۱۵
عبدالرحمن البراک مفتی وهابی سعودی :

هر کس از ارتش سوریه کناره‌گیری نکند گناهکار بوده و عذاب خداوند در انتظار وی خواهد بود!

عبدالرحمن البراک در ادامه سخنانش طی پیامی به نظامیان جدا شده از ارتش سوریه خواستار اصلاح نیت‌هایشان شده و جهاد خود را برای سرنگونی نظام سوریه تکمیل کنند و فرمان خداند را در سرزمین شام حکم فرما کنند.
کد خبر: ۳۹۰۴۴
۱۶:۳۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس،‌ شبکه خبری المنار گزارش داد که "عبدالرحمن البراک" از مفتی های سعود طی فتوای جدیدی بر واجب بودن ترک ارتش نظام سوریه خبر داد و اعلام کرد هر کس از ارتش سوریه کناره‌گیری نکند گناهکار بوده و عذاب خداوند در انتظار وی خواهد بود.

وی که در تماسی تلفنی با یکی از برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تاکید کرد که سنت خداوند در امتحانت کردن بندگان صالحش همچنان بوده است.

این مفتی عربستانی افزود که نشانه‌های پیروزی در سرزمین شام پدیدار شده است.

گروه‌های تروریستی با حمایت عربستان و قطر به مردم و قبایل سوریه حمله کرده و تا کنون هزاران نفر را به خاک و خون کشانده‌اند.

عبدالرحمن البراک در ادامه سخنانش طی پیامی به نظامیان جدا شده از ارتش سوریه خواستار اصلاح نیت‌هایشان شده و جهاد خود را برای سرنگونی نظام سوریه تکمیل کنند و فرمان خداند را در سرزمین شام حکم فرما کنند.

البراک بر وجوب جدا شدن از ارتش سوریه و پیوستن به گروهک ارتش آزاد سوریه تاکید کرد و گفت که عدم جدا شدن از ارتش سوریخ نابودی و هلاک است و نظامیانی که از ارتش سوریه جدا نشوند عذابی نزدیک در انتظار آنها خواهد بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
نطفه این مفتی سعودی از یهودیته که داره اینطور به اونها خدمت میکنه.لعنت بر آل سعود صهیونیست
مرتضی
Finland
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
خاک برسرت بکنند ای مفتی پوک مغز آمریکایی اسراییلی دین بدنیا فروش انشاالله با یزید و معاویه و شیمون پرز و آریل شارون و رابرت مورداک محشور شوی.زیرا آخر عمرت همسنگر آنها شدی.
mhc
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
نکنه وعده خدا تسلط آل بنی امیه (لعنت الله علیهم) به سرزمین شامه؟!!
rohollah
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
یکی نیست به این مفتی های واقعا مفتی عربستان سعودی بگوید مردم زجر کشیده کشور خودتان دلخونند شما یه فکری به حال ارتش سراسر نفاق و نارضایتی خود بکنید . اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Germany
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
خدا انشاءالله ارتش سوریه رو حفظ و پیروز کنه و شما وهابی ها رو ذلیل و خوار و رسوا کنه
امیرهوشنگ
Germany
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
خب راست گفته .
حالا چه وهابی چه غیر وهابی
کار ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشوره نه سلاخی مردم مسلمانی که حق مسلم خودشون رو میخواهند
یعنی حق تعین رئوس حکومت شان و حق داشتن حجاب برای زن هایشان ( یادمان نرود که بشار اسد و حافظ اسد چه کردند با زن های محجبه )
ناشناس
Germany
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
تو ایران این اخبارو نمیگن کسی تو ایران خبر نداره بشار اسد چرا به این روز افتاد و چرا ایران هنوز داره دفاع ازش می کنه و جنگ تبدیل به جنگ شیعه و سنی کردن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
پیروان ابوسفیان معاویه و یزید حرف از خدا میزنند :)
ابوسفیان در سفارشی به فرزندان خود میگوید من به بهشت و جهنم ایمان ندارم و این حکومت را مانند گوی در دستان خود بچرخانید و ...
اینها هیچ وقت نمی توانند اهل بیت پیامبر ص را دوست داشته باشند.حتی خود پیامبر را هم دوست ندارند.اگر دوست داشتند که اینگونه فتنه افکنی نمیکردند.
کسی که ذاتش درست نباشد همیشه در شبه و شک و تردید هست و همانگونه هم میمیرد و به همان حال هم برانگیخته خواهد شد.

دوستان به نظر شما کسی از فرندان پیامبر خدا رو بکشه به نظرتون خدا باهاش چی کار میکنه.حتی بدتر ، بکشه و بهش افتخار هم بکنه !
اصلا این آدم روی بهشت رو میبینه ؟
یه چیزی رو تا حالا توجه کردین.هر چی در مورد آخر الزمان پیش بینی شده کم کم داره به واقعیت بدل میشه .
فتنه ی شام ! ، فرزندان ابوسفیان ، یهودیان و ...
tnt جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
با اون قیافه ی جهنمیش..مفت خورای منافق..
سعید
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خوب این مفتی راست گفته عذاب اون خدایی که ابوبکر را خلیفه ی رسولش قرار داد نه خدایی که پیامبر را به پیامبری رسانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
خداوند هدایت کند همه شماهایی رو که جز لعن و نفرین کلامی دیگر در زبانتان نیست و باذن الله ارتش آزاد سوریه بر حکومت ضاله اسد پیروز خواهد شد انشاالله
ناشناس
Australia
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
الله اکبر و لله الحمد
سید سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
.زمانی که در مقابل ظلم خاموش وراضی به آن باشی در آن شریکی در ثانی مگر خداوند در قرآن ظالمین را لعن نمیکندومطمئن باش که عده ایی تروریسته دین فروش دست خویش رابه خون مردم بی گناه آلوده میکنند.آیا تفکر نمیکنید؟؟؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
میبینم که از ال امیه وال مروان هم منفی نظر دادند
amir
United States of America
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
یاد حر ف های امام افتادم اوایل انقلاب همان بدبختی داره سر سوریه میاد