آغاز خروج نظامیان آمریکایی از سوریه

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان آمریکایی عملیات خروج از سوریه و انتقال به اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده اند.
آغاز خروج نظامیان آمریکایی از سوریه
کد خبر: ۳۱۹۶۱۰
۰۹:۴۲ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۴

شیعه نیوز | شبکه الجزیره از خروج نظامیان آمریکایی از بزرگترین پایگاه این کشور در حومه حسکه خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان آمریکایی عملیات خروج از سوریه و انتقال به اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده اند.

در این گزارش آمده است، نظامیان آمریکایی در حال خروج از بزرگترین پایگاه خود در سوریه یعنی پایگاه قسرک واقع در حومه شمال غربی حسکه هستند.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این روند منتشر نشده است.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha