وئام وهاب خطاب به امیر قطر: دزدتر و غارت‌گر از تو کسی نیست

رئيس حزب "توحيد عربي" در واكنش به خبر فراخوان امير قطر براي برگزاري كنفرانس "بازيابي وجوه غارت شده" بيانيه شديد‌اللحني را صادر كرد.
وئام وهاب خطاب به امیر قطر: دزدتر و غارت‌گر از تو کسی نیست
کد خبر: ۴۱۴۶۳
۰۸:۲۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، وئام وهاب در بخشي از اين بيانيه اين پرسش را مطرح مي‌كند كه "آيا شيخ حمد مي‌تواند درباره سرمايه گذاري‌هاي ميلياردي خود و نخست وزيرش در خارج براي ساخت ده‌ها كاخ در سراسر جهان اطلاع رساني كند؟ آيا اين مبالغ هداياي مردم قطر [به آنها] است يا اين "شيخ فرخنده" ثروت مردم كشورش را غارت كرده است."

وي با اشاره به وجود "ميليون‌ها گرسنه" در كشورهاي مختلف عربي مي‌افزايد:" نخستين كسي كه بايد به عنوان غارتگر در جهان عرب محاكمه شود شخص شيخ حمد، به عنوان معلم غارتگران، است.

اين وزير سابق لبناني خطاب به امير قطر مي‌نويسد:" مي‌تواني هر تعداد كنفرانس را كه مي‌خواهي برگزار كني و هر دروغي را به مردم بگويي؛ اين امت اما با وجود حمايت آمريكايي‌ها از تو روزي به حسابت خواهند رسيد و زماني كه اختيارات توطئه آميزت پايان يابد بيرونت خواهند انداخت.

رئيس حزب توحيد عربي تاكيد كرد: " بزگترين سرقت در عالم هستي آن است كه انسان به غارت خانواده و پدر خويش اقدام كند."
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha