۲۴
شب گذشته اتفاق افتاد؛

حمله وهابیون به منطقه زینبیه و شهادت هشت شیعه سوری + تصویر

درگیرها هنگامی آغاز شد که وهابیون تلاش داشتند به منظور اقدامات تروریستی وارد زینبیه شوند که با واکنش شدید نیروهای مردمی و گروه موسوم به فداییان حضرت زینب (سلام الله علیها) مواجه شدند و پس از درگیری شدید با تحمل تلفات زیاد مجبور به ترک منطقه شدند .
کد خبر: ۴۰۹۹۰
۱۱:۰۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»، شب گذشته شبه نظامیان مخالف دولت بشار اسد که از سلفی ها و وهابی های تندروی سوری و برخی کشورهای خلیج تشکیل شده اند با حمله به منطقه زینبیه هشت  تن  از اهل سنت و شیعیان سوری را به شهادت رساندند .

این درگیرها  هنگامی آغاز شد که وهابیون تلاش داشتند به منظور اقدامات تروریستی وارد زینبیه شوند که با واکنش شدید نیروهای مردمی و گروه موسوم به فداییان حضرت زینب (سلام الله علیها) مواجه شدند و پس از درگیری شدید با تحمل تلفات زیاد مجبور به ترک منطقه شدند . 

در این درگیری ها هشت تن از نیروهای مردمی سوری به شهادت رسیدند . هم اکنون از سوره خبر میرسد  ارتش سوریه در حال پاکسازی منطقه از وجود تروریست ها میباشند .


دو تن از شیعیانی که در درگیرهای شب گذشته در منطقه  زینبیه به شهادت رسیدند


اعتراضات در سوریه هنگامی شدت گرفت که برخی مفتی های وهابی به منظور ایجاد آشوب در این کشور استراتژیک فتواهای تکفیری صادر نموده و با جهت دهی و دخالت نظامی این کشور را به یک جنگ قومی و طائفی تبدیل نمودند .

گذشته از مباحث سیاسی و بحث تغییر نقشه خاورمیانه توسط قدرتهای فرا منطقه ای یکی از اهدف وهابیون از این اقدامات سرنگونی دولت اسد و به روی کار آمدن یک حکومت سلفی و وهابی همانند عربستان سعودی در این کشور به منظور از بین بردن نمادهای اسلامی و مظاهر آن در سوریه میباشد .
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
نظرات بینندگان
سلیمان
Kazakhstan
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
هر کس در مقابل وهابیون سکوت کند {چه مسلمان و چه پیروان ادیان دیگر} برای بریدن سر خود بوسیله این جنایتکاران رضایت داده و تسلیم شده است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
یا بوالفضل العباس ، حرم حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما رو دریابید.

از ما شیعیان ایران مثل همیشه کاری جز سکوت ( به دلیل داشتن بصیرت) بر نمیاد!
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
محمد جان وبردران با غیرت
ما بی سرپرست نیستیم که هر طور بخواهیم عمل کنیم.
وظیفه ما اطاعت از ولایت است و بس.سکوت هنگام بین در ودیوار ماندن مادرمون یا سربریدن قاریان قرآن ونماز شب خوانان خوارج.
ناشناس
Lebanon
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
خدا با ائمه محشورشون کنه. قیافه هاشونم نشون میده که خیلی مرد هستن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
لعنت براین وهابیون حرام زاده
هادی
Finland
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
اشتباه منفی دادم ببخشید
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
مرگ ونفرین باد اعمال گروهک صهیونیستی وهابی که ماموریتی غیر از کشتار مسلمان نداشته وندارد قاتلان مردم سوریه عراق افغانستان و.. که بوی ننگشان فضای منطقه را گرفته !!
صد رحمت به حیوانات جنگل
رامتین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
اللهم عجل لولیک الغریب الفرج و خلصه من ایدی الجباربن
فرهان يان
United States of America
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
لعنت بر وهابيون كفتار ملعون ... هركس حب علي دارد باايمان وهركس بغض علي دارد منافق طبق حيث روايي دركتب اهل سنت .....پس همه چيز مشخص است وهابيون ملعون ...... شما حرامزاده هستيد ....
منقاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
رحمه الله علیکم ایها الشهداء البطل
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
لعنت بر وهابيون خدا لعنت كند ال سعود كثيف را
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
یا علی شعه از خواب پاشو ازن جهاد بده من در راه ببه رقیه سر خود میدهم جان که ارزشی ندارد
خانم سالم
United States of America
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
ّبنام خداوند یکتا
سکوت کردن ائمه ما شرط بود برای زنده نگه داشتن اسلام در بعضی موقیعتهای خیلی حساس. ولی اگر ما سکوت کنیم, اسلامی را که آنها با خون شون بر پا کردند از بین میرود.
جانم به فدایت یا زینب
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
از شیعه نیوز بعید بود که به جای نام پر آوازه خلیج همیشگی فارس در خبر بنویسد برخی کشورهای خلیج !!!!!!!!!!!!!!
این یک نکته .
خدا شر این سلفی ها و وهابی ها را از سر مردم سوریه خلاص کند ، آمین .
اللهم عجل الولیک الفرج . . . . .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
واقعا براتون متاسفم که از واژه خلیج استفاده کردید . از خودی هم باید بخوریم آخه . این همه حساسیت هست رو واژه خلیج اونوقت شما میاین خیلی راحت از اون استفاده می کنید

"زنده باد خلیج تا ابد پارس"
ناشناس
Germany
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
حالا وسط دعوا نرخ تعیین می کنید ؟
دل سوخته
Germany
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
نمیدونم باید چی بگم؟همیشه آرزوی زیارت خانم رو داشتم. خدا وهابی هارو لعنت کنه.
ناشناس
Germany
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
بیش باد و کم مباد ...
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
یاشاسین شیعه و آذربایجان
ابوالقاسم شوروزی
Germany
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
شیعیان شام نگذارید یکبار دیگر مظلومیت حضرت زینب(س) ورقیه (س) تکرار شود.
شهادت گوارایتان
ناصر
Germany
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
اي كاش نه شيعه اي مي بود و نه سني اي ، تنها يك اسلام مي بود ولو با پيروان اندك
عبدل
United States of America
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
ما از شدت بصیرت همیشه بر اساس موضع گیریهای دولت به جوش می ائیم حتی اگر به پیغمبر و علی(ع) توهین شود خدائی خیلی وقتا بصیرت ما به نفع امریکا و انگلیس تمام میشود چون به سفارتی درایران بر اساس احساسات مذهبی حمله نمی شود بلکه بر اساس کنترل و نظر دولت بعد از نماز جمعه برای خالی نبودن عریضه چند شعار هم میدهیم
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
دوستان لطفا به جای لفظ وهابی، بیائیم و از لفظ "مسلمان نمای وهابی" استفاده کنیم
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
مردم اون منطقه براي حفظ وحراست از كيان خود بايد مسلح شده وبه پاسداري از حريم شهر وديار خود بكارگرفته شوند مانند اول انقلاب ما كه مردم نقش شون بالا بوده اونجا هم بايد همين طور شود.
روح اين شهدا با عمه جان زينب محشورگردند.