۳۵
اختصاصی

انفجار تروریستی در بین الحرمین + تصاویر اختصاصی شیعه نیوز

امروز یکشنبه یک بسته انفجاری در منطقه بین الحرمین در شهر کربلای معلی منفجر شد. بر اثر این انفجار چند نفر به شهادت رسیدند اما تعداد دقیق شهدا مشخص نیست. منطقه بین الحرمین از لحاظ امنیتی یک منطقه حفاظت شده محسوب می شود و این انفجار نخستین ناامنی در این منطقه طی سال های اخیر محسوب می شود.
کد خبر: ۵۲۹۰۲
۱۵:۴۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
به گزارش «شیعه نیوز»، امروز یکشنبه یک بسته انفجاری در منطقه بین الحرمین در شهر کربلای معلی منفجر شد. بر اثر این انفجار چند نفر به شهادت رسیدند اما تعداد دقیق شهدا مشخص نیست. منطقه بین الحرمین از لحاظ امنیتی یک منطقه حفاظت شده محسوب می شود و این انفجار نخستین ناامنی در این منطقه طی سال های اخیر محسوب می شود.

 







انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
مهديه كوثر دست
United States of America
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
خدايا طبع او احساس دارد .دلي بردرد مثل ياس دارد.چقدر از اين مصيبتها ببيند.مگر او يار چون عباس دارد.خدايا بر ظهورش كن تو تعجيل. كه قلبي مهربان بر ناس دارد. اللهم بعزتك انتقم من اعدائك و اعداء محمد وآل محمد و اعداء شيعتهم ومحبيهم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
سلام علیکم
تاریخ از دیرباز تا کنون مظلومیت حسین بن علی علیهما السلام را در کارنامه خود ثبت نموده است
omid
Japan
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
اللهم عجل لولیک الفرج
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
یا لیتنا کنا معهم و نفوز فوزا عظیما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
لعنت بر هرچی وهابی و سلفیه که همشون خبیث اند.
قبر ابو حنیفه و این ملعونین مستحق ...... است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
خداوند این وهابیون کثیف رو لعنت کنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
خدا لعنت کند وهابیت و بهائیت و هر گروه یا فرقه ای که بر ضد امام زمان ارواحتا فداه کار می کنند.
meghdad
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
بر وهابيت ملعون لعنت
Burhan
Azerbaijan
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
بر وهابيت ملعون لعنت .الهی آمین
منتظران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
السلام علیک یا ابا عبدالله

روزگاری دامان دخترت را به آتش کشیدند ... روزگاری اصحاب و اولادت در خون غلتیدند و حال، نوبت به شیعیانت رسیده است ....
آقاجان ... ما را هم به سمت این ره رهسپار کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
لبیک یا حسین
بسکه دل تشنه دیدار حرمخانه توست*حسرت کوی شفابخش تو بیمارم کرد
علیرضا بابائی
Canada
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
باسلام
دوست عزیزمان ، روحانی گران قدر ، مرحوم حسین قدوسی در این حادثه به شهادت رسیدند
مریم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
خوشبحالشون .واقعا لیاقت میخاد
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
اللهم ارزقنا توفیق شهادة فی سبیلک و بین یدی ولیک
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
یا لیتنی کنت معکم . چهل روزه که از سفر کربلا برگشتم اما دلم رو اونجا جا گذاشتم
حیات الله حسینی
United States of America
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
سلام من ازافغانستان هستم:
بیبیند کشتار دست جمعی شیعه ها ازکجا شروع شده تا بکجا گسترش یافته است!

وامروز من دراین سایت خبر بد و ناگواروقوع انفجار دربین الحرمین فقط چند قدمی بارگاه مطهر حضرات امام حسن (ع) و امام حسین (غ)را میشنوم

دیگربخدا کاسه صبر من لبریز شده والله اکبر که هرلحظه انتظار مرگ درراه اهللبیت قران پاک وپیغمبر اسلام حضرت محمد (ص) را میکشم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
اجرک الله یاصاحب الزمان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
خدا لعنت کند تمام دشمنان شیعه را
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد
هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
یا حسین
شنیدم دوباره اونجا
تخم جهل و کینه کاشتند
حرمت کرب و بلاتو
دشمنا نگه نداشتن
کاشکی اذنشو میدادی
که سپر بشه تن من
تیر و ترکشهای دشمن
بشینه بر بدن من
خدایا هدایتشون کن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
دست خدا بالای همه دستهاست بکشید مابیدارتر می شویم .دشمن اسلام خوشحال تر.منافقین راحترظلم پابرجاتر.شما به جهنم نزدیکتر و...
حیمید
United States of America
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
اللهم العن الجبت والطاغوت
اللهم اعلن صنمی قریش وجبتیها وافکیها وبنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
السلام علیک یااباعبدالله (ع). وقتی تعصب وجهل ودرمقابل حق ومنطق کم می آورد دیگر راهی برایشان باقی نمی ماند واینها هزاروچهارصدسال تلاش کردند که نورخداراخاموش کنند ولی زهی خیال باطل ! اینها بیش از یک میلیارد نفرند وماکمتر از یک سوم آنها وما به یک نفرشان کوچک ترین تعرضی نکردیم وتاریخ گواه برآن است .شماهم تبلیغ کنید ماهم هرچه داریم رومی کنیم .ماکسی رابه زور شمشیر وارعاب شیعه نمی کنیم ، رفتار وصداقت ماست که دنیا راشیفته ی اهل بیت می کند ، دنیا خوب میداندکه رهبران شما چه کسانی هستند وبرای رهبر ماامیر مومنان همان سخن جرج جرداق مسیحی کفایت می کند که گفت ؛ حضرت علی علیه السلام به خاطر شدت عدالتش کشته شد .
محب مولایم علی
Iraq
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
ببخشید اشتباهی منفی دادم
هزاران مثبت به این نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
السلام عليكما يا اباعبدالله و يا ساقي العطاشا بكربلا و لعنت الله علي اعدائكما و قاتليكما و قاتلي شيعتكما
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
اللللللهی خدا لعنتشون کنه
اللهم عجل الولیک الفرج
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
شهادت هنره مردانه خداست.دیروز ما هم تو تشیع جنازه حضور داشتیم.چه حال و هوایی بود.فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ایم
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
السلام علیک یا ابا عبدالله.
شهادت دوست و همکار گرامی سید محسن رضا زاده را به خانواده ایشان و همچنین مدیریت شرکت فولاد مبارکه و پرسنل تسلیت عرض می کنم.
صبر زیاد از خدا برای خانوادشان مسئلت دارم.
عین اله بشیری
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
هر کس محکوم به ادامه دادن راه اجدادش میباشد
عاشق کربلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
خدایا قسم به خون پاک شهدای کربلا ظهور منتقم و منجی آل محمد را برسان
الهم عجل الولیک الفرج
کیمیا
Germany
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
یا علی بیا و ببین شیعیانت ب جرم محبت تو به خاک و خون کشیده میشوند
اگر خون ما لایق باشه از نام مولایم علی علیه السلام دفاع کنه من و همه دودمان من فدای نام علی علیه السلام
بریزید خون پاک شیعیان را ب جرم محبت علی علیه السلام که ما تا آخرین قطره فدایی مولایمان هستیم
بکشید ما را و نترسانید ما را از شهادت
شما جز کشتن و وحشی گری نمیتوانید زنده بمانید
لعنت بر غاصبن حق مولایم علی علیه السلام
میثم
Spain
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
الهم عجل لویک الفرج، یا حسین علیه السلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
ما مسلمانهای شیعه هر چی میکشیم از عربستان میکشیم.
همانانی که خلاف دستور پیمبر عمل کردند.
فقط دعا کنید امام زمان بیاید بعد سلفی ها و وهابی ها باید برن ... بخورن ته چاه
علی هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
ما رابکشید ما بیدارتر میشویم . عشق
شیعه شهادت در راه خدا و در رکاب اهل البت است
سعيد فريادي
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
يا حسين