۱۷

تصاویری از رفتارهای وحشیانه در برخی کشورهای کمونیستی با زندانیان +18 (شماره یک)

کد خبر: ۲۴۹۹۵
۰۲:۵۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰
















ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
اللهم عجل لولیک الفرج
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
چه قدر وحشی گری.مرگ بر امریکا و اسراییل و حامیانشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
اینا تابلون که چینی هستن
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
استاد متن خبرو بهتر بخون .گفته كشورهاي كمونيستي كه شامل كشورهاي دوست مثل چين و روسيه و ونزوئلاو...ميشه نه امريكا واسرائيل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
این ربطی به آمریکا و اسراییل نداره. بلکه حزب کمونیسم به خون آمریکا و اسراییل تشنن.
شمه
United States of America
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
خاک تو سرت
میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
مال امیریکا و اسراییل نیست
مال چین یا روسیه و کشورهای تابعه اونهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
اين چه حرفي مگه ميشه كشورهاي مثل روسيه و چين نافي حقوق انسان و مسلمانان مناطق خودشون بشن؟راستي از مسلمانهاي چچن چه خبر؟فكر كنم تغيير مذهب دادن ديگه مسلمان نيستن كه كسي فرياد وا مسلمانا سر نميدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
لعنت خدا بر جباران باد
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
من میخوام یه سوال بپرسم :

خدا وقتی lمیخواست وجدانو عطوفتو تقسیم کنه اینا کدوم گوری بودن ؟

هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
و عجل فرجه...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
اللهم عجل لوليك الفرج ...
بهزاد
Germany
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
به امید نابود شدن همه مستکبران از صحنه روزگار ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
مانند كهريزك است
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
واقعا خودتو نشون دادي .
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
هر حکومتی که مخالفینش قد علم کنند سرنوشتی بهتر از مخالفین کشورهای کمونیستی نخواهند داشت , استثاء نیز ندارد .
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
به نظرم خیلی منصفانه تر از شکنجه امریکایی هاست .کلا امریکا کسی تو هیچ زمینه ای رو دستش نمیتونه بلند شه