۴۱

مفتی وهابی کشتار علویان و تجاوز به زنانشان را حلال اعلام کرد! + عکس

مفتی‌ها و شیوخ جماعت اخوان‌المسلمون تمام اين موارد را مباح و حلال اعلام کرده و تأکید کرد که ما بیانیه‌ای صادر کردیم و در آن ضمن اینکه به وفاداری طایفه علوی به نظام حاکم بر کشور و نفرت دیگر طوایف سوریه از آنها اشاره کردیم،‌ تأکید نمودیم که ریختن خون‌ آنها، تعرض به زنان آنها،‌ کشتن کودکان آنها و حمله به محل سکونت‌شان مجاز و حلال است و همه طوایف در سوریه می‌‌خواهند که از دست آنها خلاص شوند.
مفتی وهابی کشتار علویان و تجاوز به زنانشان را حلال اعلام کرد! + عکس
کد خبر: ۳۶۲۸۱
۱۵:۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق،‌ شيخ "محمد بديع موسى" شیخ وهابی سوري و یکی از اعضای جماعت اخوان‌المسلمون این کشور اعلام کرد "ارتش آزاد سوریه" با ارسال نامه‌هایی به شیوخ و مفتی‌‌های این جماعت از آنها درباره تعرض و تجاوز به زنان علویه و کشتار کودکان این طایفه و حمله به خانه‌ها و مراکز محل سکونت آنها استفتاء کرده است.
شیخ موسی می‌ افزاید: مفتی‌ها و شیوخ جماعت اخوان‌المسلمون تمام اين موارد را مباح و حلال اعلام کرده و تأکید کرد که ما بیانیه‌ای صادر کردیم و در آن ضمن اینکه به وفاداری طایفه علوی به نظام حاکم بر کشور و نفرت دیگر طوایف سوریه از آنها اشاره کردیم،‌ تأکید نمودیم که ریختن خون‌ آنها، تعرض به زنان آنها،‌ کشتن کودکان آنها و حمله به محل سکونت‌شان مجاز و حلال است و همه طوایف در سوریه می‌‌خواهند که از دست آنها خلاص شوند.

شيخ "محمد بديع موسى" که هم‌اکنون در عربستان سعودی تدریس می‌‌کند در دهه هشتاد و نود ميلادي یکی از مشایخ منطقه "المیدان" در دمشق و یکی از اعضای جماعت اخوان‌المسلمون سوریه و البته فعال در شاخه نظامی آن بود که در آن دوره به "الطليعة الإسلامية" معروف شده بود، و هم اکنون یکی از اعضای "مجلس شوراى" جماعت است، اما نامی از وی برده نمی ‌شود.

وی در محضر شيخ "حسن حبنكة الميداني" تحصیلات خود را تکمیل کرد که معروف است در دهه شصت فتوای حلال بودن همبستر شدن پدر با دختر را در مواقع ضرورت صادر کرد و در این ارتباط توضیح داد که نیازها و ضرورت ‌ها موانع و محارم را از پیش رو برمی دارد و کسی که درختی را می ‌کارد بیش از هرکس دیگری مجاز است از میوه آن استفاده کند و این فتوای معروفی که در دهه شصت سرو صدای بسیاری نیز به پا کرد.

پس از آغاز ناآرامی‌ های سوریه به بهانه بهار عربی محمد بدیع موسی به مزدور گیری از میان سعودی‌ ها و سوری ‌های مقیم عربستان و با هماهنگی با "عدنان عرعور" آنها به سوریه اعزام و پول ‌ها و اموال زیادی را برای معارضان سوری جمع‌ آوری کرد.

پس از آن نیز با هماهنگی شيخ "احمد الصياصنة" در درعا به کمک به اصطلاح اسلام‌ گرایان این منطقه "كتيبة العمري" و در منطقة حوران " كتایب المعتز بالله" را تشیکل داد که در این اواخر پل "خربة غزالة" و پیش از آن تعدادی از برج‌ های خطوط ارتباطی این منطقه را تخریب کرده و از بین برد.

ارتش آزاد سوریه نیازی به فتواهای مشایخ و مفتی‌ های خود ندارد، چون به لطف خون و خونریزهای "محمد فاروق طيفور" معاون "برهان غليون" در "شورای ملی" و "على رياض الأسعد" و گردان‌ های تحت فرمان او و همچنین "جبهه یاری اهل شام" خود به فتوای ابن تیمیه عمل می‌‌کنند.

جماعت اخوان المسلمون سوریه طی دهه هشتاد به طور رسمی به فتوای ان تیمیه عمل کرد و تاکنون نیز به فتواهای وی عمل کرده و می‌کنند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷۸
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
لعنت الله علیه
.
.
خدایا بسه دیگه
باقی مانده دوران غیبت مولایمان را بر ما ببخش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
چیزی نمونده. یه دوازده قرن دیگه صبر کنی، شاید حالا بدون حرف پیش، ایشالا میاد.
ناشناس
Germany
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِيَعًا يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِنْهُمْ يُذَبِّحُ أَبْنَاءَهُمْ وَيَسْتَحْيِي نِسَاءَهُمْ ۚ إِنَّهُ كَانَ مِنَ الْمُفْسِدِين)سوره قصص آیه 4
طبق این آیه از قرآن کریم این فرد مفسد فی الارض است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
البته اصلا حرکت انساني اي نيست، اما بايد توجه داشت که علويون سوري يا همون نصيري ها بر خلاف اسم فرقشون، شيعه محسوب نميشند، بلکه شاخه انحرافي مثل علي اللهي ها هستند و اعتقاداتشون زمين تا آسمون با شيعه اثني عشري متفاوته. از بازگشت روح پس از مرگ به دنيا گرفته تا ادعاي الوهيت امير المومنين و ....
بنابر اين خيلي بهتره براشون از لفظ علوي استفاده نشه (از نصيري استفاده شه) تا اغلب خوانندگان به اشتباه نيفتند. چون من دارم ميبينم تقريبا تمامي خوانندگان به اين اشتباه ميفتند!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
منکر گفته های شما نیستم اما بهتر بود با مدرک میگفتید این حرفتوتو...

یاعلی
كوچكترين ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
سلام ، اصل اين موضوع مهم نيست ، چون بغير از وهابيون و سلفي هاي سوريه ، بقيه مردم سوريه به حكم انسانيت ، حق زندگي و حقوق انساني دارند حالا هر مذهبي كه دارند به خودشون مربوطه ، دوستان موضوع مهم در اينجاست كه ما بايد ببينيم كه اين مفتي حرام زاده از كي پيروي ميكنه و از كجا براي اين حكم كثيفش الهلم گرفته ؟ ما شيعيان علي بن ابيطالب پيرو مردي هستيم كه وقتي خلخال از پاي يك زن يهوديه در آورده بودند فرموده اگر مرد مسلمان از غصه دغ كند و بميد عجب ندارد ، ولي اين مفتي سوپر حرام زاده از كي پيروي ميكنه ، گر غاصبين حكومت و عاملين شهادت معصومين ما كمترين درسي از انسانيت داشتند آيا اين مفتي ميتوانست چنين حكمي دهد ؟ آيا در بزرگان مذهب اينها كسي نيست كه حقوق و ناموس ديگران برايش مهم بوده باشد ، بزرگان اينها از اول كارخودشون و با غصب و كشتار و توطئه شروع كردند كه صفحات تاريخ تماما شاهد اين موضوعست ، نتيجه اش هم ميشود اين حرام زاده ، در صورتي كه در مذهب حقه جعفري حقوق انسانها تا كمال و نهايت آن رعايت شده است ، ناشناس عزيز يادت باشد مطلب شما اشكال اساسي دارد كه خوب اينجا نمشود گفت ، مطلب شما من رو ياد يك سريال انداخت كه و خالي از اشكال هم نبود و مثلا جايي كه نقش اول در فيلم ميگفت كه پيامبران بغير از علم خودشون ارثي نمي گذارند ، دوستان اين جمله شما را ياد غاصبين فدك نمي انداخت ،سريالش يادتون آمد ؟؟؟؟؟
امید
Japan
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خداوند هر چه زودتر شر این موجود خبیث را کم کند
محمدانورعالمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
طبق فرمايش فاطمه زهرا(س):
«اگر صاحبان اصلي خلافت ازحقوق شان محروم نمي شدند حتي دونفر درباره دين وخدا باهم اختلاف نمي كردند» معناي اين سخن اين است كه باخلافت علي واولاد آن بزرگوار(ع)همه مردم عالم به دين مي شداز زماني درخانه علي(ع)بسته شد، بشربايد انتظار چنين فتواهاي جاهلانه رابكشند براي اينكه مفسرين اهل سنت نوشته است عمر: «همه مردم ازعمردانا تر است حتي پير زنها درخانه» لذا،انتظارجز اين،از اين فرقه ضاله نمي رود.
ناشناس
Germany
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خدا لعنت کنه تمام وهابی ها رو .با اون فتاوای شیطانی .اون ملعون قبل از آوردن اسم علوی باید دهان نجسش را آب بکشد.بر وهابی زنا زاده لعنت
وبال الدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
لعنت خدا بر این دشمنان خدا و رسول خدا و دین خدا باد!
تا کی باید شاهد تجاوز و قتل برادر و خواهرامون باشیم؟!!
توفیق باشه.. اذن جهاد بدن... یه نفرشون زنده نمیمونه به حول قوه الهی!
وبال الدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
تو این برحه ی حساس که بیشتر از هر موقعی به اتحاد و انسجام بین مسلمین نیازه و همه ی دنیا کمر به نابودی اسلام بستن یه سری افراد گمراه اینجوری سنگ تفرقه رو بین مسلمانان میندازن!
اللهم احفظنا من الظالمین و اعداءنا و اعداءک.. آمین یا رب العالمین!
آرش
Japan
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
من نمیدونم شما توی این "برحه" حساستون چی میبینید اخوی !
ولی من در این "برهه " که جز قتل عام دین خدا و پیروان برادر و وصی رسول خدا (ص)، هیچ چیز دیگری رایج نیست، دلیلی بر اتحاد احمقانه با قاتلین علنی شیعیان نمیبینم !
البته شاید چون "برحه" شما با "برهه" من فرق داره ، برای همین نظراتمون هم متفاوته !
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
خداوند لعنتشان كند-اللهم العنهم جميعا"
محمد
Japan
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
یکی نیست بگه آخه ولد زنا در کجای اسلام تجاوز حلاله
ناشناس
Italy
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
به شیعه نیوز عرض میکنم، لطفآ بفرمائید شما چه چیزی را عبارت توهین آمیز میدانید!؟
آرش
Japan
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
در وصف حیوان های وهابی، هیچ چیز توهین آمیز نیست آقا جون !
همین مونده که رگ گردن بچه شیعه ها راجع به اطاله کلام به وهابی ها باد کنه و غصه توهین بهشون رو بخورن !
حمید ر ضا
United States of America
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
ا گر د ست من بو د گر د ن ا ین مو جو د خبیث و شیطا ن صفت ر ا ا ز بد نش جد ا می کر د م.
كوچكترين ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
سلام ، نمي دونم چي بگم ، قطعا نشانه هاي حرام زادگي در صورت اين عناصر موج ميزنه ، ولي دوستان متاسفانه به لطف صورت دولت اصلاحات و حاميانش ، وهابيت وارد خانه ما شده ، ما متاسفانه اول بايد با وهابيت در داخل كشور خودمون مبارزه كنيم ، اول اين گونه حركت هاي كور و كثيف رو از كشور خودمون محو كنيم تا هر مزدوري به نام بعضي از مولويها و يا مفتي ها برامون خط و نشان نكشه و امتيلز خواهي نكند ، بعد حساب بقيه رو هم تسويه ميكنيم ، خدايا صاحب ما رو برسون ، امام زمان اگر توفيق و فضيلت درك وجود مقدست رو ندارم در عوض با اطاعت از نايب بر حقش امام خامنه سعي در جبران دارم ، خدايا من بجاي اين مفتي سوپر حرام زاده از درگاهت عذر خواهي ميكنم .بر روح مقدس امير المومنين علي بن ابيطالب صلواتي هديه كنيم.
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
تا کی سکوت خدا لعنت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
ای کاش میشد جلوی چشم این وهابی کثیف به ناموسش تجاوز کرد تا بهش فهمونده بشه که چقدر حیوانه البته این از بعضی حیوانها پس تره
ناشناس
Italy
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
ناشناس، تو هم با زدن این حرف نشان میدهی چیزی از آنها کم نداری.
...
United States of America
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
اللهم عجل لولیک الفرج
ملعون خودش از تجاوز حروم بدنیا اومده ...به شیعه ها چکارداره؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
ببخشید: من واقعا نفهمیدم: شما چطور میگید این شخص اخوانی بعد می گید وهابیه: یه کمی دقت کنید تا خود متن دلیلی بر بی اعتباری اون برای افرادی که تفاوت این دوتا را با هم به خوبی می دانند نشود: در ضمن برای ادعا هاتون استنادات را ارائه دهید: اینکه گفته که نشود دلیل
ابوزهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
علی جان!!! اول شماتاریخچه عقائد اخوان المسلمین روبخوان تا بدانی که: سگ زرد برادر شغاله !!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
وهابیت وسلفی ها مترسک های غرب (دشمنان اسلام) هستند. یا مهدی ادرکنی ادرکنی ادرکنی العجل ...
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
مفتی : در لغت به معنای کسی است که دائماً حرف مفت می زند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
بفرما اينم از اخوان المسلمين !! اونوقت اقايان سياسي ما دارن از نامزد انتخابيشون در مصر حمايت ميكنند و از اون حمايت ميكنند !!!
کلبالحیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
خدایا دیگه تحمل نداریم تو رو بحق مادرشان حضرت زهرا باقی مانده ی غیب را بر ما ببخش
ali 110
Taiwan (Province of China)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
بابا تو این صفحه که نظرم سیاسی و... نبود اینو چرا چاپ نکردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
خدالعنت کنه دشمنان شیعه کجا ی انسانیت میگه تجاوز میگخ کشتار گناه کودکان چیه خداوندشرشونو به خودشون برگردونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
به نظر من انسان باید خودش پاک و درست باشه دین و مذهب همش بهانه است خدا نیازی به نذر و نیاز کسی نداره
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
چرانظرمنونزدین اونکه کاملا فیلتر بود!!
کلب الحیدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
مگه عمه ننه برا وهابیا فحشه که نظرمو نیوردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
خدا لعنتشون کنه انشا الله از روی زمین نابود بشن ...اللهم عجل لولیک الفرج ....
ناشناس
Germany
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
فاتلوهم
sadegh
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
یا صاحب الزمان
اشهد انک حی لا تموت حتی تبطل الجبت و الطاغوت
مولای ادخلنی فی حزبک و فی زمرتک واستوهبنی من ربک و ربی
یاعلی
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
بهتر است هر حرفی را باور نکنیم چون در قیامت ما مسول حرفهایمان هستیم و این عکس به خودی خود چیزی را ثابت نمی کند من بعنوان یک حقوقدان و وکیل پایه یک این را قبول ندارم بهتر بود در یوتیوب می گذاشتند تا ما نوارش را ببینیم و ترجمه کنیم که آیا ایشان این حرف را زده یا خیر من هم می توانم عکس دیگری را جای ایشان بذارم و ما نباید یک طرفه قضاوت کنیم بهتر به مدارک مستند استناد کنیم
محمود باغی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
دست از دعا بر ندارید از بچه ها با مهر بانی بخواهید برای ظهور آقا دعا کنند آنها پاکند اصلا نترسید ما به یاری خدا پیروزیم ما چشم به راهیم مطمئن باشید ظهور نزدیک است همه شما شیعیان را دوست دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
شیعیان علی علیه السلام باید اماده باشیم واقتدا به مولای مظلوم مان کنیم ادعای ایمان کافی نیست باید امتحان بشیم اخر زمان وقت پس دادن درس بندگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
شیعیان علی علیه السلام باید اماده باشیم واقتدا به مولای مظلوم مان کنیم ادعای ایمان کافی نیست باید امتحان بشیم اخر زمان وقت پس دادن درس بندگی
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
اگر کسی برای این مصایب بمیره عجیب نیست و حتما شهید محسوب میشه