شیعه نیوز | فرمانده امنیت داخلی حومه دمشق خبر داد که نیروهای امنیتی طی انجام یک عملیات، یک هسته وابسته به سازمان داعش را در شهر داریا منهدم کردند.
به گزارش «شیعه نیوز»، احمد الدالاتی فرمانده امنیت داخلی حومه دمشق خبر داد که نیروهای امنیتی طی انجام یک عملیات، یک هسته وابسته به سازمان داعش را در شهر داریا منهدم کردند.
به گزارش اسکای نیوز، الدالاتی بیان کرد که این عملیات با همکاری اداره کل اطلاعات و بر اساس دادهها و تحقیقات دقیق اطلاعاتی و پیگیری مستمر تحرکات عناصر این هسته تروریستی انجام شده است.
وی ادامه داد که این عملیات منجر به انهدام کامل این هسته تروریستی و دستگیری سرکرده و 6 نفر از اعضای آن و ضبط تسلیحات و مهمات مختلف و مبالغ پول برای تامین مالی فعالیتهای تروریستی شده است.
این مقام سوری اشاره کرد که این عملیات نشان دهنده سطح هماهنگی میان بخشهای امنیتی و اطلاعاتی و توانایی انهدام هستههای تروریستی است.
الدالاتی تصریح کرد که این عملیات در چارچوب راهبرد مستمر برای خشکاندن منابع تروریسم و جلوگیری از هرگونه تهدید امنیت جامعه و تحقق صلح و ثبات انجام شده است.
انتهای پیام | https://www.shia-news.com/