۴۸ کامیون حامل کمک‌های عتبه عباسی وارد قم شد

آیین رسمی استقبال از این کاروان حامل کمک‌های عتبه عباسی(ع) با حضور استاندار قم برگزار شد.
۴۸ کامیون حامل کمک‌های عتبه عباسی وارد قم شد
کد خبر: ۳۲۰۹۲۸
۱۲:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۵

شیعه نیوز | ۴۸ کامیون حامل کمک‌های عتبه عباسی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان و شهروندان وارد قم شد و در امام‌زاده شاه جمال(ع) مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش «شیعه نیوز»، آیین رسمی استقبال از این کاروان حامل کمک‌های عتبه عباسی(ع) با حضور استاندار قم برگزار شد.

اکبر بهنام‌جو در این آیین با قدردانی از این اقدام، گفت: مردم عراق روز گذشته نیز در همه استان‌های خود حماسه‌ای بزرگ در اعلام همبستگی با مردم ایران خلق کردند.

بر اساس این گزارش، خودروهای حامل کمک‌های عتبه عباسی پس از برگزاری آیین استقبال، به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردند و در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز بار دیگر مورد استقبال شهروندان قمی قرار گرفتند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha