۳۴

تصویر/ چه چیز جز "عشق حسین" چنین میکند !

عزاداری عاشورا حسینی از سوی شیعیان میانمار در شهر یانگون
تصویر/ چه چیز جز
کد خبر: ۴۷۲۹۲
۲۱:۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:



انتهای خبر/ م . ک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
تاجان به تن داریم عزاداری می کنیم.....
لبیک یاحسین علیه السلام
لبیک یاحسین علیه السلام
لبیک یاحسین علیه السلام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
مگه اين بي بصيرتها نميدونن آقا اين كارها رو حروم كرده.
خوش به حال ما ايراني ها كه اينقدر با بصيرت هستيم.هم دنيا رو داريم هم آخرت رو.برعكس كشورهاي ديگه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
هه هه هه! خدا بصیرتت رو بیشتر کنه!!!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
بابا شما چرا متوجه نیستید طعنه زده اون علامتهای تعجب را نمی بینید اخرش؟
یه بچه شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
تا وقتی فرمایش امام معصوم با تاکید فراوان وجود دارد آیا باید فتوای یک غیر معصوم رو بدون دلیل بپذیریم. این حرف شما از روی جهل است نه عقل.جهل به احادیث مستند و آیات قرآن.و مطمئن باشید اون دنیا پاتون بدجوری گیره.
x
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
آقایون من با همتون مخالفم. خیلی میخواید با شدت عزاداری کنید برید غمه بزنید اونم نه توی جمع. نه اینکه سینه های خود را خونین کنیم. اونم توی جمع. که یه مشت وهابی حرام زاده مارا بی آبرو نمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
اخه کدوم یک از مراجع چنین میکنند؟ ایا لطمه زنی به این شکل کار درستی است؟
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
البته که درسته مگه ائمه علیهم السلام این کارو رو نمیکردند ؟! این واسه اینه که نو نمیفهمی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
بله درسته برو تحقیق کن
x
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
یعنی ائمه(ع) خود را خونین می کردند؟ این چه جور حرفی است؟ گریه کنیم. سینه زنیم. زنجیر زنیم. ولی این کار درست نیست. اونم توی جمع که همه ی رسانه ها با خبر شوند.
علی
United States of America
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
دارن قتل عام میشن و کسی هم دم نمی زنه...
باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم!!!
یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
عزاداری عاشورا حسینی از سوی شیعیان میانمار در شهر یانگون
توضیح این عکس خیلی حرف ها داره .
شیعیان میانمار با این همه مصائب و سختی که به سرشون هست چقدر معرفت دارند و چطور عزاداری می کنند اون وقت توی مملکت شیعه آدم چه ها که نمیشنوه و نمیبینه !
محمد
Belgium
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
شرمنده ایم ز دوست که دل نیست قابلش
باید برایه هدیه سر اماده کنیم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
عشق فقط یک کلام
حسین علیه السلام
ناشناس
Germany
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
کجای قرآن و سنت رسول الله هست که برای ابراز محبت به اهل بیت پیامبر چنین حرکتی کنند؟عشق؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
شمام که مثل اون محمد آقا خیلی بصیرت دارین!!!!!! خدا بصیرت و دانشتون رو افزون فرماید!!!!!!!!!!!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
وَ لَطَمْنَ الْخُدُودَ الْفَاطِمِيَّاتُ عَلَى الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ ع وَ عَلَى مِثْلِهِ تُلْطَمُ الْخُدُودُ وَ تُشَقُّ الْجُيُوبُ
امام صادق علیه السلام در حدیثی که شیخ طوسی در تهذیب نقل کرده می فرماید: برای مصیبت حسین علیه السلام باید بر صورتها لطم زد و گریبانها را چاک کرد.( تهذیب ج8 ص 325)
مازیار
United States of America
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
همون جایی که یعقوب (علیه السلام) آنقدر برای یوسف (علیه السلام) گریه کرد تا کور شد. خودت بگو کور شدن سخت تر است یا یک زخم سطحی در بدن یا سر. و اینکه محبت امام حسین (علیه السلام) و مصیبت ایشان بزرگ تر است یا مصیبت دوری یوسف. افلا تتفکرون؟
یه بچه شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
هست تا دلت بخواد هست فقط کافی با چشم باز به روایات و تفاسیر روایی نگاه کنی به جای اینکه تحریفات فلان علامه که فردای قیامت کارش بیشتر از من و شما می لنگه رو ببینی.
زهره شهیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
ای خدای حسین ! به حرمت آن بدنهای قطعه قطعه شده در صحرای نینوا مارا حسینی بمیران ..
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
آمین.
alireza
Slovenia
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
حـــــــــــــــــــــــــــــــــــیدر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
دم گرم آیه الله وحید که فرمود برا امام حسن عزاداری کنید و خون بریزید خون ریختن کمه باید سر بدیم
همون طور که علی اصغر (ع) داد همون طور که حضرت ابالفظل داد یا لثارات الحسین
وا مانده از ره یار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
یازهرا تو را به حسینت مارا حسینی کن زمان شناس و مکان شناس و دین شناس و دشمن شناس کن
راه حسین را به بنمایان
منتقم خون حسین را برسان و ما را از یارانش قرار بده،می دونم لیاقت نداریم ولی می خوایم خودت دستمونو بگیری یا علی
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
این جهل حسینی هست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
حرف شماکاملابی ادبانه وتوهین آمیزاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
ماشالله. دردش به سر تمام مخالفینش. خدا حفظ کنه این نوجوون رو. کوری چشم کشایی که نمیتونن عرض ادب به امم حسین علیه السلام رو ببینن صلوات بفرست
دیبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
سلام مدیر سایت عزیز!
بجز تصویر خودت مطلبی تحلیلی چیزی تداری .؟! خوب یه حرفی بزن. مثلا اینجا یه سایت شیعیه شما فقط عکس ملت هم فقط احساسات . اینجوری میخواین به شیعه کمک کنین؟ لطفا شماهم مطالعه کنید و قلم بزنید. به نظرم یه سایت با دغدغه شیعی باید محکم تر از این ها مطلب داشته باشه.
یاعلی
یک دوست28ساله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
دوستان عزیزمگه ما تو قرآن نداریم که :همانه در روز جزااعضای بدن به سخن در خواهند آمد واز ظلمی که بر ایشان رفته پیش حضرت حق گلایه خواهند کرد.
یا ما که دم از حسین میزنیم کدوم امام کدوم مرجع تقلید گفته این کارو بکنیم من یک کردم توکردستان تا چند وقت پیش قمه میزدند ولی خدا وکیلی به نظر خودتون این درسته؟
hadi
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
ماشاا... برای سلامتیش صلوات بفرس
مهدی
United States of America
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
این کار درست نیست
مهدی
United States of America
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
این کار درست نیست
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ای ولا به تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
وهن مذهب