۲

دست درازی نوکیا به جزایر سه گانه ایرانی

کد خبر: ۳۵۱۰۷
۱۱:۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، روزنامه شرق به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌دهد کمپانی نوکیا نیز در نقشه‌های تلفن همراه خود ، جزایر سه‌گانه ایرانی را تحت مالکیت امارات نشان می‌دهد.

در این نقشه‌ها که روی بسیاری از انواع گوشی‌های ساخت نوکیا و همچنین کامپیوترها قابل دسترسی است اگر روی نقطه‌ای کلیک شود، پنجره کوچکی باز می‌شود که حاوی اطلاعاتی از نقطه مورد نظر است. بر همین اساس اگر در این نقشه، نشانگر روی جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک گذاشته شود، نوکیا اعلام می‌کند این جزایر متعلق به کشور امارات متحده عربی است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
عوضیا
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
شتر(حکام عرب)در خواب بیند پنبه دانه