هیاتی از کمیسیون بهداشت به قم می‌رود

محمدعلی محسنی بندپی اظهار کرد: به دنبال اظهارنظر اخیر معاون وزیر بهداشت مبنی‌بر عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان قمی، آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت ماموریت بررسی این موضوع را داد.
هیاتی از کمیسیون بهداشت به قم می‌رود
کد خبر: ۲۷۷۳۵۳
۰۸:۲۷ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به قم برای بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان قمی خبر داد.

محمدعلی محسنی بندپی اظهار کرد: به دنبال اظهارنظر اخیر معاون وزیر بهداشت مبنی‌بر عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان قمی، آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت ماموریت بررسی این موضوع را داد.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت رییس مجلس، هیاتی از کمیسیون بهداشت و درمان روز دوشنبه (۸ اسفند) به قم سفر می‌کند که گزارش این سفر و نتایج به‌دست آمده درباره مسمومیت دانش‌آموزان قمی به کمیسیون ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha