برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: توافق شامل ایجاد یک خط ارتباط مستقیم میان واشنگتن و تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات است.
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: توافق شامل ایجاد یک خط ارتباط مستقیم میان واشنگتن و تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات است.
کد خبر: ۳۲۳۹۴۷
۱۵:۲۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

 شیعه نیوز | مقام ارشد وزارت خارجه پاکستان از برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: توافق شامل ایجاد یک خط ارتباط مستقیم میان واشنگتن و تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات است.

وی افزود: ما با هر دو طرف آمریکایی و ایرانی در تماس هستیم تا یادداشت تفاهم به‌طور مؤثر اجرا شود.



 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha