۹۷

وقتی مدعیان دین در مقابل فیلم موهن لال شدند + سند

در پی توهین به پیامبر اسلام وهابیان سکوت اختیار کردند و برخی شبکه ها و سایتهای مدعی اسلام و تقدس مابی که فارسی زبان هم هستند سکوت کردند و به تبیین مسئله و صحبت پیرامون آن نپرداختند.
کد خبر: ۴۲۱۶۳
۱۵:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فرهنگ نیوز، شعار دین داری و دین مداری سالهاست که از زبان علمای  اهل سنت جاری است که الحق و الانصاف بزرگانی نیز این شعار را جامه عمل پوشاندند.

چند روز پیش وقتی توهین به پیامبر اسلام بر همگی مسجل شد برخی از علمای اهل سنت در ایران و خارج کشور با موج خشم و بیداری مردم همراه نشدند که رسانه های آنها نیز بر بزرگان خود اقتدا کردند.پس از توهین آشکار به صاحت پیامبر اسلام تمامی مسالمانان جهان خروشیدند و رسانه های جهان به ویژه رسانه های شیعه فارسی زبان صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند.

اما در این بین برخی شبکه ها و سایتهای مدعی اسلام و تقدس مابی که فارسی زبان هم هستند سکوت کردند و به تبیین مسئله و صحبت پیرامون آن نپرداختند.

خبرهای ارتش آزاد سلفی که گرایش سلفی نیز دارد در صدر اخبار آنها جلوه گر است و شبکه ها آنها برای مجاهدان راه خدا که همان سلفی های تحت حمایت دولت های عربی و غربی هستند کمک نقدی جمع می کنند.این تناقض آشکار بدون شک در ذهن مخاطبان یک معنی دارد .آن سستی و یا تصامح بر سر اصول است.

شبکه هایی که سالهاست با شعار تغییر و یا ظلم به قومیت ها و اقلیت های مذهبی و دینی قد علم کردند و همواره از دولت جمهوری اسلامی به بدی یاد می کنند و معتقد به فدرالیسم مذهبی و قومیتی هستند.این رسانه ها برای تمام مسائل نظرات خود را ابراز می کنند اما در ماجرای توهین مذکور هیچ واکنشی از خود نشان ندادند و خبر ساخت مساجد اهل سنت برای آنها مهمتر جلوه کرده است.تنها یک سخنرانی در خطبه های نماز جمعه مسجد مکی توسط مولوی عبدالحمید و یک مقاله در سایت وی تنها دستاورد جامعه اهل سنت ایران بود.



در چند سال اخیر با مرگ هر عالم سنی مذهب در ایران این شبکه ها داستانهای محیرالعقوللی را مطرح می کردند و این علما را شهید می نامیدند.مسئله اهانت به پیامبر مسئله جمهوری اسلامی و مشکل دولت وهابی سعودی نیست یک مسئله اصلی و جامع است که وظیفه هر مسلمانی است در مورد آن مسئله اظهار نظر کند شبکه هایی که با زبان فارسی به تبلیغ اهل سنت می پردازند در دل تاریخ به دنبال چه چیزی هستند؟



بیشتر برنامه های پخش شده از این شبکه ها جنبه تاریخی دارد و زمان حال و راه مقابله آشکار و به روز در هیچ کدام از کلام های برادران اهل سنت نیست.این مسئله تلنگری بود تا کسانی که با ادعای مبارزه با خرافات قد علم کردند را بهتر بشناسیم.در همین راستا بعد  از انتشار فیلم موهن مفتی اعظم وهابیت که در عربستان سعودی ساکن است رفتار اعتراضی مردم را خشونت خوانده و مردم را از این فعالیت ها برحذر داشته است.دیدگاه مفتی ها در تصمیم گیری مناسب نیست ولی اتخاذ نکردن تصمیم برای بزرگترین فرقه مذهبی جهان همراه با مدعیان فارسی زبانش کمی دور علم، عقل و دیانت است.


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۷
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
ترسيدن نون و آبشون قطع بشه ( هر چند اعتقادى به اسلام در باطن ندارند )
سلمان حدادی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
خود اینان فیلم درست کردند می خواهی چیزی هم بگویند؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
از ياوه گويي دست برداريد مدعيان وحدت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
ناشناس خیلی نارحت شدی
داستان قلم دوات یادت هست که به پیامبر گفتید دیونه ان ثانی از انجاست
فاطمه مجمدی
Canada
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
اره « شما فکر میکنید از قدرت رسانه ای بالاتر قدرتی بالاتر نیست و لی اشتباه فکر میکنین اون بالا خدایی هست که از همه چی خبر داره. البته اگه شما اعتقاد داشته باشید؟؟؟؟؟؟ اشک تمساح شما دیگه کهنه شده دنبال یه ترفند جدید باشید . تا حالا رفتی خوندی و دیدی حتی یه سطر از تاریخ که شیعه برای اسلام خودشو به کشتن و بده؟؟؟؟؟اگه پیدا کردی من قسم میخورم که همین الان شیعه بشم.کلا اگه پیدا بشه.محاله >در ثانی شما از کی شدین بزرگترین فرقه اسلامی عجیبه دروغ به این بزرگی .نمیدونی با این دروغا تنفر مردم بیشتر میشه. از قدیم گفتن دروغگو را حافظه نباشد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
به نظرت تمامی امامان و در راس اونها امام حسین ع برای چی شهید شدن ؟
یعنی اگه اینها نبودن به نظرت بنی امیه اجازه میداد سنتی از اسلام باقی بمونه ؟

امام صادق عليه السلام:

إِنَّ مِمّا أَعانَ اللّه (بِهِ) عَلَى الكَذّابينَ النِّسيانَ؛

از جمله كمكهاى خداوند بر ضد دروغگويان فراموشى است.
محبا لحسین محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
خانم محمدی ، من کاری به سیاست ندارم،سیاست همانیه که باعث شده اغلب کشورهای مسلمان سنی مذهب تحت سلطه اجانب واقع شوند(شما لابد اسرائیل ودوستی تنگاتنگ سران کشورهای عربی با او را نمی بینید)سیاست همانیه که باعث شد محمدرضاشاه پهلوی در جنگ چند کشور عربی با اسرائیل جانب اسرائیل را نگهدارد وآیا می دانید که یکی از دلایل اصلیی که باعث شد مردم شیعه ایران از شاه نا امید شدند همین مسئله جانبداری از اسرائیل بود ، ولی نمی دانم بر چه اساسی می گوئید در هیچ جای تاریخ شیعه خود را به خاطر اسلام به کشتن نداده- پس آنهایی که درحکومتهای اموی وعباسی در زندانها می پوسیده و به شهادت می رسیدند علوی وشیعه نبودند- اگر قیام امام حسین (ع)نبود شما از همین اسلام کمرنگ هم خبری نداشتید-از آن زمان تا کنون (جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله لبنان) تاریخ شیعه با شهادت عجین بوده است ولی دیوار حاشا بلند است -شیعه اگر از شهادت ابائی داشت با وجود جمعیت کم خود در جهان (کمتر از دویست میلیون) بر عقاید حقه خود استقامت نمی کرد-شیعه شدن هم پیشکش خودت ولی این تاریخ پر از زجر وشکنجه وشهادت را نادیده می گیری ؟-البته دوباره خبر را مطالعه بفرمائید تا برایتان ثابت بشه منظور از بزرگترین فرقه اسلامی اهل سنت بوده نه اهل تشیع-اگر در تمام موارد چنین استنباط نموده اید پس بعید نیست که حق را جای باطل وباطل را جای حق اشتباه بگیرید-آیا می دانید فاطمه زهرا(س) پشت درب خانه بود که خلیفه دوم با زدن لگد محکم به درب باعث صدمه رساندن وسقط جنین گردید وسپس با دستور او ملعونی بنام قنفذ با غلاف شمشیر بر فرق آن بزرگوار کوفته که همین جراحات باعث شهادت تدریجی آنحضرت شد؟آیا تا کنون از خود پرسیده اید که علت فوت آن حضرت در سن جوانی چه بود؟ لااقل در مورد لگد زدن عمر بدرب خانه علی (ع) اطمینان دارم که در کتابهای اهل سنت سندش موجود است -این را به ان خاطر می گویم که در دوره دانشجوئی که در سنندج بودم در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با یکی از همدوره ایهایم که ادم بسیارمذهبی وبا سوادی بود در این خصوص بحث کردیم وایشان قبول داشت که عمر بشدت بدرب خانه علی (ع)لگد زده اما میگفت که خلیفه نمی دانسته فاطمه زهرا(س) پشت درب ایستاده !!!!!!!!از شما هم انتظار دارم لااقل در همین مورد تحقیق کافی بعمل آوریداگر جویای حقیقت هستید.در ضمن این را بدان که ما اهل سنت را برادر خود مدانیم ولی با تمام وجود از فرقه ساختگی وهابیت منزجریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
دوستان وقتتان را تلف نکنید این خانم عایشه عمری اصلا خانم هم نیست من با یکی از همین وهابی ها روی اینترنت بحث کردم که خود را خانم معرفی می کرد بعدا معلوم شد که از عربستان برای ایجاد درگیری مذهبی پول می گرفته و دستگیر شد
اگر دقت کنید برای ایجاد حساسیت حتی اسمش را به مقدسات ما ربط داده است
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
سلان اسم مستعار فاطمه. فکر کنم اسمت رو هم عوض کنی بد نیست. اسم بزرگی رو یدک میکشی. شیعه یا سنی فرق نداره همه با هم برادر و برابریم. تنها فرقش تو سختی ها ست. بنده خودم هنوز نمیدونم که تمام یاران حسین علیه السلام تو صحرای کربلا شیعه بودن یا سنی ولی ولی راهی که رفتن راهیه که اگه من تو بودیم احتمال زیاد نمیرفتیم. نمیدونم تو سپاه اون ملعون تاریخ(یزید) چندتا سنی یا شیعه بودن ولی چه بد انتخابی کردن و چه بد راهی رفتن. هر جا غیرت و دین و شعور و علن با هم بیان میشه مسلمان نه شیعه نه سنی. ولی چه بد که اکثر کشورهای عربی که سنی هم هستن از اسلام فقط اسمش زو یدک میکشن. اونم به خاطر منافعش. اسلام امریکایی. وچه خوب که کشوری مثل ایران هشت سال در مقابل تمام دنیا جنگید به خاطر حفظ اسلام. کجای تاریخ شما 250 هزار شهید به خاطر اسلام هست. خیلی از شهیدهای دفاع سنی بودن که خدا انشاالله و تعالی اونها رو با حسین علیه السلام محشور کنه. پس شیعه و سنی بهانه است مهم اینه که خودت رو بشناسی و در مواقع ضرورت درست و با بصیرت عمل کنی. خدا شمارو هم به عنوان یک مسلمان برای خدمت به اسلام حفظ کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
فاطمه خانوم با سند و مدرک هایی که دوستان براتون آوردن حالا بسم الله نوبت شماس. الوعده وفا.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
آخه شما رو رو چه به این کارها؟شیعه پیامبر رو معصوم میدونه کلام پیامبر رو امر خدا می دونه پیامبر رو نماینده خدا در زمین می دونه و اما در خانه فاطمه رو آتیش زد امیر شما؟در کتابهای شما به پیامبر توهین هایی شده که؟؟ می دونی چرا شیعه ها کمند از بس به دست وهابیها قصابی می شند از پاکستان تا عراق؟
محب الزهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
من با نظر محل الحسین کاملا موافقم.خانم محمدی لطفا" بیشتر مطالعه کنید بعد نظر بدید
ناشناس
Lebanon
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
شما که نام مقدس فاطمه را نقاب دورویی خودت قرار دادی، پس عمه ی شما اسراییلو از لبنان بیرون کرد و شکست داد؟ مگه اونا دشمن اسلام نیستن؟ مگه مسلمونا رو نمیکشن؟ 70 ساله فلسطینی های سنی هر روز دارن عقب تر میرن اما یه مشت بچه شیعه ی لبنانی جونشونو گذاشتن کف دستشون و جهاد کردن و دشمنو از خاکشون بیرون کردن. پس برای عمه ی شما جهاد کردن و خودشونو به کشتن دادن؟ راست میگی بیا شیعه شو! بزرگی هم به تعداد نیست. به حق و حقیقت و اخلاق و رفتاره. شیعه های جنوب لبنان که با اسراییل جنگیدن 1000 نفر رزمنده بیشتر نبودن اما شما کوردلها در چند جنگ بزرگ که تمام کشورهای عربی سنی حضور داشتن نتونستید حتی از خودتون دفاع کنید. مصر و عربستان و سوریه و عراق و کویت و ... هر بار شکست خوردن و عقب تر رفتن. واقعه ی خیبر رو یادتون هست؟ روز اول گنده ی لشکر اسلامتون رفت شکست خورد و برگشت. روز بعد گنده دومی رفت و شکست خورده برگشت. روز سوم رسول خدا فرمود کسی را به میدان نبرد می فرستم که خدا و رسولش از او راضی و او از خدا و رسولش راضی است. او کسی نبود جز مولایمان علی علیه السلام و درحالیکه بیمار بود و کسی باور نمی کرد منظور پیامبر علی باشد. پیامبر با معجزه ی آب دهان مبارک خود که به چشمهای علی مالید وی را شفا داد و علی رفت و کرد آنچه را که در تاریخ ثبت کرده اند و پیروز و ظفرمند بازگشت. تاریخی که ملاهای دروغگوی کوردل بنویسند که تاریخ نیست. خدا رحمت کند تاریخ نویسان و علمای سنی قدیم را که اقلا دروغ نمی نوشتند و سانسورچی نبودند. چرت و پرتای علمای شما رو تو این فیلم گذاشتن که حالا مدعی هم هستند.
برزو
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
الهم عجل لولیک الفرج
موریس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
شما مقام صاحب اسمت رو میدونی چیه؟(فاطمه س).خداوند خطاب به پیامبر ص فرمود:لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما .فکرکنم معنیش واضح باشه.حالا همین فاطمه س پیرو بی چون وچرای علی ع بود وجانش رو برای ولایت علی ع داد.بیزحمت اسمت رو عوض کن اگه صاحب اسمت رو قبول نداری.
دروغگو شناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
از لحن کلامت معلومه که زن نیستی و اسم خودت رو هم فاطمه گذاشتی...
ناشناس
Sweden
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
خانم فاطمه مجیدی! شیعه ها
مدتها به جرم حب اهل بیت و اعتقاد به ولایتشان تحت تعقیب بودند واساسا
قدرتی نداشتند که بخواهند لشکری تشکیل بدهند و با کسی مبارزه کنند اما
برای اینکه بدانید
این شیعیان ایرانی و سردار قهرمانشان الله وردی خان و امام قلی خان بودند
که در زمان شاه عباس صفوی برای اولین بار استعمار را شکست دادند و
پرتغالیها را از بحرین و هرمز و گمبرون و سایر جزار خلیج فارس بیرون
راندند حال آنکه مسقط و سایر منطق سنی نشین تا سالها بعد در دست
پرتغالیها ماند.
این مرحوم حیدر علی صاحب و فرزند رشیدش طیپو سلطان بودند که کفار هندو و
استعمار گران انگلیسی را برای اولین بار در هم شکستند و حماسه سری رانگا
پاتانام را خلق کردند حال آنکه سایر راجه های هند که متاسفانه برخی
برادران سنی هم در بین آنها بودند با انگلسی ها متحد شده و از پشت به
مرحوم طیپو سلطان خنجر زدند.
این علمای شیعه بودند که برای اولین بار با فتوای تحریم تنباکو کمر
استعمار انگلیس را در ایران شکستند و نقشه هایشان را نقش برآب کردند.
این شیعیان بودند که با انقلاب عراق سرزمین خود را از چنگ استعمار روباه
پیر خلاص کردند.
این شیعیان بودند که در اوج دنیای خدا و غلبه اندیشه های مادی کمونیسم و
کاپیتالیسم با انقلاب اسلامی بزرگ خود کابوسی را برای دشمنان اسلام بوجود
آوردند که هنوز تمام نشدنی است و بکوری چشم دشمنان اسلام و مزدوران آنها
حکومت علمای شیعه در ایران با وجود همه فشار و تحریمهای اقتصادی و سیاسی
موفق شدند از نظر علمی نظامی و سیاسی به جایی برسند که حتی تصورش هم برای
وهابیون وابسته به آمریکا ناممکن است. به کوری چشم همه وهابیون.

این شیعیان قهرمان لبنان بودند که قهرمانانه دشمن صهیونیست شیطان پرست که
تا بیروت پیش آمده بود تا نقطه صفر مرزی عقب راندند حال آنکه علمای وهابی
حتی دعا برای موفقیت این رزمندگان قهرمان را حرام اعلام کرده و هر گونه
کمک به آنها را گناه دانستند!!

آری. هرگاه مسلمانان به دین خود و منطق قرآن عمل کردند سر بلند شدند.
شیعیان هرگاه به امام حسین اقتدا کردند و در مقابل زورگویان و مستکبران
ایستادند سربلند شدند. اما اهل سنت چه کردند؟
گذشت آن روزهایی که عثمانی ها هنوز رگ غیرت جهاد داشتند. گذشت آن زمانی
ممالیک با اقتدار صلیبیان را با خفت و خواری از فلسطین بیرون کردند...
کجا است بیبرس؟ کجا است صلاح الدین؟ کجا است سلطان سلیمان؟
الان را ببینید. این وضع وهابیون است. حتی یک گروه سنی قهرمان که هنوز در
پیکار با اسراییل است مانند حماس را هم به جرم همکاری با شیعیان مورد بی
مهری قرار دادند.
وهابی به هر جا می رود اول به جنگ مسلمان می رود. هدف وهابی در درجه اول
ایجاد درگیری و جنگ داخلی در کشورهای اسلامی است. وهابی البته اعتراف می
کند که هر کسی را مشرک می داند شیعه یا سنی که غیر خدا را یاد می کند! و
با کمال پرویی می گوید مشرک مشرک است لانفرق بین احد منهم!
السلام عليك يا ايتها الصديقه الشهيده
Netherlands
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
خواهر بزرگوار من، حداقل از صاحب اسمت شرم كن. حرف كه باد هواس. البينه لالمدععي. شما سند و دليل براي حرفتان بياوريد كه در هيچ صحنه و صفحه اي از ناريخ هيچ شيعه اي به خاطر اسلام جهاد نكرده من به شما قول شرف ميدم شما هر دين يا مكتبي كه بگين من به آن خواهم گرويد.
يا مهدي ادركني
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
عزیزم اینا وقتی وصی برحق پیامبر را قبول ندارن دیگه چه انتظاری داری ازشون
هخامنش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
بابا از خواب بيدار بشيد اين چيزها متلق به 1400 سال پيش است و تمام شده و رفته اي خفتگان
علیرضا ح
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
نه هخامنش بیاییم مثل تو آتش رو بپرستیم ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
در پاسخ به هخامنش باید بگم آقایی که طرفدار هخامنشیان هستی من کوروش رو قبول دارم و آدم مقدسی بوده ولی یه نگاه به تاریخ بنداز خود یهودی ها می گن ما تو حکومت هخامنشیان در زمان خشارشاه نفوذ کردیم و 70 هزار ایرانی رو قتل عام کردیم ! هر سال سیزده بدر جشن می گیرن .
و اما در مورد علیرضا ح باید بگم ایرانی ها از اول خدا پرست بودن ! آتش نشانه اونها برا ارتباط با خدا بوده ! مثل نماز خوندن ما مسلمون ها .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
وقتی آقای وحید حرف نزده از اینا چه انتظار؟!
سلمان حدادی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
خدا شفات بده
سيد دوستدار ولايت
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
در عوض آيت الله العظمي وحيد خراساني يك روز در ميون مثل اين آقا در مورد سوريه و امثالهم نظر نميده .
نشناسي بهتره
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
اشتباهي مثبت دادم .
جواد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
ان شاء الله که نابینا نیستید
لینک زیر که سخنان آیت الله وحید میباشد برای شماست

http://www.shia-news.com/fa/news/41978/بیانات-آیت-الله-وحید-خراسانی-در-خصوص-ساحت-قدسی-رسول-خدا-صلی-الله-علیه-و-آله-وسلم
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
خواهشا با دید باز نگاه کنید سخنان آیت الله وحید را خواهید دید
ناشناس
Lebanon
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
ببخشید مگه آقای وحید سخنگوی اسلامه که بیاد تایید کنه تکذیب کنه محکوم کنه. شما ها با پرت و چرتایی که علماتون گفته ان و اعمال و رفتار غیر اسلامی تون باعث شدین بیان همچین فیلمی بسازن. اونایی که اومدن با پول آمریکا مسلح شدن و غارتگری و قتل راه انداختن کی بود؟ خب طلبه های سنی بودن دیگه. اونوقت با پول حرام یهودی های صهیونیست امریکایی خیال میکنید اسلام پیشرفت میکنه؟ نه خیر. بدتر هم شد و لکه ننگ شدند و اسلام رو هم بد آبرو کردند.
السلام عليك يا ايتها الصديقه الشهيده
Netherlands
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
لازم ني من چيزي بگم دوستان شما رو مورد لطف قرار دادن. فقط اگه ميشه قبل از اظهار نظر به لينك ه ا سري بزني بد نميشه به خاط خودت ميگم ولي اشكال نداره مومن رو خندوندن ثواب داره. اجرت با اونايي كه سنگشون به سينه ميزني.
يا علي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
اغاى فاطمه مجمدى اصلا معنى شيعه را ميدونى ؟ شيعه يعنى پيروان پيامبر و جانشينان بلافصل پيامبر خدا ( كه با اطاعت از وصى پيامبر و اطاعت از قران و عترت شخص كامل ميشود ) بنابراين از صدر اسلام كسانى كه در ركاب پيامبر و جانشينان او به خاطر اسلام با وفادارى و محبت به انها جان خود را فدا كردند شيعه يعنى تابع ان بزرگواران هستند o و اسلام را پيامبر خدا اورده و به غير از معرفت ان حضرت و واطاعت از او و اولياى معرفى شده از طرف او اسلام معناى ديگر ندارد و در غير اينصورت كسانى كه براى معاويه و غاصبين و بنى اميه و بنى عباس جنگيدن و كشته شدند در حقيقت فداى اميال خود و انها شدند و ربطى به اسلام ندارد و بلكه خود انها باعث تضعيف و تفرقه در اسلام شدند o
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ به محمد:

چطور میگی آقا وحید حرف نزده-پس لینک زیر چیه؟
http://www.shia-news.com/fa/news/41978
سيد دوستدار ولايت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
ميترسند كه دلارهاي امريكائي و ريالهاي سعودي قطع شود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
بابا مصادر فیلم بر اساس مطالب بخاری میباشد
اگه اینا حرف بزنند که نونشون قطع میشه

همون سلمان رشدی هم که حکم ارتدادش رفت بالا گفته بود من این کتابم رو از کتب اهلسنت و خود مسلمونا اقتباس کردم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
هر چند اهانت به نبی جانسوز است
این طلم و ستم بنایش از دیروز است
پیغمبر و کاغذ و قلم یادتان هست
سر منشاء این اهانت از آن روز است
اینها خودشون از اولین کسانی بودن که به پیامبر گرامی اسلام توهین کردند و الان هم کتابهای معتبرشون همه توهین به پیامبر است
یاد جمله ای که فکر کنم از امام سجاد علیه السلام هست افتادم که خدا دشمنان ما را احمق افریده
اهل کوفه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
با لاترین توهین به پیامبر را کسانی انجام دادند که هم اکنون خود را دنباله رو سنت می دانند برادران اهل سنت خواهش می کننم به اعتقادات خود نظری بیندازید انجای که سهو النبی را قبول می کنید انجای که پیامبر یکی همسرانش را کول می نماییدو..... از این اهانتها در کتب شما انقدر زیاد است که انسان از نوشتن ان احساس شرم می نمایید ایا در روز محشر با این توهینها و غصب خلافت حضرت علی علیه السلام می توانید به صورت رسوال الله نگاه بیندازید
ناشناس
United States
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
امیدوارم یه روز برسه که شیعه ها بفهمند یه عمر در اشتباه بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
هه هه هه !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
شیعه ها همیشه آزادانه در حال تحقیقند و تمام کتب شما را بیشتر از خودتان خوانده اند بنابراین نه تنها هیچگاه پشیمانی ندارند و خدا و پیغمبر را آنقدر نادان نمی دانند که اختیار دسترنج بیست و سه سال زحمتشان را در اختیار کسانی قرار دهند که حتی از جواب به مسائل غسل و تیمم مردم عاجز بودند چه رسد به حکومت بر امت بر مبنای عدل الهی
این شما هستید که وقتی بیدار می شوید که پیامبر از شما بپرسد چرا از قاتلان دخترم که در صحاح و سنن خودتان هم اسامی آنها ذکر شده بود حمایت کردید؟؟؟ و چرا با بغض اهل بیتم خنجر را به دست جانیان کربلا دادید؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
برادر با سند و مدرک ثابت کن.با امید و آرزو که کار حل نمیشه.
شيعه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
اشتباها مثبت دادم
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
اگر دیدی که شماها یک عمر در اشتباه بودبد چه؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
از نظر جناب عالی اشتباه شیعه کدام است؟ دوستی با دوستان اهل بیت پیامبر اسلام؟ دشمنی با دشمنان اهل بیت پیامبر اسلام؟
باشه من به شخصه اشتباهم رو گردن میگیرم و حاضرم با افتخار بار این اشتباه تمام شیعیان رو تا روز قیامت به دوش بکشم چون اهل بیت پیامبر در طول تاریخ جز به نیکی ازشون یاد نشده . شما چی ؟ اشتباه شما چیه ؟ تاحالا فکر کردید؟ اگه به اشتباهتون پی ببرین عاقبتتون چیه؟ دوستی کیو به دل دارید؟ دشمنی کیو؟
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
محمد ادریس شافعی رحمه الله علیه گفته اگر دوستی با خاندان یعنی رافضی بودن ، پس بدانید که من رافضی هستم-البته روزی خواهد رسید که تمامی خلق بفهمند که فقط شیعیان واقعی راهشان درست بوده ولا غیر
ناشناس
Lebanon
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
بله ما اشتباه کردیم که سخن پیامبر را زمین نگذاشتیم برای قدرت و سطلنت. ما اشتباه کردیم که بدن پیامبر را زمین نگذاشتیم برای فتنه ی سقیفه و سلطنت. ما اشتباه کردیم که دنبال کسی رفتیم که خلیفه ی دوم بارها گفت لولا علی لهلک العمر. ما اشتباه کردیم دنبال کسی رفتیم که از او عالم تر نیست و اشتباه کردیم که دنبال نادان نرفتیم، نادانی که گفت والله زنان پشت پرده از من عالم ترند. ما اشتباه کردیم که دنبال آخرتمان بودیم تا به دنبال جیب و حرمسرا. ما اشتباه کردیم که گفتیم اولی الامر باید معصوم باشد و اولی الامرمان مانند شما دیکتاتورهای سلطنت طلب زورگوی باطل نبود. ما اشتباه کردیم که از پیامبرمان پیروی کردیم و مانند شما نبودیم که پیامبر را یک مرده ی تمام شده می دانید. اما ما تاوان اشتباهمان را از دست ساقی کوثر می گیریم. ما تاوان اشتباهمان را با شفاعت پیامبر و اولادش در روز محشر می گیریم. آن روز است که نادانهایی که روز را با چشم بسته انکار می کردند حسرت می خورند و نه شفیعی دارند نه یار و یاوری. قسم به خدایی که قرآن را نازل کرد و قسم به پیامبری که مبعوث کرد و قسم به خلیفه ای که پیامبر از اول رسالتش تا غدیر پیوسته او را خلیفه و ولی خود اعلام کرد، ما از اشتباهمان پشیمان نخواهیم شد و این شما هستید که باید تاوان یک عمر پوچی و بی فکری و تعصب کورکورانه و تکفیر و توهین و کشتن اولاد پیامبر را بدهید.
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
آرزو بر جوانان عيب نيست ولي ما شيعه ها مطمئنيم كه شما از سال 11 هجري در اشتباه هستيد كلاهتو قاضي كن كسي كه پيامبر فرمودند وصي و جانشين ايشان هستند آيا بر حق تر از همه عالميان نبودند كه آنگونه حق آن امام مظلوم را با ظلم و ستم خودشان ناديده گرفتند
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
امیدوارم یه روز برسه که سنی ها بفهمند که عمر در اشتباه بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
خواب پنبه دانه دیدی عزیزم
يا مهدي ادركنا
Netherlands
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
دوست عزيز شما از كتاب هاي صحاح سته خودتون به اندازه يك برگ A4 ، نه زياد شد نصف اين برگ ، نه بازم زياد شد دو سه سطر از خليفه اول و دومتون مطلب علمي كه بشه با قران و احاديث پيامبر تطبيق داد بيار من از طرف همه شيعه قول ميدم كه همه ما به اشتباه خودمون اعتراف كنيم ولي اگه نتونستي بياري بايد خود شما به اشتباهتون اعتراف كنين و از عناد و دشمني با شيعه دست برداريد.
يا علي
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
اون روز همین روزه شما اگه بلدی بگو کجا شیعه اشتباه میگه .این دین شما است که پر از تناقضه.
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
خيلي جالب است،همين امت اسلامي كه امروز بر عليه اين فيلم موهن برخواسته اند،1200شال است كه در كتب دست اول خودشون مثل غلط بخاري ومسلم،اين چرنديات را ميخونند كه مثلا پيامبر(نعوذبالله)ايستاده بول ميكرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!خوب براي ساخت اين فيلم بايد يك سناريو ومتن تاريخي وجود ميداشته،پس اين امت اسلام اگربخواهند برعليه توهين به پيامبر بلندشوند،بايد ابتدا برائت خودرا از عايشه،عمر وتمام كتب ضاله ي خودشان را اعلام كنند تا ديگر شاهد چنين چرند گويي هايي نباشيم.وار بر كسانيكه حق علي وال علي را غصب كردند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
دقیقا همینطور است که گفتی
حمود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
هرچند اهانت به نبی جانسوز است
این ظلم وستم بنایش از دیروز است
پیغمبر و کاغذ و قلم ، یادت هست؟
سرمنشا این اهانت از آن روز است.
اللهم العن اوّل ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
حظ کردیم
به 24 نفر اس ام اس کردم!
دمت گرم!!
D:
کسری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
خدا اجرت بده!حال کردیم!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
چرا سکوت نکنند؟ مگه فیلم موهن بر اساس کتابهای آنان درست نشده؟
آیا جسارتهایی که در کتاب ابن تیمیه به پیامبر شده کمتر از این فیلم هست؟؟؟؟
قنبر مولا
United States
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
الهم العن فلانی وفلانی
برید یه فکری کنید وقتی مردید برا نکیر و منکر یه بهونه ای بتراشید .
وای بر اهانت کننده گان بر پیامبر که اولینشان عمر بود و ایبها دنباله روی او هستند............
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
وقتی شما که مسلمونید و در مورد اینکه پیامبر خداست هم نظرید اینطور به جون هم افتادید چه برسه به شیطان بزرگ
اهل کوفه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
شیطان بزرگ برای ما شیعیان افراد سقیفه هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
گفتید در ما مسلمونها در مورد پیامبر هم نظریم!!

باید خدمت شما عرض کنیم که نکته در این است که پیامبر ما شیعیان با پیامبر اهل تسنن اختلافی اساسی دارد.
مهمترین اختلاف این دو پیامبر این است که پیغمبر اهل تسنن پس از رحلت هیچ مطلبی راجع به وصی خود به جای نگذاشت، و امت را به حال خود رها کرد!
اما پیغمبر شیعیان از همان ابتدا در یوم الانذار و در طی مدت رسالت و همچنین در اواخر عمر وصی خود یعنی امیرالمونین علی ابن ابیطالب علیه السلام را معرفی نموده بود!!!
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
سلام به همه تو رو خدا اين حديث که تو صيحيح مسلم واز زبان رسول خدا(ص) آوردن بخونيد:

حدثنا عمرو الناقد وابن أبي عمر قالا حدثنا سفيان بن عيينة عن عبد الرحمن بن القاسم عن أبيه عن عائشة قالت جاءت سهلة بنت سهيل إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقالت يا رسول الله إني أري في وجه أبي حذيفة من دخول سالم وهو حليفه فقال النبي صلى الله عليه وسلم ارضعيه قالت وكيف أرضعه وهو رجل كبير فتبسم رسول الله صلى الله عليه وسلم وقال قد علمت أنه رجل كبير زاد عمرو في حديثه وكان قد شهد بدرا وفي رواية بن أبي عمر فضحك رسول الله صلى الله عليه وسلم!!!!!!!!!

صحيح الإمام مسلم

در مورد شير دادن زن به مرد بالغ هستش!!!!!!!!!!!!
به هر کسي که ميپرستيد قسم. خودم تو صحيح مسلم ديدم و رفتم کتابخونه مسجد شافعي تو کرمانشاه و ديدم تو صحيح مسلم باب نکاح تا به يقين رسيدم.
رسوايي از اين بالاتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتي اينا اينجور حرف هاي مزخرفي رو از دهان مبارک رسول الله(ص) نقل مي کنن و دهها مورد ديگه چه توقعي از اونهايي دارين که عليه رحمه للعالمين (ص) فيلم يا کاريکاتور مي سازند !؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
خدا کند برادران اهل سنت با مراجعه به کتب معتبر خود بویژه صحیح بخاری وصحیح مسلم و مقایسه انها با آیات قرآنی به حقیقت پی ببرند-خدا نکند بعضی از مغرضین به پاک کردن مسائلی(در این دو کتاب)که می تواند حقیقت مذهب تشیع را به اثبات برساند ، اقدام نمایند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
تدوين كتب صحيح مسلم و بخاري ،از نظر زماني نزديكترين فاصله را با دوران پيامبر دارند. تقريبا همه مطالب آن صحيح است . حال اگر احاديثي باب اطبع نيست ، يا بايد توجيهي و توضيحي پيدا كني يا كلا از اسلام دست برداري. اگر هم بخواي بگي تمام آن افراد و ۀ مشايخ و خلفا و نويسندگان و مولفان آن كتب ، همگي دست به يكي كرده بودن و اسلام آنان منحرف شده بود و فقط علي مانده بود ، اين ديگه اوج بي منطقي خواهد بود ‌
110
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
آخه خود پیغمبر گفت الحق مع علی و علی مع الحق.
آیه قران هم که میگه "و ان تطع اکثر من فی الارض یضلوک عن سبیل الله".
خوب حالا کی بی منطق؟
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
داداش ناصر این که گفتی اگه چیزی باب میل ما نبود تو این کتاب های مفت اسلام رو رها کن .آره اسلام تروریست و آدم کش که پیرو ثقیفه هستش و هرروز یه دست گل به آب می ده مثل 11سپتامبر مثل انفجارهای عراق افغانستان ترکیه سوریه و... گل گفتی به قرآن.
این اسلام آدم کش ارزونی داداش عمر و دارودسته اش!!!!!!!!
ولی این یه روایت رو جواب بده جون ابوبکرت ک اینو خودم تو بخاری دیدم نه از پای منبری شنیدم نه کسی بهم گفته.
همنطور که اصول کافی و من لا یحضر تو کتاب خونه ام دارم،خب حالا حدیث بخاری و مسلم و... هم دارم چون خدا بهم عقل داده و من فردا مسئولم.
خب حالا روایت:
36 - باب: غزوة خيبر.
3998 - حدثنا يحيى بن بكير: حدثنا الليث، عن عقيل، عن ابن شهاب، عن عروة، عن عائشة: أن فاطمة عليها السلام، بنت النبي صلى الله عليه وسلم، أرسلت إلى أبي بكر تسأله ميراثها من رسول الله صلى الله عليه وسلم، مما أفاء الله عليه بالمدينة وفدك، وما بقي من خمس خبير، فقال أبو بكر: إن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال: (لا نورث، ما تركنا صدقة، انما يأكل آل محمد - صلى الله عليه وسلم - في هذا المال). وإني والله لا أغير شيئا من صدقة رسول الله صلى الله عليه وسلم عن حالها التي كانت عليها في عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم، ولأعملن فيها بما عمل به رسول الله صلى الله عليه وسلم. فأبى أبو بكر أن يدفع إلى فاطمة منها شيئا، فوجدت فاطمة على أبي بكر في ذلك، فهجرته فلم تكلمه حتى توفيت، وعاشت بعد النبي صلى الله عليه وسلم ستة أشهر، فلما توفيت دفنها زوجها علي ليلا، ولم يؤذن بها أبا بكر وصلى عليها، وكان لعلي من الناس وجه حياة فاطمة، فلما توفيت استنكر علي وجوه الناس، فالتمس مصالحة أبي بكر ومبايعته، ولم يكن يبايع تلك الأشهر، فأرسل إلى أبي بكر: أن ائتنا ولا يأتنا أحد معك، كراهية لمحضر عمر، فقال عمر: لا والله لا تدخل عليهم وحدك، فقال أبو بكر: وما عسيتهم أن يفعلوا بي، والله لآتيهم، فدخل عليهم أبو بكر، فتشهد علي، فقال: إنا قد عرفنا فضلك وما أعطاك الله، ولم ننفس عليك خيرا ساقه الله إليك، ولكنك استبددت علينا بالأمر، وكنا نرى لقرابتنا من رسول الله صلى الله عليه وسلم نصيبا، حتى فاضت عينا أبي بكر، فلما تكلم أبو بكر قال: والذي نفسي بيده، لقرابة رسول الله صلى الله عليه أحب إلي أن أصل من قرابتي، وأما الذي شجر بيني وبينكم من هذه الأموال، فلم آل فيها عن الخير، ولم أترك أمرا رأيت رسول الله صلى الله عليه وسلم يصنعه فيها إلا صنعته. فقال علي لأبي بكر: موعدك العشية للبيعة. فلما صلى أبو بكر الظهر رقي على المنبر، فتشهد، وذكر شأن علي وتخلفه عن البيعة، وعذره بالذي اعتذر إليه، ثم استغفر وتشهد علي، فعظم حق أبي بكر، وحدث: أنه لم يحمله على الذي صنع نفاسة على أبي بكر، ولا إنكارا للذي فضله الله به، ولكنا نرى لنا في هذا الأمر نصيبا، فاستبد علينا، فوجدنا في أنفسنا. فسر بذلك المسلمون وقالوا: أصبت، وكان لمسلمون إلى علي قريبا، حين راجع الأمر المعروف.[2926]
صحیح البخاری،باب غزوة خيبر،3998
در مورد غصب فدک وبغض فاطمه زهرا(س) و وصیت ایشان به این که در شب دفن شوند و از آن 2نفر کسی نباشد و اعتراض ابی الحسن علی(ع) به ابو بکر مستبد و کراهت از دیدن استاد ابی حفصه عمر و.....
آدرس رو هم نوشتم که بهونه نیارین که دروغه .
من منتظر جوابم . یا علی مدد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
جناب ناصر!
اولا ما کتابهایی داریم که مربوط میشه به زمان خود پیامبر و بعد از او مثل ((کتاب سلیم بن قیس)) که اولین کتاب شیعه هست
ثانیا طبق حدیث ثقلین ما کلام اهل بیت ایشون رو همان کلام پیامبر میدونیم و از شاگردان اهل بیت 400 کتاب مونده که در دست نویسندگانی همچون کلینی بوده و قسمتی از اونها در آثار این نویسندگان موجوه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
جناب ناصر پس شما بمونید و منطق زیبا و پیغمبرتون که سفارش میکنه یک مرد سن و سال دار سرش رو ... و شیر بخوره!!!!!!
راستی عزیزم میذاری به آبجیت محرم بشم؟؟؟؟

پیغمبر ما شیعه ها خیلی با پغمبر شما عمری ها فرق داره.
مومن بالله
United States
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
محبا لحسین محب الحسین، من کاری به سیاست ندارم،سیاست همانیه که باعث شده اغلب کشورهای مسلمان سنی و شیعه مذهب تحت سلطه اجانب واقع شوند(شما لابد اسرائیل ودوستی تنگاتنگ سران کشورهای عربی و سران ایران با کشور های دوست و برادر و مومن چین کمونیست و روس و بولیوی و ... را نمی بینید)سیاست همانیه که باعث شد سران ایران،چین کمونیست و پوتین جاسوس کا گ ب رو به مسلمانان ترجیح دهد.سیاست رو رها کنید،سیاست پدر و مادر ندارد،اگه میتونید همون دین رو بگیرید بس است .
موحد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
خانم یا آقای مومن توجه!!!
لازم شما فرق منافق با مومن را بدانی!
آن کسانی که امروز اهانت به نبی اسلام را می پذیرند و هیچ گونه عکس العمل و تقبحی انجام نمی دهند به واقع همان منافقین هستند.
و اگر امروز ایران مجبور به رابطه به چین وروسیه است بدلیل اعتلاف صهیونیزم وارتجاع عرب برضد اسلام واقعی است وگرنه ایران خیلی دوست داره روسای کشورهای حاشیه جنوبی خلیخ فارس نوکری آمریکا را کنار می گذاشتند وبرادر مسامان ما می بودند.
ناشناس
Lebanon
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
مسلمونی که شما باشید و این سنی های بی بخار که 70 ساله قدسشونو اشغال کردن و هی دارن میکشنشون، و انواع دروغها در مورد پیامبر رو نقل میکنن همون بهتر که باهاشون دوست نباشیم. شرف داره مسیحی ای مثل سران این کشورا که گفتی که اهانت به مقدسات ما نمی کنن. شما خودتون اسلام و پیامبر رو با اراجیفی که تو کتاباتون هست زیر سوال بردین. اون مسیحی که گناهی نکرده.
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
قل لا اسئلکم علیه اجراً الا الموده فی القربی(دلیل محب الحسین (ع)بودن) وکسی که مومن بالله باشد باید این آیه را نیز قبول داشته باشد------البته بقول مرحوم مدرس سیاست ما عین دیانت ماست- حال هر حکومتی وهر شخصی اعم از حقیقی و حقوقی که سیاستش الهی نباشد سیاستش مردود است
ناشناس
Sweden
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
تو محب حسینی که می گویی به سیاست کاری نداری ؟
پس چه جوری توی زیارت عاشورا به همین امام حسین می گویی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم؟
نکند هنوز با جسم مرده شمر و یزید در حال جنگی؟
شمرها و یزید های الان همین وهابی ها هستند و ما با آنها در حال جنگیم. حال تو هر چه دوست داری اسمش را بگذار.
کافرهایی مثل چین و روسیه که وهابی ها را بکشند شرف دارند به کافرهایی مثل اسراییل و آمریکا که متحد وفادار وهابی ها هستند.
خدا لعنت کند همه رزمندگان وهابی و تروریست در روسیه و چین را که هر روز یک عده بیگناه غیر نظامی و بی سلاح را می کشند حتی به مفتی های سنی داغستان و تاتارستان هم رحم نمی کنند و اسم خودشان مسلمان و مجاهد می گذارند.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
واقعا که خیلی جالبه این خانم صفت طوری صحبت کرده که انگار کل تاریخ رو از حفظ بلده!!!!! حداقل برو
آخه صفحه از تاریخ رو بخون بعد بیا مطلب بنویس نمی دونم این سنی ها به چی می نازن تو رو بخدا به خودتون بیاین تا کی می خواین گمراه باشین
عمار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
اینها از نسل کسی هستند که به پیامبر هنگام اتمام حجت در لحظه احتضارگفت" ان رجل لیهجر"
اگر غیر از این می کردند جای تعجب داشت.
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
افتخار ما شيعان به شهادت است به اينكه 11 امام معصوم ما به دست خبيث ترين افراد به شهادت رسيده اند و همه ما به اميد ظهور منتقم آل محمد هستيم تا جان خود را در ركاب ايشان براي اعتلاي اسلام ناب محمدي هديه كنيم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
سلام علی ال یاسین
کابالا تصوف و عرفان شیطان است.
از ابتدای خلقت همیشه بر سر راه دین داران بوده و به مخالفت و گمراهی انسانها مشغول بوده است.اما به دلیل رشد فکری بشر از یک زمانی به بعد رو در رو ایستادن با دین برای کابالا دیگر نه تنها نفعی نداشت بلکه باعث شکست آن نیز میشد.بنا براین شیطان با تغییر استراتژی کابالا را در دین نفوذ داده و آن را مسموم کردو اولین دین کابالازده یهود بود. چنانکه پیش از آن اثری از تحریف دین در تاریخ و مهم تر از آن در قرآن مشاهده نمی شود.سپس کابالا یک به یک به ادیان الهی بعدی نیز نفوذ کرد و مسیحیت را نابود ساخته، پس ظهور اسلام بی درنگ نفوذی های خود(ابوبکر و عمر) را به سوی آن گسیل نمود.از لگد به زن حامله زدن ها و فرق شکافتن ها و سر بریدن ها و مسموم کردن ها که بگذریم در زمان مهدی عباسی و به دستور او راه جدیدی برای گسترش کابالا در میان امت اسلام باز شد که امروزه ما از آن به نام تسنن یاد می کنیم
البته ناگفته نماند که شیعه نیز از نفوذ کابالا در امان نماند و زهر شیطان به آن نیز سرایت کرد آن هم در قالب تصوف و عرفان.
دوستان جوان من! من خطری می شناسم بزرگتراز وهابیت و آن عرفان اسلامی است.شما را به یاس کبود قسم میدهم در این خصوص مطالعه و اطلاع رسانی نمایید والله قسم در تمامی مطالعاتم(که البته ناچیز است)به این نتیجه رسیدم که کابالا ،تسنن ،تصوف و عرفان و همه ی دین براندازان دیگر فقط یک خط مشی دارند
و نوک پیکان آنها فقط یک سیبل را نشانه رفته است:امام زمان(عج).
الهم عجل لولیک الفرج
به امید ظهور آقا و سرورمان که صد البته نزدیک است
مجتبی شیعه زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
وقتی کسی ارزش این رو نداره که با هاش وارد بحث بشین چرا این کار رو میکنید.
یک نفر با یک اسم قلابی مطالبی گفته که به صورت تلویحی داره با جبهه گیری ما شیعیان در مقابل این فیلم توهین آمیز مقابله میکنه. دشمنی چنین فردی که دشمنی آمیخته با نفاق،خود فروشی، حماقت و بلاهت هست به مراتب از دشمنی سازنده فیلم هم خطرناک تره.
وهابیت یک پروژه موفق در عربستان بوده که از سوی قدرتها اجرا شده و نمونه ایرانی اون که بهاییت باشه با شکست مواجه شده که این باعث افتخار شیعه ایرانی هست.
روی صحبت من با منتظران ظهور هست و به پاسخ این دشمنان منافق که زیر پوست بره قایم شدن هم اهمیتی نمیدم.
مردی اونه که در میدان باشیم نه اینکه موقع خطر به مسائل تاریخی بپردازیم و چرت و پرت بگیم انگار هیچی نشده.
شیعه واقعی میبینه که ظهور چقدر نزدیکه . . انشا الله
ناشناس
Switzerland
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
چشمان شما کور است و حقیقت را نمیبیند تظاهرات مردم اهل سنت زاهدان را ندیدید سری هم به صفحه فیس بوک مولوی مرادزهی نزدید مثلی که تعصب کورتان کرده است
گر نبیند به روز شبپره چشم
چشمه آفتاب را چه گناه
ناشناس
Sweden
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
خیر. ما یک فرقی بین سنی و وهابی قایل هستیم. در بیشتر نقاط کشور ایران تظاهرات علیه اهانت کنندگان به پیامبر برگزار شد. اما نکته مهم سکوت مدعیان وهابی است.
در عربستان حتی تظاهرکنندگان را دستگیر کردند که چرا بر ضد دشمن پیغمبر شعار داده اید!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
بشکست عمر پشت هژبران عجم را
بر باد فنا داد رگ و ریشه جم را
این عربده غصب خلافت ز علی نیست
با آل عمر کینه قدیم است عجم را
ناشناس
Sweden
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
متاسفانه برای شما اینکه کمی شاعر سنی متعصب مورد نظر شعر را چند صد سالی دیر گفته! چون تا قرن ششم هجری ایرانیان اکثرا سنی بودند و شیعیان همه محدود به حجاز و عراق و مصر بودند!

اما فتح ایران هم به دلیل شجاعت عمر نبود. بدلیل فساد حکومت حاکم ساسانی و غرق شدنشان در لذات و شهوات بود.
اما کینه ما نسبت به عمر تمام نشدنی است. آری. در رذالت عمر تنها قبر مخفی و تدفین شبانه فاطمه زهرا سلام الله علیها کافیست:
غیرت ز بام ِشهر نبی پر کشیده شد
حبل المتین ِ قلبِ علی هم بریده شد
ای وای... استخوان تو را لحظه ی هجوم
طوری شکسته اند که صدایش شنیده شد

(نيما نجاري)
ابو لولوء
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
ز شیر شتر خوردن وسوسمار *عرب را به جایی رسیده است کار* که تاج کیانی کند آرزو*تفو بر تو ای چرخ گردون ،تفو!!!!
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
آل عمر؟؟؟؟
این دیگه چه صیغه ای؟؟
مگه نه اینکه انا شانئک هو الابتر؟؟؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
با سیه دل چه سود گفتن وعظ / نرود میخ آهنی بر سنگ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
بخواب بابا یشکست عمر .....
بنده خدا برو تو تاریخ نگاه کن ببین چند بار این عمر جونت این جمله رو گفت که لولا علی لهلک العمر
بیچاره مسلک همون که انقدر عشق عمر داری همون عمرتون گفت :دو متعه در زمان پيامبر صلى الله عليه و آله بود كه من آنها را حرام كردم و بر آنها مجازات مى‏كنم، متعه زنان و حج تمتع
سیدسجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
هنوز رده دستایه سنگین عمر رو صورت مادرم هست مابه خاطر دنیا با عمر بدنیستم ما به خاطر صورت سرخ شده مادرمون با عمر بدهستیم
ازتون بدم میاد
تمام ایران و عالم فدایه یه خنده ملیح مادرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
مولای اولیای خدا کیست جز علی ؟

گیرنده لوای خدا کیست جز علی؟

دست گره گشای خدا کیست جز علی؟

مصداق هل اتی خدا کیست جز علی؟

ممدوح اِنَّمای خدا کیست جز علی؟

روی خدا نمای خدا کیست جز علی؟

مرد نبرد خیبر و ننگ احد کجا !

حیدر کجا فراری جنگ احد کجا !

**********
یاری که خفت جای رسول خدا علی ست

ممدوح جبرئیل به ارض و سماء علی ست

الّا علی پس از سخن لافتی علی ست

رکن و مقام و مروه و سعی و صفا علی ست

قرآن ، نماز ، ذکر و عبادت دعا علی ست

دنیا بدان که رهبر و مولای ما علی ست

مرد غدیر پیرو خط سقیفه نیست

با غصب منبر نبوی کس خلیفه نیست
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
حضرت علی ع زمانی به ابوبکر و عمر فرمودند به خدا سوگند تا روز قیامت از نسل شما کسی به خلافت نخواهد رسید.

حالا آل عمر دیگه چه صیغه ای . با کدوم اصل و نصب ؟
تازه به چی میخواد برسه ؟
داود
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
این اقا با اجازه چه کسی به ایران حمله کرده؟جز اینکه تمام جنگ های پیامبر(ص) تدافعی بوده؟ فتوحات برای پادشاهان است نه اسلام.
شیعه علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
در جواب دوست عزیزی که شعری طویل نوشته اند(مولای اولیای خدا کیست جز علی ؟) باید بگویم پیامبر
لا اله الا الله
محمد رسول الله
علی ولی الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
خیلی این شعار سنی و شیعه برادر و برابر هستند را شنیدیم یاد این جمله جورج اورول افتادم همه انسان ها باهم برابر اند اما بعضی نسبت به دیگران برابرتر است حنای شما رنگی نداره و با این سخنان زیبا اهل سنت فریب دروغ ها و مکر ونفاق شما نمی خورد
محب الحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
متاسفم برای چنین طرز تفکری-کسانی از شیعه یا سنی دوستدار وحدتند که دلشان برای اسلام می سوزد اما در این میان کسانی هستند که یا مخالف وحدتند یا تعصب چشمانشان را کور کرده است لذا هر بد وبیراهی را نثار همدیگر می کنند که چنین کسانی از اسلام فقط اسمش را بدنبال دارند وگرنه دین اسلام اجازه فحش وافترا به کسی نداده است-البته مثلاً مورد خطاب قرار دادن فردی ولدالزنا مانند زیاد ابن ابیه که حتی در نامه ای به امیرالمومنین (ع) خودش اقرار به حرامزادگی خود دارد توهین محسوب نمی شود یا لعن بر کسانی که ملعون بودنشان از طریق منابع دو طرف قابل اثبات می باشد مجاز است - در ضمن هر کسی اعم از شیعه و سنی که سست ایمان باشد بجای اتحاد با برادرش می تواند با نوکری اجانب دنیای خود را آباد نماید
دوستدار وحدت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
برادران عزیز چرا بعضی واقعیات رو نمیگید مگه سلفی ها نبودن که اول همه به این فیلم اعتراض کردن سلفی ها هرچقدر هم که بد باشن اما زود تر مااعتراض کردن
بعدشم فکر می کنم قصد تاسیس این سایت ضربه به وحدت مسلمین است
(اگه شیعه ای منتشر کن . گرچه شک دارم)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
ازهمه ي شيعيان عزيز وسنيان جوياي حقيقت خواهش ميكنم بروند به اين ادرس وببينند كه فيلم موهن بر چه اساسي ساخته شده:شما را به خدا با ديده ي انصاف نگاه كنيد:
http://img4up.com/up2/23392455866450701768.jpg
محمدی
United Kingdom
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
توهین نبی نه خــاص کفار بُـَود
هم کار منافقـــان بد کار بُــــَود
آنکس که به اصحاب نبی بدگوید
خود دشمن آن رسول ابرار بُــَود
سعید حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
خانم مثلا فاطمه مجمدی

به عنوان یک مسلمان
و به حکم قرآن کریم
در جواب تو
تنها میگویم:

قال الله الحکیم فی کتاب مبین:

واذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما

بنا براین

سلام علیکم

یا حق
عبدالاحد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بسم الله الرحمن الرحیم
من یه سوال از برادرها و خواهر های اهل سنت دارم و اون اینکه مگر شما حدیث ثقلین رو نخوندید که حضرت رسول (ص) فرمودند: انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عنرتی اهل بیتی تا آخر حدیث که می فرماید ما ان تمثکتم بهما لن تضلوا ابدا، حال شما بفرمایید اهل بیتی که شما به آنها تمثک جستید تا گمراه نشید کجای زندگی و دین شما هستند کدامیک از احکام فقهی و شرعی شما ازآنهاست. منتظر جواب شما هستم
والسلام