فعالیت ادارات از فردا

استاندار تهران گفت: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.
فعالیت ادارات از فردا
کد خبر: ۳۱۹۹۹۲
۰۹:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۴

شیعه نیوز | استاندار تهران گفت: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان به‌صورت حضوری است. دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، استاندار تهران گفت: فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: HAMSHAHRI
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha