۱

حرام اعلام کردن زیارت مسجدالاقصی برای اماراتی‌ها

«شیخ محمد حسین» در واکنش به اقدام امارات در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، زیارت مسجدالاقصی توسط اماراتی ها و اقامه نماز در این مکان مقدس توسط آنها را حرام اعلام کرد.
حرام اعلام کردن زیارت مسجدالاقصی برای اماراتی‌ها
کد خبر: ۲۳۶۴۳۲
۰۸:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مفتی قدس و دیار فلسطینی در واکنش به اقدام امارات در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، زیارت مسجدالاقصی و اقامه نماز در آن توسط اماراتی ها را حرام دانست.

«شیخ محمد حسین» اظهار داشت: طبق فتوایی که در سال ۲۰۱۲ پیرامون عادی سازی روابط با اسرائیل صادر کرده است، زیارت مسجدالاقصی و اقامه نماز در این مکان مقدس توسط اماراتی ها حرام است.

مفتی قدس در گفتگو با خبرگزاری آلمان افزود: در سال ۲۰۱۲ فتوایی را در خصوص زیارت قدس طبق ضوابط معین صادر کرده است که عادی سازی روابط بین آنها نیست.

وی گفت: از آنجا که این توافق (بین امارات و اسرائیل) نشانگر عادی سازی روابط است، زیارت قدس برای آنها جایز نیست و حرام است.

گفتنی است که امارات متحده عربی اخیرا از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
نه که خیلی اهل زیارت بود؟ انگار به مسجدگریز بگویی: دیگه به مسجد راهت نمیدم!
وهّابی (صهیونی مستعرب) نه تنها اهل زیارت نیست که از زیارت بیزار است و آن را شرک میداند؛ اصل وهّابیّت بر حرمت‌شکنی و نفی و تعطیل شعایر اسلامی است؛ چون جهنّم رونده، رفیق راه می‌خواهد لذا برای اینکه به ترک مسجد و زیارت متهم نشود، آنرا شرک گفته تا با پیشدستی هم خود را تبرئه کند و هم «منّاع الخیر» شود این «معتد أثیم»