ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا برمی‌گردد

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا برمی‌گردد.
ساعت کاری ادارات به دوران قبل از کرونا برمی‌گردد
کد خبر: ۲۶۸۲۳۹
۱۲:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا برمی‌گردد.

 عباس شیراوژن، سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توئیتی برخی نکات مطرح شده در جلسه امروز ششم فروردین ستاد ملی کرونا را اعلام کرد و نوشت:

۱ ـ ساعات کاری ادارات به شرایط پیش از اوج گیری بیماری کرونا برمی‌گردد.

۲ ـ مجددا تأکید می‌شود که مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهند بود. هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

۳ ـ عادی‌انگاری نشود؛ کرونا تمام نشده است اما کار، آموزش، تحصیل و زندگی پرشورتر و با نشاط‌تر از گذشته دنبال می‌شود.

۴ ـ تقدیر و سپاس ویژه از کارکنان انتظامی، سازمان اورژانس و همکاران بهداشتی و درمانی برای زحمات و خدمات ویژه در ایام نوروز.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha