۱۶
اختصاصی/

تصویر/ سربریدن افسران عراقی به جرم شیعه بودن توسط وهابیون تکفیری+(18)

کد خبر: ۶۰۶۱۷
۱۱:۴۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:



انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۵
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
نفرین بردستان پلیدشان.
ای خدا.منتقم را برسان تا با ذوالفقارش نهروانی دیگر بسازد.واز کشته هایشان پشته.
واجساد پلیدشان را به آتش کشد.
ای احفادالشیطان!!! به خودتان ننازید.ظهورنزدیک است.دست خدا بالاتر از دستهای ناپاکتان است.
شمابه وقت گرفتار شدن اشکها میریزید.امثال شما را دیده ایم.جلوی دوربین اسیر دست وپا بسته را سر میبرید.ولی به وقت اسارت خودتان دچار شوکه میشوید وگریه تان میگیرد.شمامردگانیدکه در منجلاب جهل ونادانی خود گرفتار شدید.وحشیگری شماها حیوانات درنده را نیز شگفت زده کرده.
جای شمادر قعر جهنم است.
مرگ برشما سفاکان جاهل.مرگ.
ناشناس
Iraq
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
من موندم از اون کسی که به این نظر منفی داده!!!!!
ناشناس
-
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
كساني كه منفي دادن
وهابي هاي پست داخلين كه در سايه نظام به لونه هاشون خزيدن و منتظر فرصت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
بترسید از آن روز جمعه .............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
به خدا باین کاراشون مردمو از اسلام زده میکنن. اینا دیگه چه جونورین؟ واقعا پامبرشون اینجوری میکرد؟ چقد جاهلن؟
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
اللهم ارزقنا توفیق الشهاده
ناشناس
Iraq
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
یاد فرمایش امام حسین علیه السلام میفتم: " اگز دین ندارید و از روز جزا نمیترسید، لااقل در این دنیا از آزادگان باشید."
رحمانی
Singapore
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
عجبم از صبر خداست
این همه جنای علیه بشریت و سکوت یا شاید هم صبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Sweden
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
صبر کوچیکیه خدا چهل سال است!
هفتاد طول کشید تا خدا انتقام خون حضرت یحیی علیه السلام را از بنی اسراییل گرفت و زنی را که عامل شهادت آن پیامبر خدا بود به مجازات رساند. اما بعد از آن بود که یهود آواره شدند و خدا ذلت و نکبت را بر آنان مقدر نمود.
تئوکرات
Germany
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
ای حرام زاده ها. خدا لعنتتان کند.
یا غیاث المستغیثین به فریاد ما برس ظهور منجی ات را تعجیل فرما وای بر شیعه
ناشناس
Germany
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
لعنت الله علی قوم کافرین .الهی ظهور مولانا صاحب الزمان را هرچه زود تر برسان .امین یا رب العالمین
ناشناس
Iraq
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
عجب صبری خدا دارد!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
این همان جهالت مدرن است که دوایی ندارد جز هلاکت توسط قائم ال محمد (عج)
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
پس آخرالزمان کی است؟!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
هم کیشان عزیز
ما هر کاری که نتونیم کنیم، میتونیم که دعا کنیم برای ظهور آقا. مگه آقا ما رو امر به دعا نکرده؟ تا ما نخواهیم و دعا نکنیم ظهور محقق نمیشه مگر با رسیدن جان به لب.
بهتره که سعی کنیم هر روز برای ظهور دعا کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ای پروردگار این همه قتل جنایت بیحرمتی ظلم ناامنی در جهان هین همه فحشا زنا اخه قربون بزرگیت به بنذهاتم سخت داره میگذره الهم جعل فرج ابن علی ابن ابیطالب به بزرگیت قسم بریدیم برسون دادگر عدل علی(ع)رو.امین یا ربالعالمین