۲۴

تروریست‏های سوریه 30 جوان شیعه را سربریدند+تصویر (18+)

یک سایت اینترنتی لبنانی عصر امروز با انتشار عکسی دلخراش از دو جوان ذبح شده سوری، نوشت: تروریست های القاعدة در ادامه جنایت های خود در قبال مردم سوريه عموما واهالي حلب خصوصا، آغاز به اجرای فتاواى برخی از شیوخ سلفي درباره ذبح جوانان دو رسوتای شیعه نشین "نبل" و "الزهراء" در حومه حلب نموده اند.
تروریست‏های سوریه  30 جوان شیعه را سربریدند+تصویر (18+)
کد خبر: ۵۵۰۵۸
۰۹:۵۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COPM شیعه نیوز:
 
به گزارش «شیعه نیوز»،  یک سایت خبری لبنانی با انتشار تصویری دلخراش ادعا کرد که تروریست های سوریه، اقدام به بریدن سر 30 جوان شیعه در سوریه کرده اند.سایت اینترنتی "الخبر برس" عصر روز یکشنبه 7 اردیبهشت 1392 با انتشار عکس زیر نوشت: "شبکه القاعدة در ادامه جنایت های خود در قبال مردم سوريه عموما واهالي حلب خصوصا، آغاز به اجرای فتاواى برخی از شیوخ سلفي درباره ذبح جوانان دو روستای شیعه نشین "نبل" و "الزهراء" در حومه حلب نموده است".

این سایت ادامه داد: "جوانانی که ذبح شده اند نظامی یا مسلح نبودند؛ بلکه فقط به دلیل انتساب به طائفة شیعه به قتل رسیده اند. این جنایت بعد از محاصره ای صورت گرفت که از ماه مبارک رمضان سال گذشته نسبت به اهالی این دو روستا صورت گرفته بود".سایت الخبر پرس با عذرخواهی از خوانندگانش به دلیل انشار این تصویر مدعی شد: "بنا بر آنچه فعالان شبکه های اجتماعي اعلام کردند، جنایتکاران در این دو روستا، تروریست های تکفیری سعودي و چچنی بوده اند".




منبع: ابنا
انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
لعنت خدا بر کج فهمهای دین
بأی ذنب قتلت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
پناه بر خدا .
خدایا ...
جلال
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
مادرتون به عزاتون بشينه ! جراتشو داريد بياييد ايران.به مولام نامرد باشم بزارم زنده باشيد.
خشم
-
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
ما این عمل ظد بشری نامردانه را محکوم می کنیم و نعلت الله بر قوم سعود و چچنی باد و امیدوارم که روزی ما حقمان از این خاندان پست فطرت بگیریم انشاالله
محب الزهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
الهم عجل الولیک الفرج.
خوشا به حالشان که با علت مرگشان محب علی بودن بود.
فائزه گيتي نما
Germany
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
خيلي خوشحال شدم كه عكس گذاستيد.
خيلي مهمه از نظر اطلاعرساني واقعيت به مردم نشون داده بشه.هميشه تو اخبارا ميگن جنايت شده.بايد مردم ببينن.گفتن تاثير گذارنيست.رسانه هاي غربي كه اينقدر نفوذ كردن به دليل پخش تصاوير است.هر چند غير واقعي.
سید حیدر
Germany
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
مهدی جان کجایی آقا؟
خدایا در فرج آقایمان تعجیل کن
sina
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
برای بشار اسد دعا می‌کنم و از خدا میخوام قدرتی به این شخص بده تا این حرامزاده ها رو نابود کنه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
سلام برکسی که سرش از قفا به دوارده ضرب بریدند
و ما نقموا منهم الّا ان یومنوا بالله العزیز الحمید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
واقعا دردناکه.......
البته همش تقصیره ما به اصطلاح شیعه هاست

پناه بر خدا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
خدایا به تعداد قطرات آبهای اقیانوس های عالم لعن ونفرین شیعیان جهان را در حقّ وهابیت مستجاب بفرما،اگر در کربلا جرات نمی کردند سر سیّدالشهداء(علیه السلام) را از بدن جدا کنند امروز جرات نمی کردند خون شیعیان مظلوم را بر زمین بریزند.
غزل
United States of America
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
لعنت و نفرین ابدی خدا بر چنین مردمانی....گاه دلم برای خودم می سوزد که وقتی در چچن درگیری دشه بود دلم برای مسلمان نماهائی چنین می سوخت......فرقی ندارد به چه دینی باشی یهود یا مسیحی یا مسلمان هر چه باشی اگر به زیاده روی و خشم و تعصب و خود پرستی برسی چنین شود ...باز هم پند بگیریم و گریان به خدای بزرگ پناه بریم تا خونخواه و منتقم شیعه ز جای برخیز یا مهدی(ع) ما همه چشم به فرمان تو دوختیم که لبی چنین تر کنی...آیا سزاوار است دوستداران پدر بزرگوار تو را به چنین جرمی قربانی کنند؟؟آیا این همان وعده ی تو نیست که وعده گاهت چنین روزی بود که بیائی و دوست دارا علی(ع) و پیامبر خدا به گردت گرد آیند تا دنیا ز نا بخردان و نابکاران و حرامزادگان بد اندیش پاک کنی؟؟پس کی می ائی جانم به قربان قدمگاهایت ...پس کی؟؟؟؟چشم ما به درگاه آمین خشک شد.
sadegh
United States of America
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
الهم عجل الولیک الفرج.
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
خدا!! این ها تنها به دلیل شیعه بودن و محب اهل بیت بودن شهید شدند.خدایا خودت با اهل بیت محشورشون بفرما!!!!
این تروریست های حرام زاده تا کی می خواهند به خونریزی به نا حق ادامه دهند......
الهم عجل لولیک الفرج(امین یا رب العالمین)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
مرگ بر وهابیت خدا لعنت کنه این جنایتکاران را اینها را باید از روی زمین ریشه کن کرد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
کثافتا جوجه رو آخر پاییز میشمرن.
اللهم عجل لولیک الفرج
علیرضا
Germany
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
ینها کسانی هستند که به دنبال آزادی هستند اما هیچوقت نمی گویند آزادی را برای چه می خواهند؟
حالا تروریسم واقعی چه کسانی هستند؟
چه کسانی از تروریسم حمایت میکنند؟
ای کسانی که ادعای حقوق بشر میکنید شما مسئول خون آنها هستید.
چه کسانی به این تروریست ها لقب مخالف میدهد؟
حکیم عبد الله نصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
اللهم عجل فرج مولای صاحب الزمان
باشه آقامون میاد مثل موش تو سوراخ جا میگیرید بیرون میکشیمتون همین جوری سرتون میاریم ما که گناهی نکردیم بی پدرها خون برادرم از شما میگیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
ای کاش دستم بهشون میرسید.
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
برادران خواهران شیعه من از این متما باشید که این کافر های خود فروش امریکا و رزیم سهیونستی به دست ما هم میفتن کاش انجا بودم ... یا مهدی... خدا یارو یاور ماست....
سیدحمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
خدالعنتشان کندبه خدا اینها اولاد معاویه وابی سفیان وتاظهورحضرت حجت به کارشان ادامه میدهندواماعلت این کارشان چون اولاد زنا بله اولاد زنا زنا زناز
مجید
United States of America
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
لعنت خدا براین ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
خداوند انشاالاه وهابيت را روى زمين به حق حضرت محمد و ال او ان ها را نا بود كند
خادم الزهراس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
لبیک یاحسین ع چه شهادت زیبایی خدایا منتقم خون های به ناحق ریخته پاکان رابرسان لعنت الله خدا بر ال سعود وهابییت وسلفیهااینجور جنایات از زنازادهای مادر به خطا برمیاد حیوون شرف داره به این کثافتای نجس