۹

وهابيهاي عربستان تهديد به قتل علماي شيعه قطيف کردند

وهابيون عربستان سعودي تهديد کردند در صورتي که عبدالله بن عزام القحطاني يکي از مسئولان سعودي تبار گروه موسوم به دولت اسلامي عراق وابسته به شبکه القاعده اعدام شود، علماي شيعه را در منطقه قطيف عربستان خواهند کشت.
کد خبر: ۴۰۷۷۹
۱۳:۵۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، وهابيون عربستان سعودي تهديد کردند در صورتي که عبدالله بن عزام القحطاني يکي از مسئولان سعودي تبار گروه موسوم به دولت اسلامي عراق وابسته به شبکه القاعده اعدام شود، علماي شيعه را در منطقه قطيف عربستان خواهند کشت.

اين تهديد از پايگاههاي اينترنتي وهابيهاي افراطي موسوم به الفداء و الشموخ که پخش کننده بيانيه هاي شبکه القاعده است  منتشر شده است.

در اين تهديد آمده است در صورتي که عبدالله عزام القحطاني کشته شود علماي شيعه منطقه قطيف و ديگر مناطق را خواهيم کشت تا آرامش يابيم.

منبع: خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
تهدید کنند، بکشند، به زنان شیعه تجاوز کنند. اصلا هر کاری که بگی بکنند.
شیعه نیوز جان حواست باشه وظیفه ی ما پیروی از مسئولین است. و باید با بصیرت به سکوت بپردازیم.

خواهشا این نظرو ثبت کنید!
nima652
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
اصلا میفهمی چی نوشتی؟ یعنی چی که سکوت کنیم بحث تهدید به کشتن علمای شیعه ست.. تو حالت خوبه محمد؟ سکوت کردیم که این از خدا بی خبرا حالا ادعای رهبری جهان اسلام رو میکنند.. تا امثال شماها باشن نیازی به دشمن نیست.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
عزیزان
بنده با کنایه گفتم ، شما چرا نمی گیرید مطلبو؟!
خودش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
جان مادرت رو افکارت تجدید نظر کن
سعید
Germany
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
محمد جان سکوت هم حدی داره!!!!!
خودش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
سلام خدای متعال رو شاکرم که دشمنان شیعه احمقند . فکر میکنند با کشتن علما میشه جلوی شیعه رو گرفت نمیدونن که اگه یه تار مو از سر یکی از علما کم بشه شیعه به خاک سیاه می شونتشون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
يزيد هم سر امام حسين ع رابريد ولي عاقبت اون ملعون چه شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
چرا اسلحه دست نميگرند و وهابيهاى كثيف رو به درك واصل نميكنند ؟ تا كى ميخواهند با اين بد تر از حيوانات مماشات كنند ؟
عبدالصاحب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
نباید از تهدیدهای آنها ترسید،بایدآن ملعون را به درک واصل نمود.اگر آنها مقابله به مثل نمایند باکی نیست .جهنمی شدن با شهادت قابل قیاس نیست مگر نه اینکه در روایات معصومین(س) آمده که هر کس بدون آرزوی شهادت بمیرد بر شعبه ای از نفاق مرده است و ما پرورده چنین مکتبی هستیم