۵۲

فعالیت وهابیون در مناطق زلزله زده آذربایجان در لباس امدادگران !

سرهنگ اسماعيل اسماعيل زاده با اشاره به دستگيري يك گروه 20 نفره در مناطق زلزله زده افزود: در اين گروه افرادي بودند که به تبليغ وهابيت مي‌پرداختند و حتي دو نفر زنداني فراري که محکوميت طولاني هم داشتند در لباس امدادگر دستگير شدند.
کد خبر: ۴۱۰۶۸
۰۱:۳۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

جانشين فرماندهي انتظامي اذربايجان شرقي از دستگيري بيش از 20 نفر در مناطق زلزله زده خبر داد كه مقاصد شوم خود را دنبال مي‌کردند. 
 
به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از ايسنا، سرهنگ اسماعيل اسماعيل زاده با اشاره به دستگيري يك گروه 20 نفره در مناطق زلزله زده افزود: در اين گروه افرادي بودند که به تبليغ وهابيت مي‌پرداختند و حتي دو نفر زنداني فراري که محکوميت طولاني هم داشتند در لباس امدادگر دستگير شدند. 
 
وي با بيان اينكه طبيعي است پليس با افرداي که در اين شرايط به تبليغ وهابيت يا شايعه پراکني مي‌پردازند برخورد مي‌کند، گفت: ولي ما امدادگر دستگير نکرديم بلکه افرادي را دستگير کرديم که براي رسيدن به هدفشان لباس امدادگر پوشيده بودند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
نظرات بینندگان
turk
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
همه بايد اينو بدونن كه مردم آذربايجان اولين شيعيان آقا علي بودند پس تا ابد مي مونن ما كه فارس نيستيم وهابي بشيم ما يه خواسته داريم اونم جدايي از فارسستان
لطفا چاپ كن من كه فحش ندادم
ابولهول
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
چرا می خواین از «فارسستان!!» جدا بشین؟ این کار دشمن رو خوشحال میکنه شیعه امیرالمؤمنین!!!!!!
آذري
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
سلام منم آذربايجانيم ولي اين طرزحرف زدن اصلاًدرست نيست اينطورتوهين كردن بي انصافيه اگه اعتقاداتت قوي نباشه وهابي شدن ترك وفارس نداره خداهممونوعاقبت به خيركنه
Azari
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
عزیز دل، هم زبان؛ چند سوال دارم:
1- در طول تاریخ و در نقشه های تاریخی آیا آذربایجان از ایران جدا بوده یا ایران از آذربایجان؟!
2- اینقدر که میگوییم "ترک" آیا میدانید ما آذری هستیم و با اقوام "ترک" که نژاد عثمانی دارند تفاوتهای فراوانی داریم؟!
3- چرا اکثر کنفرانسهای پان ترکیست ها در کشور عثمانی (ترکیه فعلی) برگزار میشود؟!

دست آخر، با وجود تمامی ناعدالتیهایی که شاهدش هستی و هستم در اینجا، ولی یک لحظه مزدور را به کشورم - و نه به دولت کشورم - ترجیح نمیدهم.
متهم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
هم خون من ! برخلاف تو تنها چیزی که در پهنه ی این کره ی خاکی مرا به دیگری پیوند می زند باوری است که بر آنم . هر کجای دنیا که می خواهد باشد . انی احب کل من یحب محمدا و اهل بیته .
Turk 2
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
واقع جای تعجب است، سالهاست که همه دنیا فهمیده اند که قدرت در اتحاد است، و همه کشور‌ها سعی‌ میکنند با هم متحد شوند تا قدرت بیشتری پیدا کنند، مثل اتحادیه اروپا، آنوقت شما فکر می‌کنید که قدرت در تجزیه است و میخواهید از ایران جدا شوید،. ایران کشور هر ایرانی‌ است، هر که قلبش برای این مرز و بوم و تاریکه آن و دین آن میطپد، جدای از ملیت و نژاد آن. و لابد میخواهی پس از جدا شدن هم به دامن ترکیه بروید که حاکمان آن سالها در دور عثمانی برای اشغال این قسمت از ایران، دستشان را به خون اجداد شما رنگین کردند، و یا میخواهید با آذربایجان شوروی (که خود در سال‌هایی‌ نه چندان دور قسمتی‌ از خاک ایران بود) متحد شوید. عجبا از این تفکّر نژادی!!!



و این که گفته اید مردم آذربایجان فارس نیستند که وهابی شوند، بد نیست که بدانی که نژاد هیچ ربطی‌ به دین و عقیده ندارد، و الا همین مردم اکثریت پیروان بابک خرمدین را تشکیل داده بودند (گرچه قصد توهین به هیچ یک از آذری زبانان عزیز را ندارم، ولی‌ هم زبان خودتان ابتدا به دیگران توهین کرد).
محب
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
و اعتصموا بحبل ا.. جمیعا و لا تفرقوا
50% turk
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
دوست عزیز من مادرم آذری و پدر فارس هستن.خوب به نظرت اگه فارسستان از آذرستان جدا بشه من باید کجا باشم؟؟؟
ترجیح میدم یک شیعه ایرانی باشم فارغ از اینکه آذری باشم یا فارس.
اهل کوفه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
با سلام خدمت برادر اذری زبان در این مسله که براداران اذری زبان جزو شیعیان با اخلاص و با معرفت اهلبیت هستند هیچ شکی نیست ولی برادر به تاریخ نگاه کن از 300 سال پیش تمام دشمنان اهلبیت سعی در تجزیه ایران و نابودی شیعیان با ایجاد تفرقه در بین انها بوده اند مواظب باشیم ما در این دام دشمنان اهلبیت نیفتیم بعد ایا امام زمان علیه السلام از صحبتهای که بوی تفرقه بین شیعیان را می دهد صحبتهای شما خوشحال می گردد یا ناراحت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
بابا خجالت بکش تو ترک نيستي هنوز عين قرون وسطي بحث نژاديو وسط ميکشين، واقعا افت داره اين حرفهاي عتيقه.
همه شيعيان برادر همند، عرب و عجم و ترک و فارس و سياه و سفيد نداره
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
جمهوری آذربایجان از ایران جدا شد تا سالها ویران کده بود.حتی ارامنه(مردم ارمنسان) به بسیاری از شهرهای شیعه نشین حمله کردند و جنایاتی کردند که واقعا حیرت آور است. اگر شیعه هستی ایران تنها پناه گاه ماست. ما ترک و عرب و فارس نداریم. من هم ترک هستم اما مهمترین افتخارم اینه که رهبر کشورم شیعه هست رئس جمهور شیعه هست. پس افتخار می کنم که ایرانی هستم.
علی تبریز
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
سلام:نه عزیزم .خدا آنروز را نیاورد که برای زیارت حضرت رضا(ع)ویا حضرت معصومه (س)ما نیاز به پاسبورت داشته باشیم.در آرزوی روزی هستم که مسلمانان ایران وپاکستان وآذربایجان وعراق وعربستان و سوریه ولبنان وغیره باهرزبانی که هستند. به درجه شعوری برسند که خطوط مرزی بین اینها بی معنی باشد.
سید دوستدار ولایت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
من که شک دارم این آقا که خودشو turk معرفی کرده واقعا ترک باشه ، ولی اگر ترک باشه متاسفم براش چون ترکها شیعه های محکمی هستن و ضمنا شیعه دنبال تفرقه نیست .
ما که خودمون ترکیم هم پدری و هم مادری تا حالا چنین چیزی ندیدیم .
اللهم عجل الولیک الفرج . . . . .
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اين استاد يا همينجوري براي تنوع ، همچين حرفي زده يا منظور خاصي داشته. هيچ مبلغ به اصطلاح وهابي اينقدر جاهل نيست كه به ميان افراد بلا ديده اي برود كه تنها چيزهائي كه براي آنها قابل پذيرش است ، مسكن ، خوراك و پوشاك و ديگر امكانات اساسي ست و گوششان به هيچ نداگر و مبشري بدهكار نخواهد بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
اونا هم نرفتن اونجا با درس و کتاب و مکتب مردم رو وهابي کنند! نه آذري ها تمايلي به تغيير مذهب دارند ( چون شیعه های محکم و غيرتي هستن ) و نه مکتب وهابيت مايه علمي و عقلي داره که کسي رو جذب کنه! اون مبلغ ها رفتن که از فرصت استفاده کنند و به مردم ضرر و زيان ديده مثلا با حربه کمکهاي نقدي و غير نقدي جذبشون کنن! اما زهي خيال باطل!!!
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
آقای ترک تو با این حرفت نشون دادی که آذری نیستی فارسستان یعنی چی ما ایرانی هستیم و افتخار میکنیم که ایرانی هستیم ترکی ،کردی، بلوچی، یکی از گویشهای و لهجه های زبان فارسی هست .
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
دوست عزیز حرفت درسته ولی ترکی گویش و لهجه نیست بلکه یک زبان هست!
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
دوست عزيز هم تركي و هم كردي زبان هستند نه لهجه اگه مطالعه كنيد ميبينيد كه اين زبان فارسي است كه تركيبي از زبان هاي ديگر و من جمله زبان كردي است
با احترام
آرمین
Kazakhstan
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
با سلام-من تا حالا ندیده ام و دیده نشده که بین تمام اقوام ایرانی تبعیضی قائل بشه به خصوص بین فارسها و اذری های عزیزکه اکثرا نیز پیرو اهل بیت هستند. این (ترک) که ان بالا مطلبی نوشته بود اصلا بعیده ترک باشه حتی من دیده ام که بعضی از جاهای مملکت مثل بندر کنگان در استان بوشهر عربهای سنی از نظر اقتصادی خیلی بهتر از فارس های شیعه هستند .
آرمین
Kazakhstan
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
انی احب کل من یحب محمدا و اهل بیته
دوستان عزیز ان چیز که مارا به هم پیوند می دهد ایمان و اعتقاد ماست به خداو پیامبرش و اهل بیت پیامبرش نه زبان ما ،مردمانی که با زبان فارسی صحبت می کنند در جهان و ایران زیادند اما باعث پیوند ما نشده اند چرا ؟ چون با ما هم ایمان نیستند پس آذری های عزیز که محب پیامبر و اهل بیت اویند بهتر از جانمان دوستشان داریم به امید ایرانی پاینده و پیرو اهل البیت بودن ،بعدش خدمات اذری های عزیز در راه پیامبر و اهل بیتش را فراموش نمی کنیم که اگر تبلیغات این اذری های عزیز نبود ما چه بسا الان پیرو اهل بیت نبودیم والسلام علی من اتبع الهدی
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
آفرین بر تو ای آرمین عزیز کاملا باشما موافقم.زنده باد ایران آزاد و سربلند. ما گول حرفهای این دشمنان شیعه را نمیخوریم. بامید ظهور مولا.انشاالله.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
آذربایجان
چشم وچراغ ایران عزیز است
پس حواسمان باشد میگوئیم آذربایجان
نه( ترک بایجان) .آذری عشق ولایت علی ع و اهل بیت را تاقیامت با عشق به وطن (ایران) بر سینه دارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
سلام خدمت فرزندان ایران زمین با هر نژاد و یا قومیت
یا همه باید وهابی و سلفی بشیم و یا باید سرمون رو ببرند مثل علوی های سوریه...
پس چه در ایران باشید و یا در هر کشور دیگه از نطر اونا کافرییم...
بهتره همه با هم متحد باشیم مقابل فرزندان شیطان چرا که بعدا پشیمانی سودی نخواهد داشت.
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
حرف دلمونو گفتی محمد.
آهای! شیعیان عزیز و مظلوم بیایید دست به دست هم بدیم با وحدت از هم دفاع کنیم همانا شیعه حق است. مگر نمیبینید که برادران مظلوم ما را همانند مولایمان حسین سر میبرند. برای آن ها قومیت هیچ فرقی ندارد بلکه با شیعه مشکل دارند. اللهم عجل لولیک الحجه ابن الحسن.
تبريزلي
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
به نظر من اون آقا حرفشو اشتباهي بيان كرده چون تفرقه اصلا چيز خوبي نيستش
ولي بايد توجه داشت كه دولت ايران هم بايد يه كارهايي بكنه مثلا زبان مادري ما آذريه ولي بچه هامون نمي تونن با زبا مادري بنويسند يه چيزي كه خيلي احانته همين جوك هاست كه واسه ما ميسازند
يه چيز ديگه هم هستش چرا تو فيلم هايي كه ميسازند فقط تركها گدا ورفته گرو ...هستن خودتون قضاوت كنيد مگه ما كم دكتر ومهندس و تاجر و...كم داريم
عبدالصاحب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اینطور نیست داداشی که تو فیلمها آذریها را گدا و رفتگر نشان بدن-من بعنوان یک کرد ایلامی مشاهده می کنم که تمامی مهاجرین به تهران را اعم از آذری و کرد ولر وغیره را اینطور جلوه می دهند واین نه بخاطر توهین بلکه بخاطر این است که خیلی از این مهاجرین از روی ناچاری به گدائی روی میاورند-در ضمن خواهشمندم به رفتگرها توهین ننمائیدو آنها را همتراز گدایان قرار ندهید که اگر این بزرگواران نباشند زندگی حرام میشه از بوی بد زباله وبه تبع ان بیماری ومرگ-ودر ضمن فقط برای شما جوک ساخته نمیشه بلکه تمامی قومیتها را در بر میگیردحتی فارس زبانهای با لهجه اصفهانی وقزوینی و.... والبته اینجور کارها از افراد بیکاره ومریض واحیاناَ مغرض صادر میشه
مرندی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
دوست من خود را ترک زبان معرفی کرده ای یادت باشه مولای شیعیان حضرت علی (ع) که از عرب بودند با سلمان فارسی که هموطن ما بودند در بسیاری از جلسات پیامبر (ص) همنشین بودند . پس مسلمانی و شیعه بودن به ترک و فارس و عجم و عرب نیست بلکه مهم اتحاد مسلمین است که نقشه های دشمنان اسلام را نقش برآب می نماید .
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
اقای TURKکه ادعای شیعه ی علی بودن میکنی همین تفرقه افکنی هاست که ظهور رو به تاخیر می اندازه نسبت به استناد تاریخیت هم بگم اولین شیعیان ایران مربوط به منطقه طبرستان می شه(من هیچ ربطی به مازندران ندارم),واعتصمو بحبل الله جمیعا
آرتاویل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
اولا سلام می کنم به همه و دوما لعنت بر دشمنان تشیع.من به عنوان یک ترک آذربایجانی به شیعه بودن خودم افتخار می کنم.وبه اینکه از نژاد شاه اسماعیل کبیر هستم.در جواب بعضی ها که میگن تو نقشه های قدیمی مگه آذربایجان از ایران جدا بوده باید بهتون بگم تو نقشه های قدیمی مگه پاکستان یا افغانستان یا ازبکستان جدا بوده که الان مستقل هستند ؟؟ دوما بگم که ترک ها به ناموس و اصالتشون بیشتر از دینشون اهمیت میدن.چرا ما نباید نوشتن زبون خودمونو بلد نباشیم؟؟ سرنوشت هر قوم باید تو دست خودش باشه نه یه قوم دیگه.
حسین
United States
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
خیلی اشتباه میکنی به اصالتت بیشتر از دینت بها میدی
عبدالصاحب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اولاً ملاک کرامت انسانها تقواست - ثانیاً ترکها از نزاد زرد و آذریها آریایی هست - ثالثاً وضعیت اسفبار غیرت در جمهوری اذربایجان را نمی بینی ؟یا بدبختی وفلاکت مردم افغانسیتان و بحرین - تمام این مشکلات برای انان از زمانی آغاز شده که چون کودکی دست پدر را رها کرده اند
آرتاویل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
اولا چیزی یا قومی به نام آذری نداریم.ثانیا شما از رو کدوم منبع میگید که آذری ها آریایی هستند.ثالثا باید بگم که وضعیت مملکت خودمون خیلی بدتر از اونجاهاست.شما نمیخواد اینقد دل بسوزونی دوست عزیز.
عبدالصاحب
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
آفتاب خود آید دلیل آفتاب - اگه توجه فرموده باشی گفتم که ترکها از نژاد زردند- اگه می خوای ترک اصیل ببینی باید بروی جمهوری ترکمنستان- در ضمن علم ژنتیک پیشرفت کرده و میتوان از طریق دی ان ای به اصالت خود پی برد-اخیراً سیاه پوستان آمریکائی مشتریان پروپاقرص موسسه های علم ژنتیک شده اند چون میخواهند بدانند از کدام قبیله وکدام کشور افریقائی هستند
آرتاویل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
مشکل شما اینه که با کمترین اطلاعات داری همچین حرفی میزنی و از شاخه های ترک ها بی خبری.ترک ترکه.حالا هر جا که میخواد باشه.ترک های ایران از شاخه های ترکی اویغور هستند.بنابرین ترکهای اصیل توی اویغورستان یا همون ترکستان که تو چین هست ، ساکنند.در ضمن ما حرفمون یکیه و میگیم که ترک هستیم همونجور که پدرانمون می گفتند.نیازی هم به ژنتیک و این مسخره بازی ها نداریم.
عبدالصاحب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
دوست عزیز فرض کنید که من کمترین اطلاعات را در این زمینه دارم-شما در جائی فرمودید ترکها به اصالت و ناموسشان بیشتر از دینشان اهمیت می دهندو درجائی دیگر فرمودید ترکها اصالتشان به ترکستان چین برمی گردد.حال به نظر شما 5/1 میلیارد نفر چینی چند درصدشان غیرت دارندپس نتیجه می گیریم غیرت ما مسلمانها بیشتر از هر چیز دیگری مرهون دین مبین اسلام است هرچند که در تاریخ به ثبوت رسیده که ایرانیان حتی قبل از اسلام نیز غیرتمند بوده اند-درضمن اگر آذریها اصالتشان به چین برمی گردد پس چرا از لحاظ شکل و قیافه به ایرانیان شبیه اند نه به چینی ها-در ضمن علم دی ان ای مسخره بازی نیست -در آخر این را بگویم شما که اینقدر از نژاد دم می زنی آیا می دانی که جنگ دولت عثمانی با دولت صفوی ، جنگی مذهبی بود؟آیا میدانی عثمانیها پس از تصرف مناطقی از آذربایجان زن شاه اسماعیل صفوی را به اسارت گرفتند که این ماجرا دل هر شیعه غیور بلکه هر انسان ازاده ای را بدرد میاورد بویژه این موضوع که آن بی ناموسها، زن شاه اسماعیل را نه بعنوان یک اسیر بلکه بعنوان یک غنیمت جنگی می پنداشتند-شرافتاً اگر خواستی جواب بدی اول برو لااقل موضوع به اسارت رفتن حرم شاه اسماعیل را احراز بفرمائید
آرتاویل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
ببین عزیز دل برادر شما زیادی جوش آوردی.اولا اینکه ایویوغرستان در گذشته یک تمدن بسیار بزرگ ترک بوده که سرآمد اونها آتیلا می باشد.ولی الان زیر حکومت چینه همانگونه که ما الان اسیر شماهاییم.باشه؟ دوما اینکه تمامی ترکها بلا استثنا چشم بادومین شاید شدت بعضی هاشون کم باشه یا اصلن نباشن.ولی اکثر ترکها چشم بادومین.میتونین تحقیق کنین.سوما البته که میدونم جنگ چالدران یه جنگ مذهبی بوده.آیا شما میدونین شاه اسماعیل صفوی زنشو بی خیال شد فقط برای اینکه حتی یه وجبم از خاک مملکتشو از دست نده؟؟ فک میکنید شاه اسماعیل چرا زمان حکومتش اسم مملکتو به آذربایجان یا ترکستان تغییر نداد؟ چون با فرهنگ بود.چون به شعور مردمش احترام میذاشت.به فرهنگ آریاییها احترام میذاشت.مشکل شما اینه که فقط کتابای ایرانی رو مطالعه میکنید که همشون هم تحریف شدن.شما فقط حرفتون اینه که ما هممون شیعه ایم و باید متحد باشیم.این یه سواستفاده آشکار از دین هست.شما هیچ وقت بی احترامی به ترکهارو نمیبینید.حالا شما فقط حرف خودتو بزن منم حرف خودمو.بحث من با شما بی فایده است.من میترسم شماره آی پی من پیگیری بشه و تو دردسر بیافتم.آخه قانون قانون جنگله دوست عزیز و چیزیی به نام اظهار نظر آزاد وجود نداره وگرنه چیزای خوبی باهاتون در میان میذاشتم.موفق باشی
عبدالصاحب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
عزیز دلم امیدوارم که از من نرنجیده باشی - در ضمن من کرد هستم نه فارس
ترک سنی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
من افتخار می کنم که یک ایرانی ترک سنی هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
ترک عمري ديگه چيه! ترکها با غيرتن
ناشناس
Ukraine
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
سنی یعنی پیرو سنت پیامبر و ابوبکر و عمر و عثمان و علی همه پیرو سنت پیامبر بودند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
ایرانی و ترک بودنت افتخار داره
ولی واسه عمری بودنت ببینیم اون دنیا چه افتخاری می کنی!!!!
حسین
United States
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
انشاالله با اون کسایی که بهشون افتخار میکنی محشورشی
یه ذره مطالعه کن بعد ببین باید به چیت افتخارکنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
آقا شلوغش نکنید..اولا ترک نه, آذری..دوما راس میگی کردی و آذری لهجه نیست ولی انصافا زبان هم حساب نمیشه چون زبان باید خط داشته باشه که آذری نداره..ولی شنیدم کردی خط داره..خوب خوشبحالتون برید حالشو ببرید..در ضمن قرار نیست که هرکی تو این مملکت آذری نباشه فارس باشه..گیلک مازنی بلوچ لر عرب بختیاری و..هیچکدوم فارس نیستن ولی(؟)
سارا حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
احساس غرور می کنم که هموطنان غیور و برادران مسلمان شیعه و سنی ترک زبان دارم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
اگه اذربايجان از ايران جداشه همون اتفاقي ميفته كه براي افغانستان و پاكستان افتاد حكومت اكه دست تركا باشه كه خوبه ولي من بعيد ميدونم آمريكا تو كشورهاي تازه مستقل شده دخالت نكنه اونوقت بايد مثل افغان ها فرار كنيد بيايد ايران
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
ترک و فارس نداریم اینجا اسوه ما شهید باکری هست که در راه اسلام و مملکت ما ایران شهید شد با همرزمان فارس و کرد و بلوچ ...
کشور مان ایران دینمان اسلام رهبرمان خامنه ای
2F
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
باهات موافقم بد جور خرابتم ارش جان
شعاع
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
سلام
شما این قد که به فکره جدا شدن از ایران هستید به فکر برپایی ظهور بودید آقا ظهور میکردند.
ای کسانی که ادعای دینداری و ایمان میکنید:
پیامبر اکرم (ص):
حب الوطن من الایمان
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
سلام اونی که با نام ترک نظرداده در حقیقت یک وهابی است که فقط خواسته با این نظر بیننده و خواننده را از موضوع اصلی دور و به جان هم بیاندازد ما همه مسلمان هستیم پس باید مواظب باشیم اللهم عجل لولیک الفرج
آرتاویل
France
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
آره.هر کی با نظر شما مخالف باشه یا فتنه گره یا آمریکاییه یا وهابیه یا چیز دیگست.اگه واقعا دروغ میگه خب اونو قانع کن.
سلام
India
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
باید به افتخار همتون دست زد! کیهان نوشته بود: وقتی میگن به افتخار فلانی دست بزنین، من گیج میشم چون نمی دونم باید به کجای فلانی دست بزنم!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
من یک نوجوان عرب خوزستانی هستم ایا می دانستید که خوزستان دروازه ی تشیع جهان است