۱۸
بامداد امروز رخ داد؛

وقوع انفجاری شدید در منطقه زینبیه واقع در سوریه

در نخستین دقایق بامداد امروز دوشنبه 28-03-1391 صدای انفجار مهیبی منطقه زینبیه واقع در سوریه را به شدت لرزاند .خبرنگار شیعه نیوز در تماس تلفنی اعلام نمود این انفجار حدودأ در 500 متری حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) در منطقه حجیره رخ داده است .
کد خبر: ۳۶۷۱۵
۰۰:۵۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»، در نخستین دقایق بامداد امروز دوشنبه 28-03-1391 صدای انفجار مهیبی منطقه زینبیه واقع در سوریه را به شدت لرزاند .
 
خبرنگار شیعه نیوز در تماس تلفنی اعلام نمود این انفجار حدودأ در 500 متری حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) در منطقه حجیره رخ داده است .هنوز از میزان تلفات و خسارات وارده اطلاع دقیقی در دست نیست .
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
وبال الدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
خداوند متعال هدایت کند این گمراهان را و اگر قابل هدایت نیستند آنها را به اشد مجازات دنیوی و اخروی برساند و لعنت خاصه ی خود زا مخصوص این ملعون ها کند!
با آرزوی انسجام و اتحاد و سلامتی برای همه ی مسلمانان جهان به خصوص شیعیانی که مورد هجمه ی این ملعونین قرار گرفته اند!
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
خدا لعنت کنه وهابیت رو
ناشناس
France
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
کسانی که میومدن از اینا دفاع میکردن هی میگفتن بشار فلان بشار بیصار بیان جواب بدن.
حالا بشار بره اینا بیان جاش ؟

برو تو جبهه سفیانی قدم بزن هی هی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اینها همه از کوچه بنی هاشم نشات میگیرد لذا اللهم العن اول ظالم .....
اغاز
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
هر کسی که حس انتقام بیفته توی وجودش دست به هر اقدامی میزنه شاید بشار اسد این حس رو تو وجودشون ایجاد کرده باشه که دست بهعهر اقدامی میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اینطوری هر جنایتی را می شود توجیح کرد
مجتبی
Spain
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
مظلومیت بی بی تمامی ندارد.
اگر دین داشتند حرمت ماه حرام را نگه می داشتند.
آجرک الله یا صاحب الزمان...
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
خدا لعنت کنه هرچی تروریست را
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
به نظر من تنها راه حل پایان به این خشونت ها حضور مردمی و مبارزه مستقیم مردم با منافقین میباشد. همانند حماسه 9 دی خودمون
طلبه سبز
United States of America
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
منم موافقم!
فقط کیک و ساندیسش بیشتر باشه.....
محمد حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
خدا لعنتشون کنه این وحشی ها رو.
مرگ بر وهابیت.
مرگ بر صهیونیسم.
محمدرضا کاشانیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
حتما خدای ناکرده باید حرم بی بی حضرت زینب سلام

الله علیها تخریب بشه که دنیا از خواب بیدار بشه

مجامع جهانی و مسئولان ایران یک حرکتی

یه کاری بکنن . منتظریم زبانم لال حرمین

تخریب بشه بعد بشینیم تو سرو و سینه مون

بزنیم .

علوی و حسینی باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
این معز الولیا و مذل الاعدا
این هادم ابنیه الشرک والنفاق
لینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
لعنت الله علی القوم الظالمین....
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
الهی خدا نابود کنه کسانی رو که دل مهدی فاطمه(ُس) رو به درد میارن

الهم عجل لولیک الفرج....انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
و باز کجایند مدعیان وحدت دروغین؟!!
سید
Hong Kong
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
بی شرمی وهابیت از لعن و نفرین گذشته است ، بی سیاستی و بی درایتی مسئولان ما باعث وقیه شدن آل سعود و حمله بی محابای آن به شیعیان گردیده است .
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلك
اللهم عجل لوليك الفرج