راهپیمایی فرماندهان حشد شعبی در جاده امام حسین(ع)

فرماندهان حشد شعبی در محور دیاله راهپیمایی را در جاده امام حسین برای نشر پیام نهضت حسینی آغاز کردند.
راهپیمایی فرماندهان حشد شعبی در جاده امام حسین(ع)
کد خبر: ۲۴۰۳۴۶
۱۵:۱۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «زحام الجبوری» فرمانده لشکر نداء دیاله در حشد شعبی گفت: فرماندهان 7 تیپ در محور دیاله برای حشد شعبی به همراه صدها نفر از شخصیت های عشایری، مذهبی، اجتماعی و نخبگان روشنفکر راهپیمایی را از منطقه الهاشمیات تا مرکز منطقه جدید الشط (30 کیلومتری شمال غربی بعقوبه) آغاز کرده اند.

الجبوری افزود: این راهپیمایی در جاده امام حسین(ع) انجام می شود و کاروان های مختلف زایران نیز در این جاده با پای پیاده به سمت کربلای معلی حرکت می کنند.

وی ادامه داد: این راهپیمایی بیانگر اعتقاد و ایمان آنها به پیام و انقلاب امام حسین(ع) در مخالفت با بی عدالتی و ظلم و اعلام کلمه حق برای مقابله با ظلم و استبداد و افراط گرایی است.

فرمانده لشکر نداء دیاله گفت: در این راهپیمایی همه مردم از استان دیاله شرکت کرده اند. حشد شعبی با این راهپیمایی پیام ملی را در دفاع از همه مردم این استان اعلام می کند.

در دیاله 7 تیپ از حشد شعبی در 13 منطقه استان دیاله مستقر شده اند. این نیروها، نیروهای موثر و محوری در مقابله با عناصر تروریستی داعش به شمار می آیند.

نیروهای حشد شعبی به همراه نیروهای ارتش و پلیس عراق با استقرار در جاده های منتهی به کربلای معلی امنیت را برای زایران حسینی فراهم می کنند.

نویسنده: رضایی
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha