اختصاصی/
تصویر/مسلمانان برمه و انتخاب بین مرگ یا تعظیم در مقابل بوداییان
یک خبرگزاری سودانی به نقل از شاهدان عینی شهر "میکتیلا" واقع در مرکز برمه اعلام کرد: مردم این منطقه همچنان مورد شکنجه و آزار و اذیت بوداییان افراطی قرار می گیرند. "نوربی" ؛ مادر 26 ساله می گوید: همسرش را زنده زنده در آتش سوزاندند و از آنها خواستند که در مقابل راهبان بودایی تعظیم کنند. او با گریه می گوید: تعظیم فقط برای خداست اما مسأله ی مرگ و زندگی بود و ما مجبور به اطاعت شدیم وگرنه ما را هم می سوزاندند. این روش بوداییان افراطی در این منطقه است.
وقتی طالبان احمق امریکائی مجسمه بودا رو توی بامیان منفجر میکنه وقبلش هم اعلام میکنه
میشه دنیای خشونت و هرج و مرج
واقعا به بی دینی طالبان ایمان دارم با ظلماشون
و به آمریکائی بودنشون به خاطر چهره بد ساختن ار اسلام