۷

عکس/ فلك كردن دانش آموز در مكتب خانه

به چوب و فلك كشیدن یك دانش آموز در مكتب خانه قدیم.
عکس/ فلك كردن دانش آموز در مكتب خانه
کد خبر: ۳۷۹۶۸
۱۱:۰۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:


ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
یاداونروزابخیر
فرهاد
Germany
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
سلام.بنظرم كه بشدت جواب ميده.من عاشق فلكم!!!!
زود باش بخواب ببينم...زووووووووود/!!!!!
ناشناس
Indonesia
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
زمان ما تو مدرسه ها فلک بود. خیلی وحشتناک بود
ک
United States of America
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
بنظرم بعضی وقتهاتنبیه برای خطاهاورفتارهایی پرخطرکه نوجوانهاانجام میدهندنه تنهابده که حتی مثل دارویی تلخ کاملاهم مفیدومؤثره امابه خاطر تحقیرنشدن یاحفظ غرور شخصیتشون نبایددرجمع تنبیه کرد،دوماتنبیه ازروی عصبانیت نباشه،به اوثابت کرده باشیداگرچوب فلک یاتنبیهش میکنیدشماخیر خواه واصلاح کاراشتباه وبداوهستیدتادرآینده ها باعث لجبازی وقهروکینه یانافرمانی کردنشون نشه مهمتراینکه بدونه به اوارزش قائل هستیدحتی اگرتنبیهش می کنید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
جالبه میگن زمانیکه افت فشارخون اتفاق می افته پاهاروبایدجفت کنن وبالا بگیرن تاخون بیشتری به مغزارسال بشه،فلک هم پاهاروجفت میکرده وبالا می گرفته!شایدظاهرش تنبیه بدنی باشه،قدیمی هاهرکاری که می کردند حکمتی پشتش پنهان بوده!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اینکه فکرمیکنیم فقط تو مدرسه پسرونه ها فلک میکردن کاملااشتباهه،تو مدرسه ماهم معلم هابا خطکش خیس می زدند کف پامون فلک میکردن
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بیچاره معلمهاکه چی می کشیدندتاحالا!بعدازکروناو تعطیلی مدارس کارهای خونه برسی؟تکالیفشون روهم بجاشون حل کنی! ترس که باشه درسخوان وباتربیت بارمیان،واکسن کروناانشاءالله بیادبازبشه مدارس،تنبیه وچوب فلک مثل قدیماواقعالازمه،قبلا باتنبیه مخالف بودم والان دیگه مؤافقم فلک کنن تو مدرسه تاحسابی ادبشون کنه