۸۹

حال و هوای این روزهای حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) + تصاویر

کد خبر: ۵۵۴۷۲
۱۴:۴۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:












منبع: مشرق

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
امان از دل سوخته مولای غریبمان!
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
جانم فدايت
ناشناس
Finland
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
لازم نبود آتش سوزان خیمه ها
دشتی ز سوز دل زینب پرشراره بود
ناشناس
Spain
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
روح و جان من فدای خاک پای این عشاق که کنار حضرت اطراق کرده و جانفدایی آستانش شده اند.....
بنده خدا
Germany
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
الله انصر الاسلام والمسلمین و اخذل الکفار والمنافقین خاصة الوهابیین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
به احترام خانم زینب نتونستن به حرم حمله کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
نه گلم توسط سپاه محافظت میشه
تکفیریا این چیزا حالیشون نی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
خداکمک شون میکنه
سانای
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
یا امام عصر کجایی شعیه خسته است ازکفار
علی از آذرشهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
جانمان را فدای حرمت دختر زهرای اطهر میکنیم و اجازه نمی دهیم متحجرین وهابی وسلفی کار سیلی زننده به زهرای اطهر را تکرار کنند ننگ بر این بی خردان که اجتهاد در مقابل نص می کنند اگر کتب خودشان را هم نگاه کنند به اشتباه خودشان پی می برند این کارها از جهالت این قوم است که عبادت جاهل کمر حضرت رسول را شکست.
لنگرود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
حضرت زینب(س) معنای اصلی کربلاست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
جانم زینب
سکینه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
دلم هواتو کرده خانوم تنگه دلم واسه غربت حرمت خانومم التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
یاعلی شرمنده که نمی توانم مثل مردان مرد که ازحرم زینبت دفاع کنم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
یاعلی شرمنده که نمی توانم مثل مردان مرد که ازحرم زینبت دفاع کنم
علیرضا مالکیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
مدافعین حرم عمه سادات،،،،،،، درود برگامهای استوار ومردانتان،،،،،التماس دعا
علیرضا مالکیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
یاالله انصراصحاب الحسین..........اخوانی یا ابطال امیرالمومنین ویا مجهدین طریق الحق الله ینصرکم...
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
(((اسلام علیک یا زینب کبری )))

بر وهابی ها سلفی تکفیری و همه تخمه ترکه هاشون لللعععنننتتت لعنت لعنت لعنت لعنت
آویس
Germany
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آی بمیرم برات بی بی .. بخدا چقدربی بی مظلومه اون ازوقتی زنده بوداون ازالآنش....... انشاالله آقام میادوانتقام این همه بی حرمتی رو میگیره
ناشناس
Germany
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خانوم تنها نیست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نصرومن الله وفتح غریب،،،،،السلام علیک یاعمت السادت وبنت امیرالمومنین واخت الحسین،،،،،،کلنا عباسک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
کلنا عباسک یا زینب
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
بمیرم که بازم به شما توهین کردن
رومینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
هروقت دستتو بستن بگو یا علی..
هروقت اب خوردی بگو یا حسین..
هروقت سیلی خوردی بگو یا زهرا..
هروقت بی یاور شدی بگو یا حسن..
اما...اگر دستتو بستند. تشنه شدی.سیلی خوردی.بی یاور شدی.بگو امان از دل زینب...
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
همه لشگرای بی بی زینبیم.....
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
یا زینب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
چی داری میگید.
من دارم میرم شما بیاید.
اکه ی سره سوزن حرفاتون راست بود میرفتید سوریه.......
مدافع حرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
شما حرف بيخودنزن اگه مقام معظم رهبري حكم جهاد بدن مثل جنگ هشت ساله مي جنگيم.لبيك يازينب.لبيك ياسيدعلي خامنه اي
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
لعن الله ال زیادوال مروان به قتلهم الحسین ع
علیرضا
Germany
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یا زینب کمکم کن بیام شهیدت بشم
رسول ازبم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
هنوزغیرت ابوالفضلی بچه شیعه ها ازبین نرفته که خانم حضرت زینب راتنهابگذاریم. کلناعباسک یازینب(س)
جارس الزینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
واقعا تاکی بایدبشینیم وببینیم حرم اهل بیت ماروخراب میکنن بقیع وسامرابس نمود حالا نوبت عمه ی سادات وبی بی رقیه وسکینه شده وما به غیراز شعار وحرف کار دیگه ای نمیکنیم
سعید چراغلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
آنان که در کنار مزارت هستند نشان دادن که اگر درکربلا بودن هم جانشان را نثارتان میکردن. بی بی جان بخدا دلتنگ زیارتیم >دعاکن برای فرج آقا ما هرچه داریم نثار شما .لبیک یا خامنه ایی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
این صحن تحت الحفظ عباس است. مرگ بر وهابیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
خوش به سعادت محافظان حرم خوش غيرتي شما من وامثال منو سوزوندانشاءالله خداحفظتون كنه ودشمن كوردل شما روكورو نابود كنه انشاء الله به يمن غيرت شما ريشه ظلم خشكونده بشه وما هم زيارت نصيب بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
سلام
انشاالله به حق ناله های بی بی در عصر عاشوا شر همه وهابی های نطفه خراب به خودشون برگرده...
موعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
جونم فدات خانوم زینب
مدافع جامونده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
بچه ها توروخدا دعاکنید منم بتونم برم سوریه برای دفاع از حرم عمه سادات بخدا دلم داره می پوکه دارم دق میکنم ولی چیکار کنم نمیشه که برم دعام کنید جان حضرت زینب
مدافع جامونده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
بچه ها توروخدا دعاکنید منم بتونم برم سوریه برای دفاع از حرم عمه سادات بخدا دلم داره می پوکه دارم دق میکنم ولی چیکار کنم نمیشه که برم دعام کنید جان حضرت زینب
زهرا
France
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
السلام علیک یازینب الکبری ماکه لیاقت نداریم خدمت شمابیام یازینب پس ای کسانی که می تونین برین خدمت این بانو برا ما هم دعا کنیی که مشکل همه ملسمانها حل بشه مشکل منم حل بشه التماس دعا از کسانی که لیاقت شو دارندومیرن
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
سلام برکربلا خدایا ماراکربلایی کن امین امین امین
محمد
Germany
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
یا عمه سادات مددی
اميرحسين محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
تورو حضرت زينب دعاكنيد مادرم مريضه مريضيش درمان نداره فقط حضرت زينب خوب ميكنه هركي مارو دعا كرد خدا هرچي خواست بهش بده.يازينب مددايله
زینب کنیزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
یا خانم زینب تورو قسم به برادرت حضرت ابالفضل همه ی جوون ها رو عاقبت بخیر کن منم جزو اونا .
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
خدا نزار کسی به حرم توهین کند
lili
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
سلام بر زینب کبری
یاحضرت زینب بحق امام حسین و حضرت رقیه حاجت منمو بده
جانم فدایت
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
جانم فدایت..مادرم زینب س
زينب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
اگه دختر نبودم قيد كنكورم رو ميزدم و ميرفتم سوريه
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
اسلام علیک یا زینب کبری ...خانم جان هستی ام فدای مظلویت تو من آرزوی شهادت دارم دعا کن که شهید راه شما و برادرت باشم...خدایا یعنی میشود............
مژگان کنیز درگاه شما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
سلام یار باوفای حسین جان
منم تو این دنیا:بابایی دارم که گوشه ای ازاین عالمه قلبش بوسعت قلب مهربون شماست دعایش کن تا شبی بدور از فکری سربر بالین مادر گذارد تا طلوع صبح فرج را ببیند و من هم در قلب دلتنگشان جایی داشته باشم.تا عشق لبریز شده قلبم به پاش بریزم
شمس الدینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
خدایا اونها ک میخواهند به حرم حضرت زینب حمله کنند شرشون را با دستان قمر بنی هاشم به خودشون برگردون و به ما انقدر ایمان بده که بتونیم شکستشون بدیم
دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
سلام علی قلب زینب الصبور ولسانها الشکور
خانم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
جانم فدایت یا زینب...چیکار کنم کاری از دستم برنمیاد..فقط دعا می کنم....اخه چرا باید اینجوری بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
كسانى كه به آنجا مىرن امنيت دارن ،برادرم رفته نگرانيم
مرتضی نوکر اهل بیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
ما هر چی داریم از برکت اهل بیته به امید فرج اقا الهم عجل لولیک الفرج
محمد مهدی عاشق دلسوخته عمه زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
ان شاا... به حق بی بی زینب هرکسی که میخواد به حرم بی بی توهین کنه امام زمان جوابشونو بده التماس دعا
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
یا زینب..........یا عباس کاش میشد بتونم در راه شما جونمو بدم ولی حیف...
رضا
Germany
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
نام زینب خاک را زرمیکند دخت حیدرکارحیدرمیکند
رضا
Germany
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
نام زینب خاک را زرمیکند دخت حیدرکارحیدرمیکند
غلام حضرت زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
دردت رو سرم کجایی مجتبی دلش تورو میخواد
سرباز حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
حیدریم مستم قلندرم
منتظر دستور رهبرم...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
خدایاقسمت میدم به سربریده امام حسین به اونایی ک مواظب حرم عمه زینبن کمک کن تا جلوی نسل شمرویزیدوعمربیاستن.
حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
قربونت برم خانم کی میگه امام رضا غریبه
طاهره سادات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
امان از دل زینب امان از دل زینب ..........
فرزانه جباری از قزوین
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
جانم بفدای خاندان نبوت مخصوصا خانم زینب کبری و رقیه خاتون
علی فراخور
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
لعنت بر داعش
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
یا زینب
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اصلا حرم ناموس ما شیعه ست
ناموس آم تو دلش جاشه
هر کی نگاه چپ بهش انداخت
خونش باید پای خودش باشه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هرکس که ازحرم دفاع میکنه عجرش باامام حسین(ع
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
قربون حضرت زینب س برم من
علی بیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
جانم فدای زینب
کنیز حضرت زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
قربونت برم یا زینب ( س ) کمکم کن خانوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
ای خداااااا...........ازاین دنیا نجاتمون بده
رضا از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
امیدوارم در راه خدا جانم را فدای اهل بیت رسولله کنم مخصوصا آقا اباعبدالله و بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) ای خداآیا این اتفاق صورت می گیرد به امید آن روز دعایم کنید شیعیان امام علی (ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
سلام بر مظلومان سوريه .التماس دعا رقيه .زينب.سکينه التماس دعا دارم خيلي خيلي
اسما
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سلام از حضرت زینب می خوام از خدا بخواد به حق برادرش حسین جان ریشه این اشغال هارا (داعشی)ها را بسوزاند
زینب جان به تو خیلی ظلم کردن ولی تو باز هم ببخش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
سلام واسه همه مدافعان حرم دعا کنید.دیشب فهمیدیم که داییم تو سوریه مجروح شده.براسلامتیش دعاکنید.واسه شوهرمو برادرم هم که.رفتن به دفاع از حرم زینب دعا کنید.دعاکنید. سلامت وپیروز برگردند.آمین
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
عمه زینب ماهم قبول کن بیام در راه اهل بیت حسین به شهادت برسیم عمه شفارش ماهم کن پیش خالق داور...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
ای کاش من هم می توانستم خودمو برسونم حرم بی بی زینب سلام الله علیها و از حرم ایشان دفاع کنم.
اصغرقهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
جانم فدای زینب باید ثابت بکنم قولی که دادم مرگ برریشه داعش وریشه ومنافقین
اصغر قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
سلام برخواهرعزیز نترسی برادرانت اونجا هستن مرا به جدت قسم ببخش که دورآمدم وخواهم آمد وجانم رافدایت میکنم شهادت می طلبم
احسان قهرمانی باغملک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
سلام برخواهرعزیز نترسی برادرانت اونجا هستن مرا به جدت قسم ببخش که دورآمدم وخواهم آمد وجانم رافدایت میکنم شهادت می طلبم انشاا...به حق بی بی زینب هرکسی که میخوادبه حرم بی بی توهین کنه امام زمان جوابشونوبده .به حق تعالی
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
یا زینب
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
عاشق خودتون م حرمتونم جانم فدای خاک ف حرمت
حبیب
Canada
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
صلی الله علیک یا زینب
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
یا زینب شما که رفتین دعا کنید ما هم بریم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
يا زينب جانم فدايت
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
متجاوزین به حرم زینبیون را سلاخی میکنیم جانم فدای زینب
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
جان عالم ب فدایت یازینب تو خداخودت ازحرم ات ورقیه مواظبت کن دشمناتونابودکن بی بی ب امیداانروزکه هرچه داعشی انگل سرب نیست بشن بحق علی ماهم دعامیکنیم