۲۹
اختصاصی/رهبر تروریست های لواء الاسلام:

ما برای اقامه دوباره دولت بنی امیه و بازگرداندن مجد و بزرگی اش خروج نموده ایم

شکی نیست که جماعات وهابی مورد پشتیبان سعودی از روز اول سعی نمودند بر آشوب نظامی و سیاسی این کشور بیفزایند و به نبش قبر اختلافات میان شیعه و سنی بپردازند و اصطلاحا از این آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف پست خود برسند.
ما برای اقامه دوباره دولت بنی امیه و بازگرداندن مجد و بزرگی اش خروج نموده ایم
کد خبر: ۶۳۶۹۵
۱۱:۲۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شکی نیست که جماعات وهابی مورد پشتیبان سعودی از روز اول سعی نمودند بر آشوب نظامی و سیاسی این کشور بیفزایند و به نبش قبر اختلافات میان شیعه و سنی بپردازند و اصطلاحا از این آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف پست خود برسند.جیش الاسلام، جبهه النصره، داعش ، احرار الشام و حدود 400 گروهک تروریستی وهابی – سعودی دیگر در سوریه در حال فعالیت هستند و به هیچ فرد زنده، آثار باستانی، مساجد، کلیساها، و... رحم نمی کنند؛ هدف از همه اینها آماده سازی اوضاع برای طرح فتنه انگیز تکفیری یزیدیشان است که به عصر جاهلیت و عصر قبیله گرایی باز می گردد.

یکی از افسران نظامی سوریه که بیشتر مسئولیت کنترل مکالمات بی سیمی تروریست های " جیش الاسلام" را در ریف دمشق به خصوص در منطقه قلمون بر عهده دارد اذعان می کند در هنگام تشکیل گردان تروریست های "لواء الاسلام" که از اتحاد 40 گروه به وجود آمده، یکی از رهبران سعودی این فرقه تکفیری در اظهاراتی توهین آمیز به شیعیان؛ زیر دستانش را خطاب قرار می دهد و می گوید:

ای جهادگران... ای نابود گران خوارج و مرتدان، ای کسانی که گردنتان را در راه دینتان گذاشته اید و برای لبیک گفتن به ندای دینتان خروج کرده اید، بدانید که ما با مرتدان شام و عراق آنها خواهیم جنگید، کسانی که به بیعت خیانت کردند .

ای فرزندان معاویه و یزید و ابو سفیان، بدانید که ما برای جهاد و بازگرداندن مجدد و بزرگی بنی امیه بر خرابه های بت های شیعیان در شام خروج کرده ایم، ما امروز برای اقامه دوباره دولت بنی امیه برخاسته ایم و شام یکی از درهای آن است و پس از تحقق مشیئت الهی در شام به عراق خواهیم رفت و بر ویرانه بت های آنها دولت خود را بنیان خواهیم نهاد. وی سخنانش را به همین نحو ادامه می دهد و این خزعبلات حدود 15 دقیقه طول می کشد ، اما همین مقدار برای گواه خبث این تروریست ها و سردمداران آنها و اهداف شومشان کافی است.

انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۱
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
اللهم العن علی ابی سفیان وعلی معاویه بن ابی سفیان وعلی یزیدبن معاویه وعلی ال بی سفیان وعلی مروان وعلی ال مروان وعلی اتباعهم واشیاعهم من الان الی یوم القیامه اللهم العنهم جمیعا فی الدنیا والاخره
بچه شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
دوزار بده آش به همین خیال باش
وهابی نادان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
لعنت بر دشمنان علوي
حسين
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
اينها افراد سفياني ملعونند .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
من حدس می زنم اینا سفیانی باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
جبهه النصره، داعش ، احرار الشام گروه های سلفی جهادی هستند و البته جبهه النصره و داعش وابسته به القاعده می باشند اما احراراشام وابسته به القاعده نیست.
چیش الإسلام یا ارتش اسلام یک گروه مسلح اسلامگرای نسبتاً با افکار اسلامی معتدل است و با بقیه فرق می کند .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
ایشا الله روزقیامت با یزید و پدرش معاویه محشور بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
شما فرزندان یزید زنا زاده اید و درعصر جاهلیت زندگی می کنی خداوند شما را با یزید ملعون مشحور بفرماید0
منتظر المهدی عج
Germany
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
ان شاء الله نشانه ظهور است و ما خود را برای نابودی آل سفیانی آماده می کنیم.
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
اون احمقی که منفی داده کیه؟ احتمالا باید وهابی باشه . لعنت خدا بر ابوسفیان و بازمانده هاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
شاید اشتباهی دستش رفته روی منفی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
انشالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
خدا را شما این مشرکین هر روز رسواتر می شوند می خواهند مجد ابوسفیان و قریش و دشمنان پیامبر خدا را برگردانند می خواهند پیامبر خدا را از حجاز اخراج کنند می خواهند عقده ابوسفیان در شکست از رسول الله در فتح مکه را از اهل بیت پیامبر و محبین واقعی رسول خدا بگیرند
ای احمقها ای درمانده ها ای شترهای ابوسفیان بدانید دوباره ابوسفیان و قریشیان و دشمنان رسول خدا از یاران رسول خدا شکست خواهند خورد و اینبار مکه برای همیشه فتح می شود به خواست و اراده قطعی الهی
ابوبکر سعید
United States of America
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
لعنت خداوند بر وهابیون و سلفی های تندرو بی دین.
ناشناس
Germany
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
برو بابا شنبلیله دلت خوشه!
محمدرضا توکلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
اللهم العن الجبت والطاغوت
1-اگردینتان اسلام وکتابتان قران است خدا در قران اذن رفعت
بیوت و حرم امامان معصوم را داده ؛(فی بیوت اذن الله ان ترفع و
یذکر اسمه-سوره نور ایه 36)
2-بنی امیه همان شجره ملعونه است(سوره بنی اسراییل آیه
60)
3-اهل سقیفه محکوم به نابودی در دنیا وعذاب در دنیا وآخرت هستند چرا که خدا نور غدیر را با ظهور مهدی موعود به نهایت میرساند وبا ظهورش از بت جبت و طاغوت انتقام میگیرد و ما تا ان روز صبر میکنیم
4-نتیجه اینکه ما به دستور خدا و رسول مطیع 14 معصوم هستیم ولی اهل سقیفه استدلالی برای خلافت واستخقاقی برای امامت بر خلق راندارند
رهبران شما به تصریح کتب علمای خودتان اولی میگفت مرا رها کنید بیعت با مرافسخ کنید مادامی که علی درمیان شماست . دومی میگفت اگر علی نبود 70 باره هلاک شده بودم
2f مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
در واقعه ی عاشورا امام حسین (ع) در آخرین لحظات سپاه یزد را این گونه خطاب کرد ای شیعیان ابو سفیان
این کلیدی است برای کسانی که خونخواه حسین (ع) هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
لعنت خدا بر آل ابي سفيان و آل مروان و آل بني اميه الي يوم القيامه
مهدی فرزند شیعه
Germany
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
ای روباه صفتان ای فرزندان یزید زنازاده سگ باز و میمون باز ...پس منتظر شیران علوی باشید
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم لعن جبت و طاغوت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
جالبه اینها دیگه چه احمقهائی هستند
جعفر
-
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
ماشیعیان صبر، استقامت و شهادت را ازپیامبراکرم (ص)و ازائمه معصومین (ع) به ارث برده ایم.به امید ظهور آقایمان حضرت حجت(عج)
بچه شیعه آذری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
ما شیعیان مولایمان امیر المومنین علی هستیم وبا این بادهای اموی و سلفی نمی لرزیم
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
زرشک به همین خیال باش
محسن
Germany
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
ان شاء الله با حاکمان بنی امیه محشور و همجوار شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
الهم العن ابوسفیان و معاویه و تابع له علی ذالک
اسلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خداوند بزرگ پشتيبان مذهب حقه شيعه است. لشكران يزيد سگ باز ومعاويه خائن به اسلام بدانند توسط حاميان اصحاب امام حسين(ع) به جهنم خواهند رفت. انشاء الله لعنت برآل اميه
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
لعنت خدا بر وهابی های تروریست
ان شاءالله امام زمانمون (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به زودی ظهور می کنه و همشون رو به درک واصل می کنه
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ما منتظران ظهوریم وگوش بفرمان تا از خراسان قیام کنیم.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
الذارت والذارت الی العربستان وال المارات والی امریکا