۱

افزایش جانباختگان مصرف الکل در فارس

کد خبر: ۲۱۹۹۱۹
۰۸:۵۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد جواد مرادیان ، رئیس اورژانس فارس از افزایش آمار مسمومیت‌ها با الکل به ۳۴۸ نفر و فوتی‌ها به ۳۹ نفر در استان خبر داد و گفت: طی چندروز گذشته ۳۰۹ نفر بر اثر مصرف الکل در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

او افزود: ۲۴۶ نفر از مراجعان در شیراز و ۵۷ نفر نیز در سایر شهرستان‌های استان بستری شده‌اند.

مرادیان تاکید کرد: ویروس کرونا از طریق سیستم تنفسی وارد بدن می‌شود بنابراین مصرف الکل هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد، بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس کرونا، درمان خود قرنطینه کردن و در خانه ماندن و نیز رعایت مسائل بهداشتی است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مؤمن چون با نجاست الکل مداوا نمیکند، زنده میماند
کافر چون با نجاست الکل مداوا میکند، سقط میشود