۸۴

واکنش شدیدآیت الله سیستانی در باره جریاناتی که از زمان ظهور امام عصر خبر می دهند

ابراز نگرانی آیت الله سیستانی درباره پخش برخی مستندات و حرف های انحرافی در زمینه نزدیک بودن ظهور بسیار محسوس بود؛ ایشان جریانات انحرافی تعیین وقت و تطبیق اشخاص در نزدیک بودن ظهور حضرت حجت (عج) و دست های پشت پرده این جریانات را نگران کننده توصیف کرده و تصریح داشتند: « توقیت ها و تطبیق ها برای نزدیک بودن ظهور حضرت حجت(عج) بسیار نگران­کننده است و این مطالب عقاید مردم را هدف گرفته و باعث تضعیف اعتقادات جامعه می شود».
کد خبر: ۲۰۴۶۳
۱۲:۲۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۰
یکی از اساتید حوزه علمیه قم با اشاره به سفر اخیرش به عتبات عالیات و دیدار با برخی مراجع عظام عراق، از ابراز نگرانی  آیت‌الله سیستانی، درباره پخش برخی مسایل انحرافی مبنی بر تطبیق اشخاص و تعیین وقت برای ظهور حضرت حجت(عج) خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مرکز خبر حوزه، آنچه در پی می‌آید، حاصل گفتگوی خبرنگار مرکز خبر حوزه، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم‌الدین طبسی استاد درس خارج کلام اسلامی و مهدویت حوزه علمیه و کارشناس مسائل وهابیت است که بخشی از دغدغه‌ها، ابراز نگرانی‌ها و انتقادات حضرت آیت‌الله سیستانی را پیرامون برخی مباحث مطرح شده درباره مهدویت به ویژه فیلم مستند «ظهور بسیار نزدیک است» و ... را بازگو نموده است.

در سفر اخیرم به عتبات عالیات که مصادف با ایام نوروز بود به دیدار برخی مراجع عراق از جمله حضرت آیت الله سیستانی نائل شدم که در این دیدار ایشان انتقادات شدیدی نسبت به بروز برخی انحرافات در زمینه ظهور حضرت حجت (عج) داشتند.

ایشان از مراجع برجسته جهان اسلام محسوب می شوند و ثبات عراق، حفظ وحدت و یکپارچگی این کشور رهین رهبری های این مرجع آگاه شیعه است.

*توقیت و تطبیق برای ظهور حجت، عقاید مردم را تضعیف می کند

ابراز نگرانی حضرت آیت الله سیستانی درباره پخش برخی مستندات و حرف های انحرافی در زمینه نزدیک بودن ظهور بسیار محسوس بود؛ ایشان جریانات انحرافی تعیین وقت و تطبیق اشخاص در نزدیک بودن ظهور حضرت حجت (عج) و دست های پشت پرده این جریانات را نگران کننده توصیف کرده و تصریح داشتند: « توقیت ها و تطبیق ها برای نزدیک بودن ظهور حضرت حجت(عج) بسیار نگران­کننده است و این مطالب عقاید مردم را هدف گرفته و باعث تضعیف اعتقادات جامعه می شود».

ایشان تاکید کردند: « چنین جریاناتی نباید در کشوری مانند ایران شکل بگیرد، یک روز شعیب بن صالح را به یک فرد و بار دیگر به فرد دیگری تطبیق می‌کنند است، این مسائل نگران کننده است».

دو مسئله توقیت و تطبیق مهمترین انتقاداتی بود که این مرجع عالیقدر شیعه درباره پخش برخی مستندات در زمینه نزدیک بودن ظهور داشتند و تاکید می کردند:« مردم از این جریانات پرهیز کنند و مراقب باشند، چون این مطالب با عقاید آنها بازی می کند و باعث تضعیف معتقداتشان می شود».

*سربازان امام زمان (عج) در برابر انحرافات محکم ایستاده‌اند

بعد از انتقادات و ابراز نگرانی ایشان از جو ایجاد شده در ایران، خدمت ایشان عرض کردم، سربازان امام زمان (عج)  و حوزویان آگاه در سنگرهای دفاع از مذهب، اعتقادات و مکتب اهل بیت (ع) محکم ایستاده، تلاش بی وقفه دارند و مشغول کار هستند و برای نمونه نشست نقد و بررسی مستند « ظهور بسیار نزدیک است» را برای ایشان تشریح کردم.

از بحث هایی که بنده درباره شخصیت شعیب بن صالح، سید یمانی و... در این نشست داشتم، گفته و انتقاداتی که از مستندات این آقایون داشتم را عرضه کردم و گفتم در این نشست « مستند ظهور بسیار نزدیک است» مورد نقد قرار گرفت و مستنداتشان تضعیف شد و جلسه مورد استقبال طلاب قرار گرفت و نوارها و سی دی های آن تکثیر و منتشر شد.

*تقدیر از معاونت تهذیب حوزه

ایشان از این‌که معاونت تهذیب حوزه های علمیه در مدرسه علمیه فیضیه برای صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه چنین نشستی را برگزار کرده، تقدیر و ابراز خوشحالی نمودند.

حضرت آیت‌الله سیستانی از این‌که بالاخره اگر جریانات انحرافی به وجود آمده، جریاناتی هم در حوزه هست که در مقابل آنها بایستد و مردم را آگاه کند و جلوی این انحرافات را بگیرد بسیار خرسند شدند و بیان داشتند: « شروع این انحرافات از کتاب هایی است که به بیان کرامات پرداختند، این کتاب ها عقاید مردم را ضعیف می کند».

ایشان تصریح کردند: « در دوران صدام به ندرت از ایران برای ما کتاب می رسید، ولی امروز معمولاً از کتاب هایی که در ایران منتشر می شود مطلع هستم و متأسفانه برخی کتاب هایی که درباره کرامات و مسائل عرفانی برخی عرفا تالیف می شود، مقدمه جریانات انحرافی است.

*ابراز خرسندی از موضع‌گیری حوزه علمیه قم

ایشان در پایان بار دیگر از موضع گیری حوزه علمیه قم، علیه این مستندات ابراز خرسندی کردند و برای کسانی که مقابل این جریانات انحرافی ایستاده اند و روشنگری می کنند، بسیار دعا کردند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۵
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
نمیدانم که این سریال چقدر با واقعیت نزدیکی ظهور مطابقت دارد ( البته منظورم تطابق اشخاص نیست)
ولی کاش زودتر بیاید مهدی
مجید 1356
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
هدف از سریال اگر نزدیک کردن و توجه دلها به ظهور باشه خوبه ولی اگر توقیت و بهره برداری جناحی و سیاسی باشه وا اسفا....
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
من هم نزدیک به بیش از 90 در صد از منابع مکوثق شنیده ام که کمتر از 15 سال دیگه امام زمان ظهور میکنه.خوب تا همین جا بسه.
عبدالحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
عجیبه ظاهرا شما به منابعی دسترسی داری که مرجع بزرگواری مثل آیت الله سیستانی دسترسی ندارند جمع کنید این خرافات و دروغپردازی هاتون رو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
خجالت داره واقعا چنين دروغ هايي به امام زمان بستن فقط خدا مي دونه کي موقع ظهور مي رسه همين و بس.
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مهدی جان کاش می امدی
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مهدی جان انتظارتاکی.................................
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
خالصانه ازخداوند بخواهیم که ظهور آقا امام زمان راسریع برساند . اللهم العجل الولیک الفرج
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
خالصانه : اللهم عجل لولیک الفرج
GENERAL
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
اگه به اندازه یه سریال تلوزیونی به امام زمان توجه کنیم ...
اللهم عجل ولیک الفرج..
م ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
کاش بجای حرف واقعا منتظرش بودیم آقاجان تورا به زهرا (س)بیااللهم عجل لولیک الفرج
داود
United States of America
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
یا مهدی تورو قسم به عظمت زهرا بیا بیا
علی اصغر
United States of America
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
اقا جان بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا
منتظر منتقم زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
به خدا آقا دعاهای تک تکمون برای ظهورش رو میشنوه!
دعا کمترین کاریه که یک منتظر باید انجام بده...
اللهم عجل لولیک الفرج
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
اقا

جان فدای تو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
اقابیا
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
خدایا بر سرمان منت بگذار با تعجیل در ظهور منجی آخر الزمان .
ناشناس
Germany
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
آقا جان با قلبي پر از درد از وقايع عراق در اين ماه خدا که ممکن است جمع کثيري از شهدا روزه باشند تو را ميخوانيم که بيايي. آمين
محمد
United Arab Emirates
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
اگر بخواهیم می آید
f s
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
آقای غریبم شمارابه جان مادرتون حضرت زهرا بیایید ودل منتظران راجلا دهید به شش ماهه دشت کربلا قسمتون میدم اللهم عجل لولیک الفرج
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
به امید خدا ظهور نزدیک است اللهم عجل لولیک الفرج
مرسده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
صاحب زمان انتظار 313یار رو داره خدا یالایق همراهیم کن یا از جمع نالایقها به حق منجی عالم کمم کن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
ای نهایت آرزوها نجاتمان ده ظهور منجی را برسان
مهدی
United States of America
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
بنام خدا ای مهدی فاطمه بیا که دلها بی تو تاب و توان نداره بیا و این جهان را با نورت منور کن آقا جان بیا با اینکه لایق تو نیستیم بیا و این دلها رو تجلا بده بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا بیا ای سرور جهان دیگر توان ندارم الهم بحق الحسین اشفه فی صدر الحسین بظهور الحجه الهم عجل لولیک الفرج یا رب
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
اگر بخواهیم می آید !!!!
پروین از ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
ای کاش میدانستم کجا و چه وقت دلها به ظهور تو آرام خواهد گرفت آیا به کدام زمین اقامت داری آیا در کوه رضوانی یا غیر آن یا به دیار ذی طوی؟ بسیار سخت است بر من که خلق را ببینم و ترا نبینم و نشنوم از تو صدائی و یا نجوایی.به امید ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
آغا جان فدات بشم پس کی به این انتظار پایان میدی.
محمد ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
الهم اجل لولیکالفرج در این دنیای وانفسا تشخیص حق و باطل خیلی سخته تو رو خدا چند تا منبع معتبر به من معرفی کنید
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
مکرو ومکر الله والله خیر الماکرین .... اینا می خوان روایات اخر الزمان رو باز سازی کنن بگن ما نشانه اخر الزمان بودیم سفیانی بودیم پس چرا امام زمانتون نیامد ولی اگر خدا بخواد فیلم بازی کردن اینا رو به حقیقت تبدیل می کنه انشاالله و به روایت های شیعه عینیت میدن
نوکرآقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
خدارو به حق حضرت زینب قسم بدیم برای ظهور مولامون
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
خدایا مهدی را از خودت میخواهم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
خدایا مهدی را از خودت میخواهم در این ایام
به احترام محرم حسین ع
سجاد
Germany
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
خدا جونم فرج آقامون رو برسون تا دنیا را گلستان کنه و مسلمونا را نجات بده
لطف اله مرادی
Germany
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
من به اندازه شما اطلاعات ندارم و لی فرج آقامون را همیشه از خدا طلب میکنم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یا مهدی سر بچه ی سه ساله رو بریدن بیا نجات بده این مردم مظلوم را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
اللهی به پهلوی شکسته فاطمه در ظهور فرزندش تعجیل بفرما
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
الهم عجل لولیک الفرج
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
آقا جان بیا و چشم گنه کار مارو به دیدار پر نورت منور گردان
برحمتک یا ارحم الراحمین
اکبر ق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
یا امام زمان عج از خدا بخواه ما را ببخشد و از شر انس وجن محفوظ دارد
ميرمهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
خدايا در زمان ظهور آقا ما را از عطر وجودش سير گردان و از خدمتگذاران آن حضرت قرار بده.
الهي آمين
براي ظهور امام زمان(عج) صلوات بفرستيد
عبدالمحمد
United States of America
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
آقا جان بیا آقا جان بیا توروخدا فقط بیا
دیگه بریدم بخدا بریدم
رامسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
ای مهدی تا کی چشم ب راهت بدوزیم خسته شدیم خسته بیا و نجاتمان ده از این همه بدی
عمران رضاپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
آقاجان
تورو قسم به عمویت عباس بیامی ترسم
عمرماتمامشود تورانبینم
الهم عجل لولیک الفرج
جانبازدامن باغ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
بنام خدا
دراین موضوع که ظهورنزدیک است
شکی نیست. ولی مراقب جریانهای انحرافی
هم بایدبود.درمجموع به مردم بایدامیدداد
واماده گی داد.که فریادرسی میاید..انشاالله
مهدی وفادار
Japan
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
همیشه بعداز اتمام هر نماز اولین دعا مستجاب .ان شالاا اولین دعامون ظهور اقامون باشه.،همیشه بعداز هر نماز خواندن دعای الهی عظم البلا رو واجب کنیم.خدایا ظهور آقامون،مولامون و سرورمون و در زمان حیات ما قرا بده.اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
یا حسین ع شما دعا کن
ام البنین
Singapore
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
یاامام زمان زودتربیا خیلی زودهرصبح وشب براظهورت دعا میکنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
اودر راه است باسپاهی قوی وخستگی ناپذیر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
من یجا شنیدم اگه می خواید ظهور نزدبک شه خدا رو قسم بدید به حضرت زینب (س) اقا بیا که بد جور جات خالیه
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
یا حجه بن الحسن ......دوستت دارم....
محمد منتظرالمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
الله اکبر خامنه ای رهبر.
صلوات برای سلامتیه دوامامت روی زمین اول صاحب الزمان ( ع ) و دوم رهبرمان خامنه ای.
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
دوستای عزیز, دعا کنید.
از ته قلبتون.
اماممون منتظره. نگرانه کمک ش کنید.
با ترک کردن گناهاتون. با دوستی و وحدت بین هم وطناتون. فقط ۳۱۳ نفر.چقدر اماممون مظلومه ک حتی ۳۱۳ نفرم از ته دل براش دعا نمیکنن.
هی نگواللهم عجل لولیک الفرج!!!! عمل کن.
امام زمان به حرف نمیادا, به عمل میاد.
توی گناه نمیادا, وقتی دلا آماده باشه میاد.
یه حرکتی بکن. هر روز با گناهامون داریم ظهورو به تعویق میندازیم, بسه دیگه, بسه. کم جنایت دارن میکنن؟ کم زن و بچه و پیر و جوون دارن میکشن؟ تو مملکت آروم نشستید, از هیچی خبر ندارید. درک نمیکنید ک یهو سقف بیاد پایین. درک نمیکنید یهو خواهر برادراتون جلوی چشماتون جون بدن, درک نمیکنید خانوادتون بره زیره خاک. نه! اونا بیشتر به امام زمان نیاز دارن, چون دارن میمیرن, از ته قلبت دعا کن, عمل کن, گناه نکن, هر بار ک داری گناه میکنی ظهور امامتو عقب انداختی. به خودتون بیاین, چی کار داریم میکنیم؟ به کجا داریم میریم؟
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
یا الله به حق فاطمه زهرا (س) چشمان پرگناهم رو بجمال آن حضرت منور بگردان ...برای ظهور آقامون حضرت مهدی (عج) یک صلوات بفرستین..
(الهم عجل لولیک الفرج )
وحید
Singapore
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
خدایا خدایا چه غیبت سختی خیلی خیلی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
خدایابغض تنهایی داردخفه ام می کندخسته ام ازبی لیاقتی...ازچشمهایی که لیاقت دیدن امامم رانداردمهربانم شمارابه حق شهدای کربلایاچشمانم راروشن کن یامرگم رابرسان
رویا
United States of America
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
من امیدوارم ظهور امام زمانمون نزدیک باشه,دلم روشنه این تحقیقات درسته,دارم خودموآماده میکنم,تصمیم گرفتم دیگه گناه نکنم,من خیلی امیدوارم ای خدا
مطهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
خداياهرچه زودترظهورآقامونوبرسون.وکمکمون کن کمترباگناهامون دل مولامونوبرنجونيم
گنه کار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
امام من کی می آیی جانم به قربانت
روسیاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
یامهدی بیا که نفس بریده ام
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
ظهور اتفاق افتاده است .تاکی می خواهیم خواب باشیم. ظهور صغرا اتفاق افتاده است این ظهور کبری است که بسیار نزدیک است. حوادث جهان را بادقت بیشتری زیر نظر بگیرید. الهم عجل لولیک الفرج
سید سعادت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
آقا جان در دلم غوغایی به پاست هر روز اخبار را رصد میکنم شاید آخرین ردی از آخرین نشانه های ظهورت ببینم هر روز انتظار هرروز دلتنگی آقا جان تورا به جان مادر مطهرت قسمت میدهم به این انتظار پایان ده.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم.
سلام.
اگر دقت کنیم، می بینیم که اکثر نظراتی که داده اند ربطی به مطلب خبری ندارد!!! این یعنی این که ما بدون خواندن مطلب زیرش نظر می گذاریم. یعنی با دیدن عنوان و نظرات دیگران، ما هم نظر می گذاریم!!! این نظر دادن بدون حتی یک بار خواندن مطلب باید در فرهنگ ما درست شود وگرنه همیشه با مشکل ارتباط اجتماعی مواجه خواهیم بود.
برادران و خواهران گرامی!!! لطفا اول مطلب را بخوانید و بعد نظرات ملوکانه را مرقوم بفرمایید!!!
یا مهدی.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
چه کنیم خب نتیجه خواندن مطلب که درخودمطلب هست امادل همه ماخوش به آمدن مهدی موعوداست آخه دیگه هیچچاره ای نمونده امام الزمان منم روسیاهم به آبروی روسفیدان اگه به وقت زنده بودنم میای منم تولیست نوکرات بذار اگه اومدیو من زیرخاک بودم بازم پشت برگه اسامی نوکرات بنویس این شخص هم آرزوداشت تورکابم باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
برای تعجیل در ظهور هر کس سه صلوات بفرستد.برای تعجیل در ظهور بعد هر نماز واجب دعای عهد و دعای الهی عظم البلاء را بخوانید.میگویند نزدیک ظهور خاندن دعاهای ظهور زیاد میشود پس بخوانید تا خداوند اجابت کند
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
مهدی جان هنوز300نفرجورنشده اند که بیایی؟؟؟؟؟؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
با سلام اینکه فقط بگیم اقا بیا اقا بیا ولی هیچ حرکتی نکنیم درسته؟به قول شهید بیضایی که گفت شیعه شدیم تا محقق ظهور باشیم ایا از خودمون پرسیدیم که ما برای ظهور اقا چه کردیم همه باید از خودشون بپرسن مادرا. وپدار مواظب باشیم روز قیامت سرمون جلوی خانم فاطمه زهرا پایین نباشه وقتی پرسید که چرا فرزندت را برای سربازی پسرم تربیت نکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
برای تعجیل در ظهور 1 دعای الاهی عظم البلاء 2 دعای عهد 3 دعای ندبه و از خدا خواستن تجیل در ظهور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
فقط دعا کنیم که انشاا...خداوند هرچه زودتر فرج مولا را برساند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
مهدی جان بیا.جوونامون خیلی گناهکاروحواس پرت شدن.تمام وقتشون بجای قرانومسجدتوفضای مجازیه خدایاخودت رحم کن.الهم عجل لولیک الفرج انشألله
شادمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
برای ظهور آقا نیاز به دعا نیست
حکتی بکنیم و گناه نکنیم
آمدن آقا فقط به آماده بودن شیعیان و گناه نکردن منوطه
چقدر ولایتمداریم؟ چقدر دینداریم و پای حرف نائبش هستیم؟ هنوز لنگ می زییم. اونوقت هی دعا کنیم
عده ای در زمان حادثه ی کربلا دعا می کردند امام حسین ع کشته نشه، این که نشد باید یاری می کردند.
کار از دعا گذشته.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
سلام برمنتظران غریب زمان مهدی موعود ثابت قدم باشید و فقط به خدا دل ببندید و کسی را الگو قرار ندهید چرا که در این دوران خوب و بد معلوم نیست.سید محمد
ناشناس
Singapore
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
خدايا به صبر زينب به صبرت پايان بده اي كسي كه برايت سهل است ما گناه كاريم ميدانيم اما حسين رادوست داريم رحم كن
معصومه علیپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
آقای خوبیها آقای مهربانیها بیا ما هم مثل امتهای قبلی میخواهیم امام داشته باشیم ما امامی میخواهیم ک حضور داشته باشد ما از ته دل و فقط برای بودنت پیش خودمان دعا میکنیم ما برا انتقام گرفتنت برا نیازهایمان یادت نیستیم ما برا عطر وجودت بی تابیم همه این گرفتاریها از قدوم پر برکتت تمام میشود ما فقط تو رو میخواهیم ما سرور لایق میخواهیم ما محمد امین دوباره ما در خیبر گشای دوباره میخواهیم بیا ک تو برترین ها هستی برا ادامه حکومت پدرانت ک مظلومانه رخت از این جهان بر بستند الهم عجل الغوث یا ابا صالح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
سلام علیکم . دوستان امام زمان من در برابر همه شما کوچک هستم ولی اگه آقا خودش نوشته های شما رو بخونه اگه واقعا روی دوستی شما حساب کنه اگه بیاد تصمیم دارید براش چیکار کنید؟ داستان امام حسین یادتون هست؟ اصلا میدونید هیچ معجزه ای در کار نیست؟ اگه بیاد ما مسئولیم که کمکش کنیم خوب فکر کنیم تصمیم بگیریم مردونه عمل کنیم .خود آقا هم اینهمه سال همینو میخواست .خیلی بی ادبیه ولی نشستن وفقط دعا کردن کار پیرزن هاست....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
دوستان امام زمان منو ببخشن که امامشون رو خیلی اذیت کردم ولی لطف آقا همیشه شامل حالم بوده .به آقا خیلی بدهکارم تموم زندگیمو .شما که دیندارید حتما زیاد میبینید آقا رو .خیلی دلم براش تنگ شده من دیندار واقعی نیستم ولی طاقت دوری آقا رو ندارم شبا بیداری میکشم دعاکنید برام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
استعینوا بالصبر و الصلاه و الله مع الصابرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم‌ سلام بر منتظران.بدوستان بگویید اگه میخاهید ظهور زودتر شود از حق الناس بپرهیزید.به پای مادران افتاده و طلب امرزش کنید.رمز ظهور اول خدا بعد رضایت مادران از فرزندانشان.و از طرف من دستو پاشون رو ببوسید. التماستون میکنم.به مومنین بگویید هر که میخواهد از یاران باشد از حالا توبه واز معصیت دوری کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
هدیه به امام زمان هرشیعه ترک یه گناه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
خدایا به دم مظلوم مهدی فرج امام زمان برسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ما منتظریم باید کارهایی را انجام دهیم که ظهور اتفا ق افتاده است ایا می توانیم ما باید تمرین کنیم. ما بایداماده باشیم قوی باشیم کناه نکنیم. مابایددر عمل ثابت کنیم. تلاش. عشق. کذشت. سرسخت. امیدوار. ما کارهایمان را به معصومین نزدیک کنیم. تابی نهایت راشروع کنیم اربابمان میآید
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
یعنی اقا جان واقعا این ۳۱۳ یارت کامل نشده که بیایی
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
یا صاحب زمان بیا
شیعه
Finland
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
اقا جان مادرت زهرا به دستان قطع شده عباس بيا
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
من همین روز خودم رامحک زدم دیدم من بااین همه ادا منتظر ظهور نیستم شیطان جای امام زمان رااز تک تک قلب‌های انسانها بیرون کشیده دعاییم که میکنن بخاطره حاجت‌های خودشان هست پسر فاطمه رودعای ما حساب نکن ما از مردم کوفی بدو بد بدبدتریم شرم نمی‌کنیم خجالت نمی کشید چون در قلب سیا ه ما جز تاریکی هیچ چیزی دیگری نیست ما یک ثانیه مسلمانیم یک ثانیه کافر