۱۱
اختصاصی/

بازگشت دختران تونسی پس از جهاد نکاح

تعدادی از دختران تونسی که برای انجام جهاد نکاح به سوریه سفر کرده بوده اند، پس از بازگشت به کشور خود، اکنون باردار هستند.
بازگشت دختران تونسی پس از جهاد نکاح
کد خبر: ۶۱۴۰۲
۲۲:۰۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:   

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از ارائه ی فتوای جهاد نکاح از سوی مفتی وهابی، تعدادی از دختران تونسی که برای انجام جهاد نکاح  به سوریه سفر کرده بوده اند، پس از بازگشت به کشور خود، اکنون باردار هستند. گفته می شود این دختران بین 30 تا 100 شورشی تعویض می شدند.

بن جادو وزیر کشور تونس روز گذشته اظهار کرد، از ماه مارس از سفر 6000 تونسی به سوریه جلوگیری به عمل آمده است و 86 نفر که مظنون به تشکیل شبکه هایی برای فرستادن دختران و زنان جهت جهاد نکاح به سوریه اقداماتی را انجام داده بودند دستگیر شدند.


انتهای پیام/ س.ع
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
شاهرخ
United States of America
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مباركه يك افتخار به افتخارات وهابيت اضافه شد
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
مباركه يك افتخار به افتخارات وهابيت اضافه شد همانهايي كه كشتن شيعيان را حلال و كشتن صهيونيست ها را حرام مي دانند و خود را مسلمان واقعي و ما را منحرف و مشرك مي دانند
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
حالا وهابيت بياد وپدر اين بچه ها را پيدا كند وثابت كند كه در آينده بعد از به دنيا آمدن اين بچه ها مشكلي پيدا نميشه .
بله همينكه روز به روز وضع بدتر و نياز به آمدن آقايمان بيشتر مبشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
پیروان فرقه سلفی مبارک باشد نسلتون در حال ازذیاده
سرباز امام خامنه اي
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
نتيجه انحراف از مكتب حقه ي اهل بيت(عليهم السلام)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
پیامبر در غدیر فرمودند اگر از قرآن و اهل بیت جدا شوید گمراه خواهید شد. البته واقعا فقر فرهنگی و شایعات و ... که شما نیز به آن اشاره فرموده اید کارساز است. این در اثر بوجود آمدن گروههای تفریطی مانند اخوان المسلمین و وهابیت و سلفی و تکفیری و القاعده و ... می باشد
دیبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
درجایی خوانده بودم که عده زیادی از لشگریان سفیانی از حرام زادگانند .حالا حقیقت امر روشن شده است
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
از الان باید به فکر مقابله با لشکر بی پدران باشیم.یعنی حماقت تا این حد؟؟؟؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
ان شاء الله به حق سه ساله ابی عبدالله حضرت رقیه باب الحوائج نسل وهابیت ریشه کن بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
آدم با خوندن این مطلب به شیعه بودن خودش افتخار می کند. یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
چقدر خوشحالم و احساس آرامش میکنم که شیعه علی امیرالمومنین هستم.
خدایا شکرت. شکرت که ما را شیعه و عزت مند آفریدی.

الحمدلله رب العالمین. الحمدلله کما هو اهله.

اللهم لک الحمد کثیرا طیبا مبارکا فیه کما ینبغی لک ان تحمد و کما ینبغی لکرم وجهک و عز جلالک.