واکنش فرمانده سپاه به بیانیه اروپایی‌ها

سرلشکر سلامی به بیانیه شب گذشته سه کشور اروپایی درباره حمله به تاسیسات نفتی عربستان واکنش نشان داد.
واکنش فرمانده سپاه به بیانیه اروپایی‌ها
کد خبر: ۱۹۸۰۵۹
۱۰:۰۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم سی و دومین محفل انس با پیشکسوتان دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در واکنش به بیانیه شب گذشته سه کشور اروپایی پیرامون حمله به تاسیسات نفتی عربستان، اظهار داشت: این نکته که رهبر انقلاب فرمودند: اروپایی‌ها هم دست کمی از آمریکایی‌ها ندارند، امروز چهره خود را کاملا نشان داد و اروپایی‌ها بدون هیچ سند و مدرکی یک اتهام واهی و دروغین را به کشور ایران نسبت دادند و طبیعت اروپا و آمریکا همین است.

وی افزود: اگر بخواهید اروپا و آمریکا را دقیقا معنی کنید بعضی کشور‌های اروپایی مخصوصا سه کشوری که همیشه در خط مقدم علیه ملت ایران بودند و آمریکایی‌های معنای دروغ می‌دهند و حرف دروغ به زبان می‌آوردند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha