شيوه جديد جاسوسي رژيم صهيونيستي در سودان

مقامات سودانی از کشف ابزار جدید جاسوسی رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داده اند.
شيوه جديد جاسوسي رژيم صهيونيستي در سودان
کد خبر: ۴۸۲۰۱
۱۱:۵۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از  واحد مرکزی خبر، نیروهای امنیتی در ایالت دارفور غربی یک عقاب را شکار کرده اند که به دو دوربین تصویربرداری و فرستنده ای کوچک مجهز بوده است.

حسین الغالی شهردار شهر کرینک گفت بر روی هر یک از بالهای این عقاب یک دوربین دیده میشود که با نیروی خورشیدی کار میکنند و بر روی آنها عبارت « سازمان طبیعت شناسی اسرائیل » دیده میشود.

در ماه های اخیر مقامات سودانی بارها در خصوص گسترش فعالیت های جاسوسی اسرائیل در این کشور هشدار داده اند .

انتهای خبر/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha