه" فرانسه در منطقه نفتی رمیله شمالی در توهینی به مناسک محرم ، در تکرار اقدامی از این نوع، یکی از پرچم های حسینی را پایین کشیده و در مقابل چشم همه پاره پاره نموده است.
عاقبت بی حرمتی کارمندان چند شرکت خارجی به احساسات عزاداران سید الشهدا(علیه السلام)+تصویر
کد خبر: ۶۳۷۰۱
۱۲:۳۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۲

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از اینکه چند روز پیش یکی از کارمندان مصری شرکت نفتی آمریکایی "بیکر هیوز" در عراق اقدام به پاره کردن پلاکارت ها وپرچم های حسینی نموده، دومین اتفاق از این نوع در شرکت نفتی  فرانسوی "شلمبر ژه" در منطقه نفتی رمیله شمالی این کشور رخ داد.

"مهدی ریکان" رئیس شورای امنیتی بخش "زبیر" واقع در بصره در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: یک کارمند انگلیسی شرکت نفتی "شلمبر ژه" فرانسه در منطقه نفتی رمیله شمالی در توهینی به مناسک محرم ، یکی از پرچم های حسینی را پایین کشیده و در مقابل چشم همه پاره پاره نموده است؛ پس از این اقدام ، دو کارگرعراقی دیگر این شرکت در اعتراض وی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند و این کارمند قبل از رسیدگی به جرمش،  به بیمارستان "الفیحاء" منتقل شده است.

نوری مالکی نخست وزیر عراق به تازگی دستور داد "سرور محمد سرور" کارمند مصری تبار شرکت "بیکر هیوز " باید از عراق خارج شود واز این به بعد حق وارد شدن به این کشور نخواهد داشت. گرچه اجرا شدن و یا نشدن این دستور هنوز کاملا مشخص نیست اما شهروندان خشمگین بصره خواهان محاکمه فوری این مصری تبار در دادگاه هستند .



انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
محمد
Germany
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
یااباعبدالله انی سلم لمن سالمکم وحرب لمن حاربکم وولی لمن والاکم وعدو لمن عاداکم
سلام
Hong Kong
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
حرامزادگان داعش و جبهه النصره حساب کار خودشون رو بکنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
منفی ها برای چی منفی دادن؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
بابی انت و امی و نفسی یاحسین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
بابی انت و امی و نفسی یاحسین
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
واقعاً افرين به غيرت اين دو كارگر كاش مقامات عراق هم اين چنين با غيرت با اونا بر خورد ميكردن
ناشناس
Norway
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
وای بحال شان در آن دنیا.
ناشناس
Germany
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
دستشون درد نکنه. جای ما هم خالی که پدر این انگلیسی رو دربیاریم.
ناشناس
Germany
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
دستشون درد نکنه. جای ما هم خالی که پدر این انگلیسی رو دربیاریم.
mohammad
Germany
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
عاقبت توحین به امام حسین(ع) همین است
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
درود به شرفشون ای کاش می شد 100 از بچه های خوب رو می بردم تو این سلفیها و وهابی و دخلشون رو می آوردیم
ماهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
خدا لعنتشون کنه،اسلام و امام حسین(ع)همیشه موردظلم جاهلان و کافران بوده اند!مرگ بر فرزندان شیطان.
مهدی فرزند شیعه
Germany
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
بسمه تعالی - این دو کارگر عراقی کار بزرگی کردند یعنی حماسه ایی آفریدند اجرتون با حسین بن علی علیه السلام برادران شیعه
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
لعنت خدا بر حسودان ظالم ....
رهگذز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
من نمیدونم کی داره نظرات رو منفی میده هرکسی هست خدا لعنتش کنه خدا ریشه کنش کنه فکر کنم وهابی ملعون باشه
علیرضا
Brazil
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
مطمئن باشید ذره ای از نور اهل بیت در دل اینها روشن نمی شود چون پدران آنها در صحرای کربلا به طفل شش ماهه رحم نکردن
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
واقعا احسنت به این غیرت ومردانگیشون
جوانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم
ناشناس
Germany
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
جان ومال وقلب وروح من فدای خاک پای اباعبدالله
نوشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
باوجوداینکه امام حسین(ع)درجنگ بایزیدیان شکست خورد،ولی در تاریخ واسلام ثابت شدکه ایشان ویارانشان پیروزشدندودلیلش حمایت وحفاظت دین خدابود،وما مسلمانان به داشتن این چنین پیشوایانی افتخار می کنیم!سلام برحسین،لعنت بریزیدیان.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
حقشه! تا دیگه از این غلطا نکنه!
habib
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک ؛ اللهم العن العصابه التی جادت الحسین و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله اللهم العن هم جمیعا
مخصوصا وهابیت خبیث و یاران شیطان
خدایا وهابیت را با ملعونین صدر اسلام و کسانی که اولین ظلم را در حق رسول و آلش نمودند محشور بفرما و شرشان را به خودشان باز گردان