۱۸
اختصاصی/

مفتی وهابی آل سعود مجوز قتل عام معترضان را صادر کرد !

وی همچنین جنبش های اصلاحی و اپوزسیون عربستان را خوارج نامید!، و گفت: اینها همان کسانی هستند که پیامبر دستور جنگ با آنها را داد.
مفتی وهابی آل سعود  مجوز  قتل عام معترضان را صادر کرد !
کد خبر: ۵۱۱۷۰
۰۹:۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، "صالح فوزان"؛ عضو هیئت علمای عربستان سعودی فتوا داد: کشتن تظاهرکنندگان از سوی حاکم کشور زمانی که در کشور آشوب و اغتشاش  ایجاد کنند جایز است.

وی همچنین جنبش های  اصلاحی و اپوزسیون عربستان را خوارج نامید!، و گفت: اینها همان کسانی هستند که پیامبر دستور جنگ با آنها را داد.

"عائض القرنی"؛ یکی دیگر از شیوخ وهابی در یک فتوا که از شبکه الجزیره پخش شد، اعلام کرد: کشتن بشار اسد واجب تر از کشتن اسراییلی ها است  و بر مردم واجب است علیه او سلاح به دست گیرند.

انتهای خبر/ ز . غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
نفهمیدم چی شد ؟؟؟!!! این ملعون از پیامبر صحبت کرد ؟ تو حرفاش از کلمه پیامبر استفاده کرد ؟ لعنت به هرچی ریاکاره . ببینم اون دنیا میتونه بابت یه قطره از این خونها به خداوند جواب پس بده ... .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
لعنت بر قوم ظالم...
سجاد
Belgium
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
هزاران لعنت بر وهابیت
ابراهیم
Brazil
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
به قول ما شیعه ها چه مارا بکشند یاما اون هارو بکشیم بهشتی هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
دادا شیعه برای بهشت رفتن نیاز به کشتن نداره وهابیت رو با شیعه اشتب گرفتی
حق با علیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
باشه بازم حرف زدن از نوع اسمشون
ولی یه سئوال مگه خوارج زمان پیغمبر ص بودند؟؟؟؟؟
سید عبدالغفور محفوظیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
فرقش با قاضی شریح که فتوا به قتل امام حسین داد یه چیزه قاضی شریح گفت امام حسین بر امیرالمومنیین یزید قیام کرد برید بکشیدش
این مفتی جیره خوار حکومت نگفت که بر امیرالمومنیین عبدالله و آل سعود خارج شدن بکشیدشون گفت برحاکم.
من میگم مفتیه که معلومه چرا اینجور فتوا میده
ولی ای خاک بر سر تابعینش که ازش تبعیت میکنن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
وهابیت والقاعده همون خوارج صدر اسلام هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
کاش همون خوارج بودن
یاسر
Netherlands (Kingdom of the)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
کشور شیعه ای هم هست که مخالفان عقیدتی خود را تحت عنوان محارب و فتنه گر ، به مجازات مرگ می رساند . لذا , حق اعتراضی براتون نمیماند
مولا علی
United States of America
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
برقاتلین حضرت زهرا لعنت
صالح
Iraq
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
خدایا تار و مارشون کنننننننننننننننن
بگو آمین
سنی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم
(نساء: 148)
با همین منطق ساده قران که خداوند برای فرد مورد ستم اجازه فریاد داده است مشخص می گردد که جناب مفتی، بنده دربار سعودی و نه بنده خدا می باشد
احمد علوي
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
فکر کنم بشار اسد هم توي مراسم نهم ربيع شرکت کرده که اينجوري باهاش دشمن شدن -کاش درک ميکرديم مشکل وهابيت با اصل تشيع هستش و نه فقط تبري
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
مشکل وهابیت خود اسلامه و نه فقط شیعه
محمد
Germany
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
لعنت خدا بر اینها یا صاحب الزمان ادرکنی
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
لعنت خدا بر هر چی وهابی و سلفی که از خوارج بد ترند.
پسرحیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
به خداقسم اگررهبرم فرمان بده نمیزاریم یه نفرشون عمودی باشن اگه کاری نمیکنیم یاچیزی نمیگیم دلیل دست وپابسته بودن مانیست