۸

عکس/ حمله منافقین به مهمانپرست در آمریکا

کد خبر: ۴۲۵۶۸
۰۹:۳۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق، وال استریت ژورنال عکسی از رامین مهمانپرست سخنگوي وزارت امور خارجه ايران در نیویورک منتشر کرده که در آن جمعی از منافقین و سلطنت طلبان به وی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. این در حالی است که حفظ امنیت هیات اعزامی به اجلاس سازمان ملل بر عهده نیروهای امنیتی ایالات متحده است.




ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
من نمیدونم انی یارو زن سیاه پوسته تو جمع منافقین چه غلطی می کنه؟؟!!! یعنی اینها اینقدر طرفدار کم دارند که مجبور شده اند طرفدار بخرند؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
دقیقا میخواستم همینو بگم
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
اینا مزدورند در امریکا و اروپا رسم است جهت مزدوری شرکتهای استخدامهای مقطعی می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
راست میگی
ناصر
Germany
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
منافق به كسي مي گن كه در ظاهر دوست باشند اما در نهان ،‌دشمن . اينان دشمنان شما هستيد و شما دشمنان آنان . البته طبيعي است كه هر حكومتي و طرفدارانش ،‌دشمنان خود را با الفاظ غير اصلي خطاب قرار دهند
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
کاربرد کلمه منافق به عنوان یک اصطلاح دینی است نه معنای لغوی آن
بر اساس تعالیم اسلام منافقین آنان هستند که به ظاهر ادعای اسلام دارند ولی در باطن با کفار و مشرکین و برعلیه مسلمین همکاری می کنند. حال با توجه به عملکرد اینان در این چند دهه ای که گذشته است حضرتعالی اجازه کاربرد این اصطلاح را در موردشان می دهید یا استغفار کنیم؟؟؟
hamid bandar
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
شايد هم حقش بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
انشاءالله آقای مهمانبرست اجر دنیوی و اخروی هجرت و جهاد فی سبیل الله و تحمل ناملایمات و تهدیدات را خوهد گرفت.
إن تنصروالله ینصرکم و یثبت أقدامکم*
و فرجام أشباه الرجال این مزدوران استکبار جهانی:
تبت یدا أبی لهب و تب*
و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون*
جاءالحق و زهق الباطل و إن الباطل کان زهوقا*
...إن حزب الشیطان هم الخاسرون*