هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه(س) شد

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(سلام الله علیها) با صدور حکمی قائم مقام خود را منصوب کرد.
هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه(س) شد
کد خبر: ۲۲۰۱۸۲
۱۴:۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با صدور حکمی «هادی محمودنژاد» را به‌عنوان قائم مقام خود منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد سعیدی» در راستای افزایش تعاملات و هماهنگی‌های بیشتر میان آستان مقدس و نهادها و سازمان‌های مختلف، با صدور حکمی هادی محمودنژاد را به‌عنوان قائم مقام خود منصوب کرد.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha