چاقوکشی ۲ دانش‌آموز ۱۴ ساله در مدرسه

بلقیس زحمتکش رئیس اداره آموزش و پرورش خمام در استان گیلان گفت: در یکی از مدارس غیردولتی شهر یکی از دانش‌آموزان با چاقو دانش‌آموز ۱۴ ساله کلاس هشتم را از ناحیه بازو زخمی کرد.
چاقوکشی ۲ دانش‌آموز ۱۴ ساله در مدرسه
کد خبر: ۳۱۶۰۷۵
۱۴:۴۶ - ۲۰ آبان ۱۴۰۴

شیعه نیوز | رئیس اداره آموزش و پرورش یکی از شهرهای گیلان از زخمی شدن دانش‌آموز کلاس هشتمی توسط هم‌مدرسه‌ای خود با چاقو در یکی از مدارس این شهر خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، بلقیس زحمتکش رئیس اداره آموزش و پرورش خمام در استان گیلان گفت: در یکی از مدارس غیردولتی شهر یکی از دانش‌آموزان با چاقو دانش‌آموز ۱۴ ساله کلاس هشتم را از ناحیه بازو زخمی کرد.

این دانش‌آموز به یکی از بیمارستان‌های خصوصی رشت منتقل شد.

بررسی‌ها حاکی است زخم این دانش‌آموز سطحی و به طول ۱۰ سانتیمتر در ساعد دست چپ بود، ولی خونریزی فعال و شدید نداشت.

بنابراین، پزشک معالج در اتاق عمل زخم را بخیه زد و وی را پس از چند ساعت بعد از بیمارستان ترخیص کرد.

زحمتکش اظهار کرد: پس از این اتفاق به‌سرعت همکاران حراست و کارشناسان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و پس از تنظیم صورتجلسه اولیه، اولیای طرفین به مدرسه دعوت شدند.

وی با تاکید بر اینکه این حادثه به دلیل درگیری ایجاد نشد، گفت: بازی و شیطنت نوجوانی سبب این حادثه شده است.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: هفت صبح

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha