۲

عمرالبشیر از قدرت كناره‌گيري مي‌كند

عمر البشير گفت که كنفرانس عمومي حزب حاکم «كنگره ملي» در سال 2013 برگزار مي‌شود و در اين كنفرانس رئيس حزب را انتخاب و پس از آن نامزد رياست‌جمهوري سال 2015 را مشخص مي‌كند.
کد خبر: ۳۲۶۹۱
۱۵:۵۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایلنا، عمر البشير رئيس‌جمهوري سودان اعلام كرد که ديگر براي کسب رياست‌جمهوري نامزد نمي‌شود.

البشير گفت: «كنفرانس عمومي حزب حاکم «كنگره ملي» در سال 2013 برگزار مي‌شود و در اين كنفرانس رئيس حزب را انتخاب و پس از آن نامزد رياست‌جمهوري سال 2015 را مشخص مي‌كند.»

وي در گفت‌وگو با روزنامه «الرايه» قطر، در مورد شركت در كنفرانس سران عرب در بغداد نيز گفت: «اوضاع داخلي عراق در حال حاضر مناسب نيست و دولت اين كشور داخل منطقه «الخضرا» به سر مي‌برد كه با ديوارهاي بتوني محاصره شده است.»

وي افزود که تا كنون هنوز تصميمي در مورد شركت در نشست سران عرب در بغداد اتخاذ نكرده‌ است و دستگاه‌هاي مربوطه سوداني بايد در اين مورد تصميم بگيرند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
ميدونه منهوس وقتش است كه در بره
ناشناس
United States of America
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
بره بلكه انجا كله باجه اش كنند