کشته شدن نوجوان عربستانی به دست نیروهای حکومتی

شبکه تلويزيوني پرس تي وي در خبري فوري از کشته شدن يک نوجوان عربستاني به دست نيروهاي حکومتي خبر داد.
کشته شدن نوجوان عربستانی به دست نیروهای حکومتی
کد خبر: ۵۷۳۸۹
۱۲:۲۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، به گزارش اين شبکه،نيروهاي سعودي شب گذشته به خانه هاي فعالان عربستاني در منطقه طوبي در استان قطيف يورش بردند. در اين حمله ، تيراندازيهايي هم بروز کرد که براثر آن يک نوجوان عربستاني از ناحيه سر و کتف هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. قطيف کانون تظاهرات ضدحکومتي در عربستان است. پرس تي وي به جزييات خبر اشاره اي نکرد.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha