۱

شهادت دو تن از شیعیان عربستان توسط نیروهای رژیم آل سعود

دو معترض در عربستان بر اثر شلیک نیروهای امنیتی سعودی کشته شدند. تلویزیون پرس تی وی در خبری فوری گزارش داد: بر اثر شلیک نیروهای سعودی در استان الشرقیه دو نفر که در تظاهرات ضد آل سعود شرکت کرده بودند، کشته شدند. روز گذشته نیروهای امنیتی سعودی با حمله مسلحانه به اتومبیل «آیت الله شیخ نمر آل نمر» پس از مجروح کردن وی، او را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.
کد خبر: ۳۷۷۱۴
۰۸:۴۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۱

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز»، دو معترض در عربستان بر اثر شلیک نیروهای امنیتی سعودی کشته شدند.تلویزیون پرس تی وی در خبری فوری گزارش داد: بر اثر شلیک نیروهای سعودی در استان الشرقیه دو نفر که در تظاهرات ضد آل سعود شرکت کرده بودند، کشته شدند.

روز گذشته نیروهای امنیتی سعودی با حمله مسلحانه به اتومبیل «آیت الله شیخ نمر آل نمر» پس از مجروح کردن وی، او را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.

نیروهای امنیتی ال سعود هنگام تعقیب خودرو شیخ نمر به سوی خودروی وی تیر اندازی نموده که پس از برخورد خودروی وی به دیوار یک منزل مسکونی در حالیکه شیخ نمر به شدت مجروح شده بود وی را ربوده و به محلی نا معلوم منتقل نمودند .
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
سید محمد
United States of America
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
لعنت بر آل سعود که مزدور همشون اسرائیلند