۱۷

اعترافات تکان دهنده قربانی 16 ساله جهاد نکاح

این دختر نوجوان می‌گوید که در ابتدای حوادث سوریه از سوی پدرش به تنهایی در اتاقی زندانی شد،‌ پدرش شورشیان سوری را به خانه دعوت کرده بود تا روابط جنسی با وی داشته باشند، او در این اتاق به تناوب و مکررا از سوی تروریست‌ها مورد هتک حرمت های وحشیانه جنسی قرار گرفته است.
اعترافات تکان دهنده قربانی 16 ساله جهاد نکاح
کد خبر: ۶۱۶۸۲
۱۳:۴۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
 SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس،  تعدادی از فعالان فیس بوک به تازگی قطعه‌ای ویدیویی را منتشر کردند که متعلق به "روان قداح" دختر نوجوان 16 ساله سوری است. وی در این قطعه ویدیویی جزئیات مصیبت وارد شده بر خود و اجبار از سوی پدرش برای شرکت در جهاد نکاح را تشریح می‌کند.
 
این دختر نوجوان می‌گوید که در ابتدای حوادث سوریه از سوی پدرش به تنهایی در اتاقی زندانی شد،‌ پدرش شورشیان سوری را به خانه دعوت کرده بود تا روابط جنسی با وی داشته باشند، او در این اتاق به تناوب و مکررا از سوی تروریست‌ها مورد هتک حرمت های وحشیانه جنسی قرار گرفته است.
 
وی می گوید که هنگامی که موضوع را برای پدرش بازگو می‌کرد، او مدعی می شد که این نوعی جهاد است، پدر این دختر حتی از مداوای وی نیز خودداری می کرد و تنها می‌گفت که این اقدام در کارهای خیر تو ثبت می‌شود و باعث ورود تو به بهشت خواهد شد.
 
این دختر یک ماه به همین وضعیت زندگی کرد، او بارها به فکر فرار افتاد، اما هر بار از اینکه به دست عناصر مسلح به قتل برسد، می‌ترسید و از این فکر منصرف می‌شد. روان گفت که حتی مادرش نیز او را تهدید می کرد که در صورت گفتن این موضوع به دیگران او را خواهد کشت، این در حالی بود که مادر وی نیز برای جهاد نکاح به روستاهای مجاور رفته بود.

انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
به خدا این آمریکایی ها اینقدر بی غیرت نیستند که این بی غیرت و کافر اینجوریه
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
وامصیبتاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
چرا مفتی های وهابی به خودشان اجازه میدهند فتوایی بدهند که با فرامین قرآن و اسلام در تضاد است؟

آیا همین دلیل برای باطل بودنشان کافی نیست؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
جدایی از اهل البیت، عاقبتش همین است.تنها راه بازگشت به اهل البیت علیه السلام می باشد.
(17) الإسراء : 82 وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لا يَزيدُ الظَّالِمينَ إِلاَّ خَسارا

تنها جدا افتادگان از اهل البیت علیهم السلام هستند که به این وضع فجیع گرفتار می شوند.
پناه بر خدا،ان شا الله والدین احمق این خانم در جهنم همنشین همان کسانی شوند که باعث شدند الآن این لامذهبی ها وجود داشته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
کسی که منفی میده یعنی با کار پدر این دختر موافقه؟!!! باورنکردنی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
کسی که منفی میده یعنی با کار پدر این دختر موافقه؟!!! باورنکردنی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
حالا ببینید حضرت علی از دست اینجور «آدمها» چی می کشیدند.


حالا می فهمیم چرا سر در چاه میبردند و ناله میکردند.

اون هم حضرت علی با آنهمه علم و درایت که نه تنها از مردم عصر خودشون بلکه از مردم تمام اعصار جلوتر بودند.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
خیلی نجسن این وهابی ها
رومينا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
اين حركت يعني بي ناموسي يك مرد.اين مردم غيرت ندارند.غيرت به مذهب كسي هم مربوط ميشه؟؟؟ سواله واسه من؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
پبامبران آمدند انسانها را «آدم» کنند.
ناشناس
Germany
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
من موندم از کار اونایی که مذهبشون عوض میکنند و وهابی میشن همه چیز این سلفی ها و وهابی ها حرام و کفره
اخه جهاد نکاح اگه جایز بود زمان صدر اسلام حکمش صادر میشد یا تو قران ایه ای درموردش نازل میشد. به این میگن اسلام ناب امریکایی اوج انحطاط فکری و اخلاقی!
دینی که انسان را به درک واصل میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
خدالعنت كنه اين وهابي هاي كافررو!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
هرچقدر به جهالت و نفهمی این وهابی ها فکر میکنم بیشتر متحیر میشم-کسی که علی (ع)رو ول کنه بره دنبال دیگران و کسی که غدیر رو قبول نداره نباید عاقبتش بهتر از این باشه.
مهرداد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
از کوزه همان برون تراود که در اوست...
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
شیطان پرستی مگه شاخ و دو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الحق که وهابیت شاخ شیطونه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
آیا اون مفتی که این نظر را داده ، دختر خودش را هم به جهاد فرستاده ؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
این بی غیرت ابروی تمام پدر ها را باخاک یکسان کرده است فقط باید به خدا پناه برد