بستری 116 بیمار جدید مبتلا به کرونا در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه 116 نفر بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان‌ها صورت گرفته است، گفت: 110 نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، ترخیص شدند.
بستری 116 بیمار جدید مبتلا به کرونا در قم
کد خبر: ۲۴۰۰۰۶
۱۰:۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، محمدرضا قدیر عصر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به هفتم مهر ماه 184 نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا بستری شدند.

وی با بیان اینکه 116 نفر بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان‌ها صورت گرفته است، گفت: 110 نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر 737 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بستری بوده که حال 132 نفر آنها وخیم است.

نویسنده: رضایی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha