۱۳
آخرین وداع یک مادر بحرینی با نوجوان شهیدش

تصویری که توصیه میشود مادر ها نبینند !

کد خبر: ۳۹۷۷۷
۲۰:۰۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :



برچسب‌ها: شهید بحرینی مادر وداع
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
mohammad
Germany
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
saytetun kheili aliye vaghean mamnun az hamatunn khoda kheyretun bede
سید علی ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
یا صاحب الزمان الغوث الغوث الغوث
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
الشعب یرید ظهور الامام
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
سلام و خسته نباشی ممنون از سایتتون عالیه و تامل بر انگیز
کاش میشد ای تصاویر را دختران جوان ما که در ایران هستند میدیدند.که از صد تا غربی بدتر شدن از نظر حجاب
بازم تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
مادر جان انتقام خون فرزند شهیدت را از جنایتکاران میگیریم. بدان که برای آزادی باید جان فدا کرد . هزاران مادر مانند تو با دادن جگر گوشه هاشون تو کشور ما جلو هجوم وحشیانه صدام را گرفتند تا نام ایران سربلند بمونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
در راس دعاها دعها برای فرج مهدی موعود فراموشمان نشود
تقی
Switzerland
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
آقای خوش خیال، اگه قرار بود بیاد، در دوازده قرن گذشته آمده بود.
سید سجاد
Belgium
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
آقای تقی سلام::
در غیبت حضرت موسی تامل کنید که چگونه خداوند غیبت ایشان را به تاخیر انداخت تا قوم موسی مورد امتحان قرار گرفتند؟؟؟
آیا نمیشود تاخیر غیبت آقایمان هم مورد امتحان قرار گرفتن ما باشد؟؟؟
اندکی صبر سحر نزدیک است
موفق باشید
علیرضااسمعیل زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
هزینه رسیدن به یک زندگی آرمانی بسیار سنگین است .پس مادر ومادران خوب من باید صبر کنید آنهم صبر جمیل ،باورکنید خونهای فرزندان عزیز شما مقدمه رسیدن به حکومت مهدوی است خوشا بحالتان پس باصبر زینب گونه خودتان آماده دیدن آقایمان باشیم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
برای این آقا تقی غافل بی مطالعه بسیار متاسفم که قطعی ترین حقیقت عالم یعنی ظهور منجی را که از بودایی گرفته تا کلیمی و یهودی و مسیحی و سنی ، همه و همه آنرا باور و ایمان دارند ، زیر سوال برده و بی ادبی می کند!... سواد و مطالعه نعمتیست که ایشان از آن بی بهره است...
سید کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
خداوند افکار آقا تقی و امثال ایشان را از وساوس شیطان حفظ کند. زیرا شیطان دشمن آشکار و قسم خورده بنی آدم است.
آقا تقی مبادا شیطان شما را نیز اغوا کند!!
حسین
Japan
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
بالروح بالدم لبیک یا حسین علیه السلام
کیان
Germany
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
شهید...
شهید...
با کدامین واژه تو را توصیف کنم!؟