۲۶۷

اعتراض مولوی عبدالحمید به بیانات رهبر معظم انقلاب

اهل سنت هیچ گاه تصور نمی‏کردند که مقام رهبری که همواره نسبت به اهانت به بزرگان و مقدسات یکدیگر به کرّات هشدار داده‏اند، این تشبیه را در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به کار ببرند که مایه نگرانی اهل سنت در سطح کشور گردیده است .
کد خبر: ۱۸۰۴۵
۰۳:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۸۹
به گزارش «شیعه نیوز» در پی سخنرانی مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد که در ان از سوابق طولاني و درخشان طلحه و زبير در صدر اسلام و سپس تغيير موضع آنان و برخورد قاطع امير مومنان با طلحه و زبير، بعنوان نمونه اي تاريخي از ضرورت توجه به حال کنوني افراد در هرگونه قضاوت و ارزيابي نمودند .. مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با انتقاد از موضع رهبر انقلاب بیانات معظم له را توهین به اهل سنت عنوان کرد و افزود :  طلحه و زبیر از بزرگان صحابه و از سابقین اولین بوده و  در سوره مبارکه توبه در آیه؛ «والسابقون الأولون من المهاجرین والأنصار....» مورد تمجید قرار گرفته‏اند، و نیز از جمله "عشرة مبشّرة" هستند که در احادیث گهربار آنحضرت صلی الله علیه واله و سلم بشارت صریح بهشت به آنان داده شده است و جامعه اهل سنت به همه یاران رسول اکرم صلی الله علیه وسلم، خصوصاً خلفای راشدین و بزرگان صحابه احترام خاصی قائل‏اند و آنان را جزو مقدسات خود می‏دانند .

 
عبدالحمید افزود: «اهل سنت هیچ گاه تصور نمی‏کردند که مقام رهبری که همواره نسبت به اهانت به بزرگان و مقدسات یکدیگر به کرّات هشدار داده‏اند، این تشبیه را در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به کار ببرند که مایه نگرانی اهل سنت در سطح کشور گردیده است.»
شایان ذکر است مولوی عبدالحمید بعنوان امام جمعه مسجد مکی زاهدان بار ها به نمایندگی از اهل سنت ایران به ایراد سخنرانی پرداخته است و این اقدام وی با اعتراض برخی از علما و اندیشمندان اهل سنت مواجه گردیده است .
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳۸۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶۷
نظرات بینندگان
سی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
طلحه و زبیر لیاقت صحابی ندارند چون در مقابل مولا علی جانشین پیامبر اکرم و امام بر حق ایستادند این دو دنیا فرشند درود بر رهبری
سی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
این آیه دروصف مولا وامیرالمومنین حضرت علی مرتضی حیدر کرار است
بر دشمن علی لعنت وبرآل محمد صلوات
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
دشمنان علی کسانی هستند که که با یاران پاک او دشمنی میورزند.
R.S.O
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
آقای بی خبر از تاریخ! برو تاریخ به خوان و مثل منافقین هر صدایی را بر علیه ..... بحساب نیاورد.
مرگ بر ضد ولایت امام علی علیه السلام
سيد حسين
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
.......... همه عالم و آدم ميدونند كه طلحه و زبير چه خيانتي كردن . خداوند تمام دشمنان ولايت را نادان آفريد كه يكيشون هم ......... است.
درود بر سيد خراساني
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
مقام معظم رهبری کاملا میدانند که چه حرفی را کجا بزنند . مرگ بر ضد ولایت فقیه. السلام علیک یا امیرالمومنین یا علی ابن ابی طالب اول مظلوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
ايا توهين به مؤمنين واقعي هم علم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
باید دید منظور از توهین به مومنین واقعی هم علم است به کیست ایا طلحه و زبیر را مومن واقعی نام میبری ؟! بلی در برهیه از تاریخ جزء مومنین و صحابه نبی اکرم (ص) محسوب بود ولی در جایی دیگر از تاریخ اسلام خیر ایا شما عثمان خلیفه سوم را مومن واقعی میدانید ؟ پس طلحه و زبیر مخاف عثمان مومن واقعی نیستد بنابر این قصه توهین به انها رو نخور اقای ناشناس!!!!!!!!!!!!
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
البته ناشناس تو اگر از اول پای سخنرانی هاش بودی میفهمیدی توهین چیه
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه
برهان
Azerbaijan
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
جانم فدای رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه ای/خدایا راه علی(س)چه قدر دشمن دارد!!!آی بابا بگذارید آقا کار کند.هر که یک بهانه میگرد تا از رهبر دور شود.اینها کم بود مولوی هم از این طرف !!!السلام علیک یا صاحب الزمان.ادرکنی
اکبر
-
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه

چه ربطی داره دوست عزیز
معمم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
به بعضی ها که رو بدهی ...
من نمی دانم دیگر وحدت آمیز تر از بیانات رهبر چه بود ؟! آیا توقع دارند اعتقاداتمان را به باد دهیم . ایشان گفتند حالا کاری نداریم که موقعیتشان پیش خدا چگونه است.آیا باید می گفتند هیچ جنگی نبوده ؟!
ناشناس
Germany
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
نگفتند جنگي نبوده.مطالعه كن
saeedbarzegar
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
يك سوال از برادران اهل سنت دارم و آن اين است كه قرآني كه كه از منابع مشترك و اصلي ما و شماست آيا تابحال به اين نكته در قرآن توجه نموده ايد كه خداوند از بعضي از انبياء در قرآن نام برده كه نسبت به كل انبياء مصداق مشت نمونه خروار اند. يعني آنچه كه در خصوص ايشان گفته اند جنبه يك اصل كلي براي تمام انبياء سلف بوده است و آن اينكه تمام اين انبياء در مقابل رسالتشان از امت خود هيچ اجري طلب نكرده اند حال اينكه خداوند متعال در قرآن مي فرمايند «قل لا اسئلكم علي اجراً الا المودة في القربي».
آيه با قل شروع شده كه خود اهميت آن را جهت يك اصل ديني در اسلام نمايان ميسازد.
سوال از برادران اهل سنت اين است كه خلفاي شما پس از مرگ رسول ا... (ص) با يگانه دخترش حضرت زهرا (س) ناموس رسول الله چه برخوردي كردند.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
جواب اينكه دروغپردازيهاي يك عده اي را باور نكنيد.نمي گويم كتابهاي ما را در اين زمينه بخوانيد، برويد از منابع معتبر خودتان مثل كتابهاي علامه ايت الله برقعي ، شهيد مطهري ، شيخ بهايي ،و روشنفكراني چون دكتر سروش ،دكتر شريعتي و ... را در اين خصوص مطالعه كنيد.
محسن ریگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
نمیدانم که منظور تو از اینکه خلفای ما بعد از رحلت رسول اکرم (ص) با دختر چه کردند چه بوده ولی اگر منظورت این است که حضرت عمر (رض) دختر رسول خدا را به قتل رسانده بگذار تا بهت بگم حضرت عمر (رض) حضرت فاطمه را به قتل نرسونده بلکه حضرت فاطمه بعد از رحلت پیامبر(ص) بیمار شد و خیلی زود بعد از رسول خدا (ص) وفات کرد این جمله شما یعنی اهانت به حضرت عمر(رض) است و در ضمن اگر کسی خواهر یا همسرت را بکشه تو با او چکار می کنی آیا دخترت را به عقد او در میاری؟
Hamid
Malaysia
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
به این آقا بگید خداوند در قرآن فرمود که
"فمن یعمل مثقال ذرّة خیراً یره و من یعمل مثقال ذرّة شراً یره"
"پس هر کس به سنگینی یک ذره عمل خیری کرده باشد آن را می‏بیند . و هر کس به سنگینی یک ذره عمل شری کرده باشد آن را خواهد دید "
سوره ی زلزال 7,8


سیما
Italy
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
آقای ... این چه استدلالیه که هرکس شد صحابه پیغمبر آنگاه اون آدم دیگه از هر نظر تایید شده به حساب میاد و بهشت یرش واجب میشه؟؟

مگه همین ها نبودن که با امیر المومنین جنگ جمل رو راه انداختن؟

اخه اگه یه سر سوزنم .... داشتی دلم نمیسوخت!!مگه امیرالمومنین صحابی پیغمبر و از نظر شما چهارمین خلیفه نیست؟؟
هر کس با خلیفه مخالفت کنه مگه سزاش مرگ نیس از نظر شما؟؟نمونش بیبی فاطمه زهرا سلام الله علیه؟؟
بلاخره ما از کار شما سر در نیوردیم!!اونجا یکی از خلیفه هاتون به سر امیر المومنین و حضرت صدیق اون بلا ها رو میاره صداتون در نمیاد داری کتابای خودتونم تحریف میکنید!!اینج این دو .... به سر خلیفه ی چهارمتون و امام اول و بر حق ما این بلاها رو میارن میگید خوب کردن؟؟؟

اللهم العن اعداء امیر المومنین بعدد فضائله!!!
ناصح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
وقتی تاریخ غلط را خوندی همینه .
آرمان
United States of America
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
لعن علی عدوک یاعلی اولی و دومی و اسومی.این خرافات شماست که حضرت زهرا مریض شد.حضرت فاطمه را همین حضرات خلفای شما شهید کردند
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
بر عمو قیامت همه چیز معلوم میشه.
محسن مجیدی فرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
کی زآن سه تو فضیلت دیده ای
علم و ایمان و شجاعت دیده ای
گر دلت قابل بود حق منجلی است
جانشین مصطفی مولا علی است.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
متاسفم براتون با این سایت مزخرف
هر چی نظر دادم پاک می کنید
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
الن بگو باز شده
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
منم واقعا متعصفم تا حالا چندین comment گذاشتم ولی دریغ از ثبت شدن یکیشون!!!
واقعا جمع کنید این بساط را/چند نفر اونجا نشستن خبر می زارن چند تا دیگشون هم براش comment می گذارن!!! واقعا اگه قبول دارین که یه سوال و جوابی و پاداش و کیفری هست از این تعصب های بی جهت بردارید.
اون طرف فلسطین داره نابود میشه و شما مرگ بر ضد ولایت فقیه!! واقعا که! اگه مردی و جربزه داری داوطلبانه برو فلسطین و جلو اونائی که دارن اسلام را نابود می کنن بایست/جولو اونائی که دارن دختر های ایرانی را به ... می برن/جلو اونائی که ایران را به بازار مواد درجه چندمشون تبدیل کردن
بعدشم یه نقد داریم یه تعریف: اصولا شما فقط بلدین نقد کنید. بی انصافا لااقل برین 2 تا کتاب در مورد مبانی اهل سنت بخونید و انقد بهش بتوپید. نه واقعا چند صفحه از خود کتاب های اهل سنت خوندید؟ جز اینکه تیکه هائی از اونا را در کتابهاتون خوندید.عقل سلیم که دارید و می تونید بخونید پولم که احمدی جون میده یا تو اینترنت کتاب های اصلش وجود داره بگیرید و بخونید بعد نظر بدهید
اگر اهانتی کردم شرمنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
سلام دوست عزیز
من چند تا از کتابهاشون رو راجع به فضایل خلفاشون و همچنین صحیح بخاری رو خوندم.
حقیقتا کتابهای شیعه چیزی جز حقیقت رو نشون نمیده.
یاعلی(ع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
چه دانشجویی هستی که متاسف رو مینویسی متعصف؟
تو میوه فروش توی کوچه ممتازی که توی عربستان یک کلاس رو هم نتونستی بخونی و الان توی مملکت شیعه و در شهر قم ریزه خور شیعیانی
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
دانشجو اگه اینجا چیزی ثبت نشده بخاطر اینکه غلط املائیت زیاد اینها هم نمی تونن بخونن
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
بعضی ها از برکت انقلاب صاحب مدرسه ... شدند حالا طلبکار شده اند!!
اینم نتیجه تقریب با .... !
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
تویکی دیگه چی میگی
اگه به برکت انقلاب ماصاحب مدرسه شدیم دیگه بایدهراهانتی که به مامیشه ساکت باشیم
دوست عزیزتونمیدونی که چطوری اعتقادات ماروزیرپامیذارن
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
اقای سلما ن اعتقادات شما چطور زیر سوال میره عالمتون 45سال میره زندان کتاباهتو ممنوع میشه تو مساجد دم از خفاتون نمی تونید بزنید اهانت این نیست اهانت همون چیزی هست که تو کشورهای به اصطلاح مسلمان با شیعیان علی میکنن خودت قضاوت کن
خیر خواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
فقط میتونم بگم از خدا میخوام شماهارو هدایت کنته.
نظری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
این سایت شما هم که طرفدار خلفای راشدین؟؟؟؟ شده نظر نظری دلسوخته ولایت را چاپ نمیکنید اما خبر مسجد مکی را میزنید دست برداریید از نفاق شیعه باید حرف حق را بگویید مگر ندیدی اقا چه با صلابت فرمودند
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
من نمیدانم به این اقا چطوربایدفهماندکه غیرممکن است که درجنگی هردوطرف حق باشند پس باید جنگ جمل رادوباره مرورکند یاحق باعلی{ع} است یاباان دوکه اگر کسی انکارکندیاتاریخ نخوانده یاخودرابخواب زده
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
آقای محترمی که می گی چقدر از کتاب های اهل سنت خوندیم ! جهت اطلاع عرض می شود که در تمام دروس حوزه های علمیه شیعه به مبانی و فقه اعل سنت اشاره می شود و در فضایی آزاد بحث می شود و هیچ عالم و مرجع تقلید شیعه وجود ندارد الا اینکه کتاب های اهل سنت را خوانده و با بصیرت و آگاهی مکتب شریف تشیع را ترویج می کند اما دریغ از وجود کتاب های شیع در حوزه های اهل سنت.آها تحمل دیدن کتاب "الغدیر" علامه امینی را ندارند چه برسد به خواندنش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
غلط املایی همیشه پیش میاد ( اعل سنت ) یا اهل سنت
علي رضا جعفري
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
از شما درخواست مي كنم كه به مولوي عبد الحميد بفرماييد كتاب افسانه ي عشره مبشره را بخوانه بعدا حرف بزنه..
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
ایشون اگه وقت داشتن قران رو میخوندن که حداقل بفهمن اسلام چیه
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
چشم میگیم ولی اگه وقت داشته باشه قران رو میخونه که بفهمه اسلام چیه
هاشمي
-
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
راستي مولوي از ريگي چه خبر
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
برو بابا قبلا کجا بودی تازه دهنت باز شده کهریگی راگرفتند
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
اقای شیعه علی مولانا ب اندازه هفت نسلت قران خونده حرف خوبی نزدی
علی
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد
حاج دایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
این آخر و عاقبت کوتاه آمدن بیش از حد نظام رئوف جمهوری اسلامیست.
azar
Australia
۱۵:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
متاسفم برای شیعیانی که از فرط تعصب و انحصار تحمل مسلمان اهل سنت هم براشون سخته.خودم و همگان رو دعوت می کنم به همدلی و محبت به برادران و خواهران دینی و حتی غیر همدین.
reza
-
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
سلام
دوستان اهل سنت، خواهش میکنم با دقت در قرآن و تدبر بدون تعصب به واقعیات برسید راه همیشه بازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
از راهنمایی گمراه کننده شما ممنونم
اشور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
تدبر در قران گمراه کنندست ؟ واقعا برات متاسفم
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
اره قران گمراه کننده است صدای رهبر ایران رو شنیدن حرام است.نهج البلاغه را خواندن گناه است اما صدای اسراییل و امریکا راشنیدن بر هر وهابی واجب است
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
در جواب کسی که گفته بود از ریگی چه خبر باید بگویم ریگی زاییده همین تفکرات خشک و متعصب و پوشالین شما است!!!!!!!!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
واقعا همیشه این دوستان اهل سنت چشمان خود را به حقایق تاریخی بسته اند و به این ایه استناد نادرست می کنند . من از اهل سنت حق طلب می خواهم که همیشه دنباله رو این روحانی هایشان نباشند و خود هم کمی این قوه عقل و تفکر را بکار بیندازند و نفاق و کفر طلحه و زبیر را ببینند.
حسين كرمانشاهي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
آقاي عبدالحميد مولوي عزيز من نه آخوندم و نه دانشمند ديني فقط خدا به همه ما عقل و منطقي داده است اولا آيت ا... خامنه اي واقعيت تاريخي را گفته اند . نميشود كه بگيد تاريخ را پاك كنيم چه به مذاق فعلي ما خوش بيايد چه نيايد تاريخ اينست حالا خودتان و همه ما تك تك بايد راهمان را با قضاون روشن كنيم. علي به حق بود يا امثال آن 2 نفر صرف نظر از سوابق گذشته.چون اگه بخوايم شان و سوابق گذشته آنها را ملاك قرار دهيم (كه عاقلانه نيست) بايد چشم بسته علي ع را انتخاب كنيم. قبول كنيد از اين تناقضات پر است در مذهب شما و فرار هم چاره كار نيست.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۴
مسئولین شیعه نیوز شما هم اتش بیار معرکه هستید فقط بلدید انهائیکه کامنت های مرگ بر... میگذارند نشان دهید دین ما دین منطق است نه با مرگ گفتن کسن مسلمان میشود ونه با تعریف و تمجید بی خردان شما بعنوان یک سایت نباید از شعبان بی مخها و بی خردان حمایت کنی
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
والسابقون الأولون من المهاجرین والأنصار.. آیا حضرت علی قبل از طله وربیر مسلمان نبود حال چگونه والسابقون شدند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
آقاي مولوي عبدالحميد به نظر شما آيا بيان واقعيت هاي تاريخ اشكالي دارد .چرا بايد از واقعيت فرار كنيم .
ناشناس
Australia
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
کدوم واقعت کدوم تاریخ
تاریخ های غلط؟؟؟
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
اگه تاریخ کتب اربع و صححایی اهل سنت غلط باشه قران که غلط نیست یه سر به سوره مائد ایه 54 بزن وایه59 رو هم بخون ایه 124 سوره بقره رو بخون بعدا بیا تا بگم کدومو بخونی
محمدعمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
واقعاً بری برادران اهل تشیعی ای که ادعا میکنند کتاب اهل تسنن را هم میشناسند اما از علمای شیعه ی قدیمی خود خبر ندارند که در مقام والای خلفای راشدین چه بیانات گهرباری دارند؟
مثلاً بد نیست در کتاب کشکول شیخ بهایی (از علمای بزرگ و ستارگان آسمان اسلام) چاپ تهران_که البته دست هیچ سنی ای در چاپ آن دخیل نیست_هرکجا نام خلفای راشدین رفته است ایشان فرموده اند رضی الله تعالی عنهم.م از این بدتر اینکه برادران اهل تشیع حتی نهج البلاغه را هم نخوانده اند که در آن حضرت علی_کرمالله وجهه_به حضرت عمر_رضی الله تعالی عنهه_میفرماید :ای پسر خطاب،تو خالفه ی مسلمین هستی و نگذار با مرگت مسلمانان بدون سرپناه شوند_یعنی به قول حضرت علی_کرمالله وجهه_ حضرت عمر_رض_ سرپناه اسلام است_
حالا برادران اهل تشیع میخواهند به ما تاریخ بیاموزند؟
من خود با مرور کامل تاریخ به اسلام اهل سنت روی آوردم_و هیچ کجا ادله ی اهل تشیع را منطقی ندیدم_ و اکنون چهار سال است که مسلمان شده ام.
لطفاً این پیام را حذف نکنید
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
ببخشید کجای نهج البلاغه اینایی که گفتی اومده؟؟
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
البته کل نهج البلاغه رو خوندم وچیزی مثل این ندیدم .درباره شیخ بهایی هم تا اونجا که خوندم چیزی ندیدم/حالا بزار از تاریخ طبری برات بگم نا مه ای که خلیفه اول به معاویه مینویسد چنین بیان میکند:در را چنان کوبیدم که صدای شکستن استخوانهای زهرا را شنیدم/فکر میکنی علی درباره قاتل زنش تعریف و تمجید میکنه
محمد عمر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
از اینکه قابل دانستید و پیام مرا هم گذاشتید بسیار ممنون هستم.
نکاتی را لازم دانستم در پیام قبلی ام روشن کنم تا مبادا سوء تفاهم نشود.
اول اینکه منظورم از منطقی نبودن ادله ی اهل تشیع مبانی فکری شیعه نیست،بلکه دلیل آنها برای اهانت به خلفای راشدین را منطقی ندیدم(که البته خود شیعیان روشن فکر نیز مخالف توهین به صحابه ی پیامبر هستند-و بنا به فرمایش رهبر هرکس از هر قشری که باشد،چنانچه به اختلاف ها دامن بزند مزدور دشمن است) وگرنه مبانی فکری شیعه و سنی(قرآن-سنت)دقیقاً یکیست.
در ثانی منظورم از این گفته ها حمایت از انتقاد مولوی عبدالحمید نیست بلکه به ایشان عرض میکنم با تمام احترامی که برایشان قایل هستم نباید فرمایش رهبری را توهین تلقی کنند و با این حرف احساسات اهل سنت را تحریک کنند،بلکه به قول برادران اهل تشیع رهبر تنها دقیقاً گوشه ای از تاریخ را ذکر کردند(که تفحص در تاریخ بسیار مؤکد اسلام است) و همانطور که خود مولوی فرمودند رهبر هیچگاه توهینی به جامعه و اعتقادات اهل سنت نداشته اند.همچنین جناب مولوی بد نیست اگر دقیق ببینیم،اینکه اکنون در ایران شیعه و سنی(برخلاف اکثر سایر کشور های اسلامی) اینطور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی میکنند به خاطر حمایت های هوشیارانه ی رهبری از مبادی فکری اهل سنت میباشد که البته دست وهابیت را نیز از ایجاد فتنه در ایران کوتاه کرده است.
در آخر تنها خواهشی که به عنوان یک اهل سنت ایرانی از برادران بزرگوار اهل تشیع و تسنن دارم اینست که همواره با جدیت فرمایشات علمای دینی خود را احترام بگذاریم و با تند روی های بی مورد به اعتقادات برادران دینی خود توهین نکنیم،زیرا هیچگاه توهین کردن در شخصیت مسلمانان نیست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
باز هم نگفتی کجای نهج البلاغه اینایی که گفتی اومده؟؟
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
واقعا علی نفهمیدی کجاش نوشته خوب برو نهج البلاغه های چاپ الازهر و سنندج رو بخر بخون میفهمی کجاش نوشته
س.ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
بیان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کاملترین بیانات است و این برادر هم نباید بلندگوی امریکا و ...شود.
ص ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
مر گ بر ضد ولایت فقیه
علی
Canada
۰۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
لعنت بر دشمن علی و اهل بیت علی...لعن الله قاتلیک یا فاطمه الزهرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
لعت خدا بر قاتل فاطمه وبر كسي كهاين دروغ را ساخته است
ناشناس
Australia
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
آیا شما میگین ما نعوذ بالله حضرت علی کرم الله وجه رو قبول نداریم
شک ندارم که سید نساء اهل جنه از شما راضی نخواهد بود با این اهانت هایی که میکنید.
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
اگه اینها توهینه پس چرا علمای دینتون در مقابل علمای ما ساکت نشستن و به میدانه مناظره نمیان ؟
asir
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۷
نظراتتون خیلی کورکورانه است
اهل سنت پیرو نبوت است وتشیع پیرو امامت
بروید در قران ببینید اسلا بر پایه امامت است یا نبوت؟
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
اولاً اهل سنت پيرو ان 3نفر خليفه اولي وچهارتا مذهب من در اوردي كه 400سال بعد از پيامبر تشكيل شدند هستنند جالب ايجاست كه امامان آنها هم همديگر را قبول نداشتنداينان پيرو كسي هستد كه اجتهاد را در مقابل نص صريح قران قرار داد(عمر) واز افتخاران اين شخص اين است كه فتوحات را با زور براي اسلام اورد ودر اين راه هزاران هزار انسان را كشت وشهر را ويران كرد درحالي كه در تاريخ نبوي ما جنگي از پيامبر را سراغ نداريم كه پيامبر لشگر كشي كند وبا زور مردم را به اسلام وادار نمايد لا اكراه في الدين واگر لازم باشد صدها دليل بر عدم صحت كارها وفتواي ايشان برايتان مي اورم انسان بايد عينك تعصب را كنار بزند وواقع بين باشد (برويد حديث قرطاس از كتاب خودتان را بخوانيد ودر اين مورد به قران هم مراجعه نمائيد كه مي فرمايد اطاعت كنيد از خدا وپيامبر خدا واگر كسي اطاعت نكند كافر است وام در رابطه با امامت در كتابهاي خودتان اين روايت است كه پيامبر فرمود خلفاي بعد از من 12 نفرند وشما ها در اين مانده ايد كه اين 12 نفر از بني اميه با شند ويا از بني عباس كه تعداد خيلي مي شود و عالمان شما در ان مانده اند ولي در فقه ما آن 12 نفر از نسل پيامبر (ص) هستند
وحديث غدير را كه در كتابهايتان است را بخوانيد ويا در اولين روزهاي بعثت كه حضرت علي با سن كمشان در ميان قريش در ان مهماني كه پيامبر ترتيب داده بود اعلام نمود كه من همراه شما ها هستم وپيامبر نيز فرمودند علي وصي وجانشين من است البته به طور مفصل به منابع خودتان از جمله صحيح مسلم وبخاري مراجعه نمائيد درنتيجه امامت دنباله روي نبوت است نه صحابه دنباله نبوت وبرويد بدور از تعصب در رابطه با امامت هم تحقيق كنيد كه نعوذ بالله پيامبر به اندازه خليفه اول نمي دانستند كه خليفه براي بعد از خود انتخاب نمايند خلاصه اينكه بنده به عنوان يك انسان به شما ها سفارشي برادرانه دارم كه در تحقيق متعصبانه عمل نكنيد وهميشه ودر هر حال خدارا در نظر داشته باشيد نه رضايت اين وآن را به درود
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
تو بر سوره بقره ایه 124رو بخون بعد میفهمی مقام پیامبر بزرگه یا امام البته خاتم النبیا داری هردو مقام هستن و قابل مقایسه با هیچکس نیست
مامور شهرداری
Malaysia
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
سایت آشغالی دارید
شیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
عالی
ata
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
اللهم العن الجبت و الطاغوت
ان شاالله اقایان اهل سنت با خلیفه ی عتیقشون محشور شوند
امیر
Germany
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
لعنت خدا بر وهابیون وسلفی ها
امام خامنه ای اهانت به عمر وابوبکر رو حرام کردن
خواهشن رعایت کنید
على
United Arab Emirates
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
برادران شيعه از مرج تعقليد خودتان بيرسى كه زما بيغمبر \ ص\ ايا بيامبرشيعه بوده يا سنى
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
پیامبر شیعه پیامبران قبل از خود که همه شیعیان خدا بودند بود و ما شیعیان علی شیعیان پیامبریم.درثانی تو خودت برای خودت دادگاهی رو تشکیل بده و مریدان خفای خودت و مریدان امام علی رو که در زمان ماهستن باهم مقایسه کن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
ای برادران اهل تشیع و تسنن هرگز بخاطر عقاید افراطی به مذهب یکدیگر توهین نکنید و در پی برادری بین مسلمانان باشید تا هرگز دو مذهب که در فرعیات با هم متفاوتند ولی خدا/رسول و کتابشان یکیست با یکدیگر جنگ نکنید و بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد نکنید هرگز افراط به خرج ندهید چون به ضرر هر دو مذهب تمام میشود و کسانی که مخالف اصل دین هستند سو استفاده نکنند من خود نیز به عنوان یک مسلمان اهل سنت خواهان دوستی بین دو مذهب هستم نه یک تفرقه بی بنیاد که شواهد درستی ندارند پس یکدیگر را برادر بداریم و با هم برادری رفتار کنیم و به مذهب هم اهانت نکنیم.
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
روافض امامیه که به صحابی جلیل القدر اهانت میکنند ملعونان و بوزینگانی منافق هستند که معتقد به خرافات و کفریات می باشند و مصداق کامل آیه شریفه (( والظّالّین)) هستند
مدیر پایگاه علی رغم سیاست سایت مبنی بر عدم تایید عبارات توهین امیز
نظر شما تایید شد .

دوست گرامی ...
تاریخ را مطالعه کن تا به واقعیت تاریخ اشنا شوی .
مای میگوییم :
خداوند صحابی راستین پیامبر را رحمت و در بهشت خویش مهمان فرماید و صحابی منافق و ستمگر را در دوزخ عذاب نماید .
تصور نمیکنیم شما با این دعا مخالف باشید .
آمـــــــــین .
برادران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
جناب خالد!
اول برو املاتو درست کن. والضالین درسته نه والظالین!
در ضمن برو متن سخنان مقام معظم رهبری رو بخون ببین چقدر مودبانه از صحابه یاد کرده است.
بالاخره تاریخ ثابت کرده است که در سال 36 هجری جنگ جمل رخ داده است و علی رودرروی طلحه و زبیر بوده است. چه چیز را میخواهید انکار کنید؟بهتر است از عقل خود بیشتر استفاده کنید
lmorteza
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
salam bar emam khamenei
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
اینهایی که منفی دادن خیلی...
عمر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
به اهل سنت توهین نکنید یک طرفه به قاضی نروید نظر ما رو هم چاپ کنید
شیعیه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
کسی توهین نکرده اگه میخوای بدونی توهین چیه یه سر به سایت وصال حق بزن
علوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
نه اینکه نظر منه شیعه رو چاپ میکنن
عایشه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
چرا نظرمنو تایید نکردین
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
نظرت چی بود
ابوبکر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
رسانه مستقل شیعیان یعنی چی؟
یعنی توهین به مذهب اهل سنت
واقعا برای همتون متاسفم.....
شیعه علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
من نمی دونم شما توهین رو در چی میبینید در دفاع از لایت یه سر به تاریخ طبری خودتون بزن
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
اگر همه صحابه وجب الاحترام هستند چرا در قرآن سوره منافقون آمده است؟ لعنت بر قاتل دختر پیامبر اسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
کجا نوشته شده چرا درباره قران دروغ می نویسی
سنی مذهب.بلوچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
سلام بر مسلمانان انان که مبانی اداب و تفکر وتفحص میدانند نه انان که بی ادبی میورزند واز جهالت سرشارند.1>سنی مذهب محب تمام اهل بیت است خصوصا علی.فاطمه.حسن/حسین.و.....2درمذهب ماتوهین کنندگان به اهل بیت رسول اسلام منافق.کافر.مشرک.و....میباشند3مذهب ما دروغ.مصلحت موقتی(تقیه)و.....ندارد 4حب همه بردل داریم نه بغض وعداوت5معتقد بر انیم که علم غیب فقط خداوند میداندپس نمیگوییم مذهب فلان ناحق است و ما بر حق بلکه میگوییم خداوند بر ما رحم کند پس بندگی میکنیم ونتیجه را به خداوند وا میگذاریم وروز جزا انجا که پارتی نداریم وعدالت خداوند ناظر دیدگانمان. علی وعمر هر دوتاپهلوان.....برابر برادر دوتا قهرمان
بلوچ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
سایتتون چیزی جز یک ناسیونالسممذهبی نیست
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
البه مشخص این کلمه رو تزه شنیدی وگرنه دربارش تو ضیح میدادی تا بگم ناسیو نالیسم واقعی چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
bebin dadash to ba in harfat be fekr akheratet bash omar ali zober talhe khodeshon ba ham dige nazdik tar bodan khoda khodesh onaro entekhab karde age be harfe khoda shak dari shak nakon kafari
پرویز
United States of America
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
سلام با تشکر از سایت شما فقط دانلود فیلم را بزارید
پرویز
United States of America
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
سلام با تشکر از سایت شما فقط دانلود فیلم را بزارید
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
سلام به همه
من با تحقیق و مطالعه فرا.ان فهمیدم که مقام ابوبکر خیلی بیشتر از پیامبر بوده!!!
باور کنید راست میگم!!!!!
چون پیامبر ندونسته بود برای خود چانشین انتخاب کنه ولی ابوبکر از آنجا که مقامش الهیه!!!! دونسته بود که نمیشه این همه مسلمون رو به امید خدا رها کرد!! و عمر رو جانشینش کرده بود!!
جالبه من به یکی از سنی های شافعی اینو گفتم بعد جواب داد نه پیامبر 6 نفر رو انتخاب کرده بعد بهشون گفته از بین خودتون یکی رو انتخاب کنید!!!!!!!خداوکیلی این چه حرفی میزنن!!!!!! یعمنی پیامبر نعوذ وبالله عقلش نرسیده به اونا گفته خودشون انتخاب کنن!!!!!
صدیق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
برو ای گدای مسکین در خانه خدا زن
که هرآنچه هست اوداد علی مرتضی را اگر آن علی بداند که بر او چنین نویسی بزند به ذوالفقارش سر چون تو بی حیا را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
جناب مولوی ایه السابقون شامل تمامی افراد نمی شود چه بسا بسیار کسانی که تا اخر راه با پیامبر بوده ولی قول وحدیث اورا پس از رحلت انکار کرده وبه ایشان پشت نمودند وشما ای اقای مولوی برو فکری به حال طلابت کن که درگروهک های تروریستس نباشند
فدوی الزهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
از اقای مولوی عبد الحمید سوالی دارم چرا به جای این همه مجادله حاضر به مناظره با علمای ما نیستند ؟ مگر قرآن معیان خود را به تحدی فرا نمی خواند ؟
شاهس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
سلام
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
خداحافظ
انتی زنگ تفریح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
بای بای
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
متاسفم براي كساني ه به علماي اهل سنت توهين مي كنند
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
میشه اسمشون و بگی تا ماهم بدونیم کی توهین کرده
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
وهابيا همه ي گناهاه از جمله زنا را حلال ميدانند
پس به عرعر هايشان توجه نكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
همه دروغ هستند
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
ایه54سورهمائده چطور اونم دروغه
م
Hong Kong
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
ما وهابی نیستیم و وهابیون را هم دوست نداریم خدا بالاتر از همه و همه کسان است واگذار میکنم به خدا
مالک
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
لطفا از حد خود بیشتر نگید
انتی مالک
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
ما هنوز در حد خودمون هم چیزی نگفتیم حالا مونده تا این حد پر بشه چه مونده به زیاد گفتن
عبدالرب محمدی افغانی فاریابی
Afghanistan
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
ایشیعان که سخن ازمطالعه وتازیخ میزنید وبه بزرگان اسلام توهین میکنید .آیاشماکتاب خودتانصفحه 338.8رامطالعه کردید؟که امیرالموءمنین حضرت علیچی فرمودن؟ میفرمایند اگرشیعان خودمرا جداکنم آنانر جزلاف زنان وخودستایانی نخواهم یافت.واگرامتحانشان کنم جزمرتدانی نخواهم یافت.واگرغربالشان کنم ازهزارنفریک نفرخالص نخواهم یافت....اگرشماواقعا بهحرف حضرت علیباوردارید چرایاران باوفایش راتوهین میکنیذ
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
حالا که کشورمابعنوان ام الغرای اسلام است .ورهبران ماهم عالم وباتدبیر چراباید بحث های صدمن یک غاز را مطرح نمائیم در هزار وچهارصد سال پیش اتفاقاتی افتاده جنگهایی هم بوده چه به حق وچه بناحق نگاه کنید مشترکات بیشتر است یا اختلافها بیائیم صورت وچشممان را باقرآن منور کنیم واصل اسلام را دریابیم تابیش از این صدمه نخوریم قبلا هم رهبر فرمودند هیچ کس چه شیعه وچه سنی حق ندارد به معتقدات دیگری توهین نمایدواین خود نمونه بارز وحدت اسلامی است.
عمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اين همه تقيه بس است حرف دلتان را بزنيد.تا حرف دلمان را بشنويد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
ما حرف دل نداریم، حرف ما عیان است! شما اگر از نفاق خسته شده اید! صاف بگویید چه میخواهید شاید زودتر به خدمت خلیفه ی ثانی مشرف شدید!
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
حرف دلمون اینه کهاز مملکت شیعه برید بیرون برید زیر پرچم ال خلیفه یا ال سعود هر جایی غیر از اینجا فقط برید این حرف دلمونه حالا عمل میکنید
مسلمان
Spain
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
با سلام مشكل ما با شما برادران شيعه ابوبكر و عمر و عثمان و صحابه نيستند شما به خدا شرك ميورزيد كه قابل بخشش نيست به ياد خدا باشيد و خدا پرست باشيد يا حق
انتی شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
اقای یکتا پرست لطفا یه سر به قران بزن بعد تفاسیری که توسط شیعه و سنی نوشته شده رو بخون بعد متوجه میشی که شیعه هل بیت رو واسطه قرار میده نه اینکه بنشون اون بالا و بپرسته البته کافر همه را به چشم خود ببیند
حسین سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
بر منافقان رهبر وامام علی لعنت بر قاتلان فاطمه زهرا لعنت
عمر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
دوست دارم چهاریارنبی را ابوبکر .عمر.عثمان.علی را
انتی منافق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
اونوقت شما یار رو در کشتن دختر پیغمبر میبیند؟یا شک کردن پی در پی به پیامبر یا زمین زدن حرف پیامبر ؟امیدوارم اونقدر سواد داشته باشی که بفهمی تو سقیفه چی گذشت
سیدعارف رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
مقام معظم رهبری نظرتحلیلی تاریخی خودرابیان کردندتوهین نکردندالبته کسانی که درنظرات تندروی کردن بدانندقرآن می فرماید ولاتسبواالذین یدعون من دون الله حتی به مشرکین هم نبایدناسزاگفت چه رسدبه مقدسات
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
بر دشمنان صحابه لهنت
اتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
البته لعنت درسته در ثانی خوده خدا تو قران خیلی از صحابه رو رد میکنه پس سواد قرانت کجا رفته که به خدا بی احترامی میکنی
آرش ایمتانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
جنگ هفتادودو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند.
عبدالرب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
خدا داند..
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
مشخصه که خدا میدونه نکنه تا حالا اینم نمی دونستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
چرا ما سنی ها روحانی نورانی نداریم ولی شیعه ها دارن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
اتفاقا در چهره نه تنها روحانيون سني بلكه عوامشان نور معنويت موج مي زند .اما در بقيه اگر هم چيزي ديده شود از آرايش است.
طلبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
سلام
مورد خطابم به شما مسئولین عزیز این سایته!
چرا موردی رو که توی تذکرات نظرگزاری آوردید رعایت نکردید خودتون؟(عدم نمایش کامنت های توهین آمیز؟!)
خیلی تعجب کردم؟
بابا طرف رسما داره به مقدسات اهل سنت که حضرت آقا براش حرمت تعیین کردن،توهین میکنه و فحش میده؟
اگه قراره اینطور ادامه پیدا کنه،پس خواهشا از اسم (شیعه) برای سایتتون مایه نگذارید.
چرا بیخود آتو دست اینها بدیم برای شیعه کشی؟
خدا خیرتون بده
هنوز هم دیر نشده
میتونید کامنت های توهین آمیز رو حذف کنید
آخه یه غیر مسلمون اینها رو ببینه با خودش چی میگه؟
اجرتون با حضرت زهرا(سلام الله علیها)
ناشناس
France
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
اقای محترم! امیدوارم که شما رو زیاد اینجا نبینم، شما اینجا را به khamenei.ir اشتباه گرفته اید،
اینجا کاری به سیاست نداره، همینطور به رهبری شیعیان و رهبری سنیان؛ اینجا ما برای اعتقاد حقیقیمان یعنی امیرالمومنین میاییم و شما برای تطهیر نفس، پس وقت تلف نکنید که بعدها از خاسرین نباشید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
این آقای مولوی عبدالحمید هنوز مرزبندی خود را با شبکه های وهابی ضد اسلام مشخص نکرده است؛ بویژه که برخی از آنان سخنان وی را نیز پخش می کنند اما کاملا در معارضه با باورهای اهل سنت اصیل هستند و بعنوان نیروهای مخالفی که درصدد براندازی نظام هستند و ازکشورهای خاص عربی تغذیه می شوند عمل می کنند. !!!!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
با سلام جناب اقای مولوی عبدالحمید .حدیث مبشرات ازجعلیات خالدوابوهریره است جارالله سنی درتذکره قندوری درمختصرشافعی درالروادع ابن سکان درنهایه و...که همه شان ازعلمای بزرگ شماهستندمی گوینداین حدیث ازجعلیات بعدازپیامبرمکرم است.امادرموردطلحه وزبیرهیچ کس مجاهدتهای اینان رادرزمان پیامبرمکرم نمیتواندانکارکنداما میزان حق برای ماکیست؟خوارزمی ازعلمای شما درکتاب خصائص از28نفرعالم سنی باحدیث صحیح نقل میکندکه پیامبرمکرم علی رضی الله عنه رامعیارحق قرارداده شمابخاطراینکه کارهای خلفاراتوجیه کنیدمیگوییدعلی بن ابیطالب علیه السلام هیچ دشمنی باخلفانداشته باانها دوست بوده ودخترش رابه خلیفه دوم دادم چرا اینها رامی گویید؟چون میدانیدکه پیامبرمکرم علی علیه السلام رامعیارحق قرارداده وهرکس باعلی علیه السلام دشمنی کنددرمقابل پیامبراکرم (صلی الله علیه واله وسلم)قرارگرفته .ایاطلحه وزبیردرمقابل علی علیه السلام ایستادندیانه ؟تاریخ طبری مروج الذهب مسعودی تاریخ ابن خلدون تاریخ ابن خلکان تاریخ یعقوبی و.....که همه ازبزرگان شماهستندنوشته اندعدالت علی علیه السلام باعث شدطلحه وزبیرازعلی علیه السلام روبرگردانندچراکه ازحق خودشان بیشترمیخواستند.واقعا کجامیرویدچراافکاربرادران اهل سنت رابا این جعلیات پرمیکنیداگرعالمانه این کارروانجام بدیدبخدا روزقیامت بایدجوابگوباشی
يه دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
سلام بر همه كساني كه بذر اخوت و برادري را در دل هر انساني مي كارد و لعنت الله نثار كساني كه آگاهانه بذر نفرت را
يك انتقاد:
من سني براي رفع شبه ها و يا بالا بردن اطلاعات ديني و اگاهي از خبر هاي دورو برم هر روز به سايت شما مراجعه مي كنم دوست دارم همين امكانات هم براي برادر شيعه ام مهيا باشي كه بتونه با اراده خود و با اختيار كامل بد و خوب را از هم تشخيص بده به نظر اين حقير فيلتر كردن سني نيوز اهانتي است به شعور برادران اهل تشيع يعني دست اندركاران چنين فكر مي كنند كه بازديد كننده شيعي كه از سايت سني نيوز ديدن مي كني ممكني... بشي يا ... من دليل منطقي برا فيلتر اين سايت نمي بينم

يك طرفه قضاوت كردن با عدالت جور در نمياد
در پناه الله
محم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
پیامبر میفرمایند@ ان علی صراط مستقیم. علی حق وحق مع علی.من کنت مولا فهذا علی مولا برخلق جهان علی امیر است
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
سلام
من واقعا دوست دارم بحث بین سنی وشیعه رو از تلوزیون ببینم که تمام مردم ناظر باشند لی نمیدونم چرا این اجازه داده نمیشه.
یعنی میترسن.من که دارم شک میکنم به علما مذهب مون.
بیاین جلو رسانه ملی
رهبر هردو مذهب روهم دعوت کنین
فدایی
Germany
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
یک موی گندیده محب علی وآل علی به کل دنیا ندهیم جانم فدای رهبر ولایی ومظلوم
بسم الله تاجیک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
عزیزان این را هم بدانید که زبیر پسر عمه محمد صلوات الله علیه است
واگر توهینی می کنید فکر عاقبت آن هم باشید
fafa
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
مگر هر قرابت فامیلی شرط است کسی که علی با او بجنگد جهنمی است چه فامیل چه غریبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
ایا مثال او به پیغمبر، نزدیکتر از پسر نوح به نوحست؟
نسبت ملاک سعادتمند شدن نیست، سعادتمند کسیست که خدا نور هدایتش را در قلب او بکارد؛ وَمَنْ لَمْ يَجْعَلِ اللَّهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِنْ نُورٍ
انتی سنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
ملاک سعادت در نصب خونی بودن نیست که اگر باشد تما م سپاهی که در جنگ جمل در مقابل امام علی ایستادند باد به جهنم بروند
4یار
Australia
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
چراچشماتون رو بستین؟؟؟
مرگ بر ضدولایت فقیه یعنی چی؟؟؟
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
اختلاف بین شیعه و سنی از لحاظ دیدگاه حل شدنی نیست بهتر است هر دو از ابراز مسائل اختلاف آمیز بپرهیزند اختلاف بیشتر بر سر مردگان است زندگان را در یابیم خداوند از ما راضی است دوستی نوشته بودند یگانه دخت پیامبر مورد اهانت قرار گرفته اولا اینکه علی فاتح خیبر داماد پیامبر امیر لشکر بود هیچ کس نمیتوانست به همسرش اهانت کند اینکه بگوییم اهانت شده ما مسلمانان خودمان را کوچک کردیم در ضمن ان زمانها شیعه و سنی نبوده که ما این بر چسبها را به هم بزنیم اگر ما راست میگوییم 5 وقت نمازمان را بخوانیم و به خلق خدا خدمت کنیم که خدا از کسی راضی است که به مخلوقاتش کمک کند حرمت بگذارد حتی حیوانات چه رسد به اشرف مخلوقات
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
يا مسلمانان ايران

اتحاد!اتحاد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
درودپروردگار یکتا برگویندگان حق درود برعبدلحمید
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
سلام ایاشما دم ازعدالت میزنید!!!!
چرادرقانون اساسی شماعدالتی دیده نمیشود چرانبایددیگرفرقه های مذهبی یا دینی حق ریاست جمهوری و...ندارند ایا این عدالت مولاعلی بود!!!
313
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
بر منکر اشهدان علیا ولی الله لعنت
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
سلام
صحابه یعنی کسی که با پیغمبر مصاحبت داشته ! دلیل نمیشه هر کی صحابه بود مومن باشه سوره احزاب بخونید آیه 13 فرموده اسلام آوردن با مومن بودن و ایمان حقیقی داشتن فرق داره آدم با دو جمله مسلمان میشه ولی کو ایمان واقعی؟صحابه رو ول کنید آل عبا رو دریابید که فرمود هر کی با اهل بیت من دشمن باشد با من دشمنی کرده دشمنی با علی یعنی دشمنی با رسول خدا و خروج از دین میخواد طلحه باشه زبیر باشه یا عایشه باشه هر کی مقابل علی ایستاد یعنی نسبش ایراداتی داره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
سلام من یک ایرانی و سنی مذهب هستم.ببینید اقایان من بحثهای زیادی در مورد مذهب وصحابه و خلفا روبا کسان زیادی از علما واندیشمندان ودانشجویان سنی و شیعی انجام دادم و هر گروه میگویند ما درست میگیم و اونا نادرست و اشتباه،ولی من به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از اینها درست نیست مذهب یعنی منیت و دیگری را رد میکند و این یعنی تبعیذ و درست نیست،ما انسان افریده شدیم و انسانی هم باید زندگی کنیم،چون در مقام انسانیت همه با هم برابریم ای برادران
اسلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
سلام چرا نظرمو نمی زارین اگه این جوریاست درشو تخته کنین
ادریس جوانرودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
بدانید که مولانا عبدالحمیدحفیظه الله هرسخنی رابفرمایندبه نمایندگی از اهلسنت ایران میفرمایند وان شاالله الله ازعمرمن بکاهد به عمر اوبیفزایید امین
امیر
Germany
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
ان شا الله بکاهد
مدیر111
France
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
سلام دوستان عزیز به همدیگر توهین نکنید به بزرگان دین توهین نکنید
عمري
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
خداروشكر من تابع مذهبي هستم كه نه برپايه افتراوتوهين بنا شده نه دروغ ميتونم اون دنيا اميدي به شفاعت داشته باشم
وحيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
يا علي
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
آقایان مگز بازگو کردن تاریخ توهین به حساب میاد؟؟؟
مگه تاریخ واسه عبرت گرفتن نیست؟؟؟پس باید تاریخ رو بازگو کرد و عبرت گرفت. شما مولوی اهل سنت اگر واقعآ به مبانی اهل سنت واقف هستید پس باید بدونید که خود شما ،صحابه رو معصوم و خالی از اشتباه نمیدونید. و جنگ جمل اشتباه طلحه و زبیر بود و انتقاد کردن که توهین نیست. همونطوری که خودتون درباره ی معاویه میگین که یکی از اشتباهاش موروثی کردن خلافت بود.پس اینم توهین به حساب میاد؟ جناب مولوی چرا تاریخ رو کتمان میکنید و با برادران اهل سنت بازی میکنید و نمیگزارید که مردم به سمت کتاب های تاریخی خود اهل سنت برن و قضیه جنگ جمل رو بدونن.
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آن جنگ به خاطر خون حضرت عثمان اتفاق افتاد.درستی یا نادرستی این جنگ را بگذاریم به عهده خدا زیرا طلحه و زبیر از آن دسته صحابی هستند که پیامبر(ص) آنها را بشارت به بهشت داده بود و در ضمن حضرت زبیر(رض) جنگ با علی کناره گیری کرد و در راه بازگشت نزدیک بصره خیانتکاری او را به شهادت رساند و وقتی که حضرت علی (رض) از این موضوع با خبر میشود به اطرافیانش می گوید قاتل زبیر را به جهنم بشارت دهید
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
آقای عبدالحمیددرجنگ جمل چه کسانی برعلیه خلیفه وقت شمشیر کشیدند؟لازم است بدانید جنگ جمل بعد از نزول سوره توبه اتفاق افتاده .............................مردم خودشون قضاوت کنند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافقین داخلی وخارجی مرگ بر انگلیس.
بلوچ خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
جان فدای مولوی عبدالحمید
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
با سلام بر تمام موحدین و مسلمانان
اگر ما که نقاط مشترک زیادی داریم با هم اینگونه باشیم....
اما خداوند با کسی پارتی ندارد مثلا می فرماید من جاء بالحسنه فله عشر امثالها نمی گوید من عمل بالحسنه یعنی باید عمل خودش را با عاقبت بخیری همراه بیاورد و یا 37 نساء إِنَّ الَّذينَ آمَنُوا ثُمَّ كَفَرُوا ثُمَّ آمَنُوا ثُمَّ كَفَرُوا ثُمَّ ازْدادُوا كُفْراً لَمْ يَكُنِ اللَّهُ لِيَغْفِرَ لَهُمْ وَ لا لِيَهْدِيَهُمْ سَبيلاً
بحث روشنی است که انسانها می لغزند و از جرگه ایمان خارج می شوند و مصداق حبطت اعمالهم می شوند.
یاسر بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
حق رابگو اگر چه کام بسیاری راتلخ کند.
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
اولین کسی که قرآن را جمع آوری کرد حضرت ابوبکر صدیق(رض)بود.دختر حضرت ابوبکر(رض)همسر پیامبر(ص) بود.یار غار با پیامبر بود.در تمامی غزوات حضور داشت.در زمان پیامبر وزیر ایشان بود.و از نسل پیامبر(ص)بود در هشتمین جد مره دو پسر داشت یکی کلاب و دیگری تیم پیامبر(ص)از نسل کلاب و حضرت ابوبکر(رض)از نسل تیم.همانند پیامبر(ص)63 سال عمر کرد.به خاطر تعیید سفر معراج پیامبر به لقب صدیق مفتخر گشت.تدفین و خواندن نماز جنازه بر پیامبر. اگر حضرت ابوبکر (رض) را قبول ندارید توهین هم نکنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
پس تو هم از پیشوایات تعریف نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
دوستان ما شیعه ایم وحشی نیستیم وهابی نیستیم اسلام اونا به کارمون نمیاد بزار هر چی میگه بگه (لامپ وقتی بخاد بسوزه ولش نورش زیاد میشه بعد خاموش بشه) لازم به ذکره عامل اصلی تفرقه خود این اقای عبدالحمیدهاگه از گروه های تروریستی جیش و العدل حمایت میکنه
سید صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
بر دشمن مرتضی علی لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
به کوری دو چشم اهل بدعت
فقط حیدر امیر المومنین است
شیخ عبدالزهراء
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
مرگ بر ضد ولایت علی ع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
خواهشاپیام من روهم بزارید:اقای مولوی خداتوقران گفته زنان پیامبرمادران امت اسلام هستندجواب بدیدبعدازشهادت پیامبرطبق کتب خودتان مثل النهایه ودرالمنثورسیوطی وخیلی ازکتب مذهبی شماخانوم حاشیه باطلحه ازدواج کرده کدوم مادری باپسرش یاپسری بامادرش ازدواج میکنه میدونی چیه خیلی پرروهستیددرضمن یادتون باشه الان ۱۴۰۰سال پیش نیست که زوربگیدبه جاش برسه تک تک ایرانیهاسرشون رو برای رهبرشون میدن زنده بادسیدعلی خامنه ای وعده ما۲۲بهمن ماه پشت رهبرانقلاب سرودزیبای جمهوری اسلامی ایران رومیخونیم درضمن برادران اهل سنت یک نگاهی به کتابهاتون بندازید بعدبیاییدگیربدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
من شیعه م حضرت عمر عثمان ابوبکر وعلی را دوست دارم .بگم ک نبایدتوهین بشه ب رهبر.ومولوی ها اینا بزرگای ما ایرانیانن اهل سنت اهل بیت رو دوست دارن ایشااله وهابی ریشه کن بشه.جوانان اهل سنت رو فریب میدن.
ناشناس
Germany
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
شما ....که هم شیعه هستی هم عرو دوست داری
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
ناشناس کمتر دروغ بگو اگر کسی از شیعیان اولی و دومی رو دوست داشته باشه دیگه شیعه نیست
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
دعا كنيم انشاا.. از هر مذهبى هستيم خدا مارو ببخشه ،ضمنا درقيامت از نوع مذهب سوال نميشه،خدا كسانى كه عمل صالح انجان بده راضى خواهد شد.پس با تعصبات كوركورانه قيامت خود را تباه نكنيم.دعا كنيم امنيت و آرامش در كشورمان برقرار وتفرقه از ملت ايران اسلامى بدور باشد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
بهتر مولوی ادامه همین ایه ای رو که اورده رو هم بره بخونه که خدا چه تذکری به مهاجرین و انصار داده
اقای مولوی چرا ادامه ی ایه رو نمیخونی و تو همین قسمت گیر کردی؟؟؟؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
عجب مادری که باعث کشتار 40 هزار از فرزندانش در جنگ جمل شد. خدا رو شکر که ما شیعیان همچین مادری نداریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
به برادران اهل سنت و هم برادران اهل شیعه سفارش میکنم شما را به همان خدا و قرآن و رسول الله که قبول و ایمان داربد بروید در تاریخ واقعب اسلام مطالعه کنبد... کتابهاب محمد تیجانی تونسی که از اندیشمندان جهان اسلام است را مطالعه کنبد بخصوص کتابهای آنگاه که هدایت شدم و اهل سنت واقعی را حتما بگیرید و بخوانید...
احمداکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
طلحه وزبیریکی ازصحابه های پیامبربزرگواراسلام است که درکنارپیامبرباکفارمیجنگیدلذاهرگونه اهانت به آنهانعوذبالله اهانت به پیامبرمی باشد.!!!!!!
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
حضرت امام علی علیه السلام جانشین بر حق همون پیامبری هست که شما اسم بزرگش رو آوردید. طلحه و زبیر مگه در مقابل همین علی صف آرایی نکردند؟
ایرانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
بابابرویدخداتون شکرکنیدتوهمچون کشوری هستید آزادانه نمازوعبادات خودتون راانجام میدین آسایش ،آرامش داریدبعدانتظاررییس جمهورووزیردارید به کشورهای همسایه نگاه کنین باشیعه چه رفتاری دارند
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
شیعه با سنی باید با هم رفتار خوبی داشته باشن تا دشمن از ما سواستفاده نکنه...

اما من به عنوان یک شیعه به هزارو یک دلیل بطور کامل به این نتیجه رسیدم که فقط حیدر امیرالمونین هست و ایشالاه که همه این ها موقع ظهور امام زمان مشخص میشه
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
شما سنی ها جدیدا خیلی پرو شدید مطمعنی که عمر حضرت بوده از کی تا حالا حضرت صدا میکنید مستر مولوی من یک بسیجی پیشمرگم وا حالتون که بخواهین رهبر رو عصبانی کنید میاییم بلوچستان پوست میکنیم فهمیدید ما با هیچ کس شوخی نداریم عرض بیست چهار ساعت با خاک یک سانتون میکنیم پوتین رو روی گردنتون نگه میداریم وای بر کسی که به رهبر ما بی احترامی کند یا علی...یا صاحب زمان ادرکنی مولایم
علي احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
كسي ميگه كه ما اهلسنت زنا را گناه نميدونيم بگه پيامبر يا كدوم إز اماما ان صيغه ي گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
مرگ بر ضد ولایت فقیه یعنی چه کمبود دارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
من برا کسایی که ب یاران پیامبر توهین کردن متاسفم چرا شما سرتونو مث کبک کردین زیر برف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
دربیان سخن اون عزیزی که میگن شما سنی ها پرو شدین اولا سنی بودن باعث افتخار دوما کی به آقا توهین کرد همین تو الکی وارد این جوربحث ها میشین میخواین تفرقه جو پراکنی کنید دوست عزیز چرا فقط با حرف های زشت زدن خودتونو کوچیک میکنین تا دنیـــا هست سنی هم هست به امید روزی که همه بفهمن حق باکیع البته بعید میدونم که بعضیا سرشونو از زیر برف بکشن بیرون
مرتضی
United States of America
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
خواهش میکنم به عبدالحمید بگین تفرقه افکنی نکنه که باعث میشه بده زیر سایه ی سعودی ها
سام إيراني و اسلامى
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
سلام عليكم ،برادران من هم مسلمان وشيعه هستم و بايد ياداور شؤم كه أمامان ما همه هم شكنجه و هم شهيد شدند و أذيت و آزار شدند ولي هيچ وقت فحاشي و بي ادبي،حتي بي احترامي به دشمنانشان هم نكردند ،پس هركس پيرو مذهب خودش باشد و پيرو ان مذهبي كه انرا حق ميداند تا أنشالله روز قيامت،واقعيت در محضر عدل الهي ثابت شود،وبه نظرشخصي من كه تحقيق كرده ام در هر دو مذهب ، شيعه حق است ولي در خيلي جاها رفتار و اعمالمان شيعه علي نيست و تغيير و تحريف شده، البته فقط در رفتارمان و الا نه در عبادات و يا مقدساتمان،اجركم من الله...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
زنده بادبرادران اهل سنت درودبر مرد
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
اون کسي که ميگه دختر حضرت زهرا زن عمر بوده. بايد بگم اون ام الکلثوم دختر ابوبکر بود ،،،که ربيبه امام علي بود مانند محمدابن ابي بکر که با امام علي بود وبا عايشه جنگيد.،.
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
شما که حرف پیامبر رو قبول ندارید .ایمان ندارید. مسلمان نیستید .پیامبر خودشون فرمودند طلحه و زبیر بهشتی هستند صددرصد.شما چطور حرفای پیامبرو قبول ندارید و دم از مسلمانیت میزنید
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
این ها باید تفسیر را از کتب و تفاسیر شیعه مطالعه کنند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
اقایان علمای اهل سنت :چرا در یک جای قران می فرماید وانزل سکینته علی رسوله وعلی المومنین ولی در بحث غار می فرماید انزل الله سکینته علیه چرا نگفت علیهما چرا جناب بوبکر مشمول سکینه نیست ؟
کلب استان علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
قران میگه ان اولیا ءالله لا خوف علیهم ولا هم یحزنون ولی در قران داریم ویقول لصاحبه لا تحزن چرا صاحب پیامبر دچار حزن شد مگه قران نمی گه اولیاءخدا را حزن فرا نمی گیرد ؟
عمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
حضرت طلحه وزبیر (رضی الله عنهما)با حضرت علی رضی الله عنه جنگیدند.حضرت عایشه رضی الله عنها فرمودند :اقتلو نعثلا پیر خرف (عثمان )رضی الله عنه را بکشید .حضرت عمرو عاص (رضی الله )عنه حضرت محمد بن ابابکر رضی الله عنهما را به شهادت رساند وجسدش را سوزاند .حضرت زهرا رضی الله عنها با حضرت ابابکر صدیق رضی الله عنه بیعت نکرد وبر ان جناب خشمناک بود تا از دنیا رفت .من یک سنیم ولی معنی این تناقضات را نمی فهمم
یوسف کورد ئیلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
سلام ،خداییش همتون اخرشین ،من خوبم که فقط ایرانیم و اصلا مذهبی ندارم ،چون اصلا دینی وجود نداره ب غیرازوجدان ادمی،دینی هم اگه بوده ساختگی برای اعراب بوده و باظلم و زورررر برایران تحمیل شد،کورد وبلوچ و فارس و لر ... ما تاقبل اسلام که دینمون زرتشت بود برنصف دنیا حکمرانی میکردیم ،ب خدا قسم اسلام نابودمون کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
بابابسه دیگه
حمید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
از خدا بترسید و به اصحاب پیامبر توهین نکنید انها کسانی بودند که خداوند انها را به مصاحبت پیامبر برگزید.یک کمی در قران تدبر کنید دین و ایمانتان را بر پایه تاریخ بنا نکنید چون در تاریخ امکان سهو واشتباه است بر پایه قران و سنت بنا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
بابا شماها دیگه کی هستین بس کنین دیگه هرکی واسه خودش خدایی داره هرکی واسه خودش مذهبی داره درانجام وظایف خودتون کوشا باشید همون برایتون کفایت میکنه اجرتون با الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
دعوا فایده ای نداره توهینم هم درست نیست
یاحق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
اندیشه اقای مولوی عبدالحمید به وهابیت نزدیکتر است تا به اهل سنت واقعی؛ همه رفتارهایی او در این چند سال هماهمگ با آل سعود و وهابیت بوده است
ناشناس
United States of America
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
چرا نظرمو نذاشتی ...لا اله الا الله محمد رسول الله (ص)
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
لا اله الا الله
محمد رسول الله
علی ولی الله
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
دوستان باید عاقل باشیم و مثل دو نفر که یه مسئله فیزیک یا ریاضی حل میکنن با هم بحث کنیم نه اینکه به هم فحش بدیم.
که در این صورت باعث شادی صهیونیسم و ال سعود میشیم ما ایرانی هستیم و اریایی حالا یا بلوچ سنی یا فارس شیعه
یا مولای من علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
مرگ بر ضد ولایت فقیه
اگر مولوی عبدالحمید آقای خامنه ای را میشناخت هرگز این کار را انجام نمیداد.
یکی از پاک ترین انسان سرشناس در ایران آقای سید علی خامنه است. اگر در مورد ایشان تخقیق کنید میفهمید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
جان من فدای مولانا عبدالحمید و حضرت علی واهل بیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
خداوند دشمنان اسلام وصحابه را به راه راست هدایت کند
رحمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
سلام ایاتاکنون کتابهای دکتر تیجانی راکسی از اهل سنت خوانده اینها می گوینداین اقاسنیه شیعه شده یاعصام العماداگر کسی ازاهل سنت خوانده جواب بده شنیدم خیلی کتاب چاپ کرده وچند میلیون نفرشیعه کرده حتی این شیخ زکزاکی یکی جواب من رابده ای اهل سنت تورا خداجواب بدهیدفقط کسی که خونده بازهم ازشماتشکر می کنم
خالد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
مولوی عبدالحمیدجلوی اون کسایی روبره بگیره که به شیعه درداخل ایران توهین میکنن حالااگرچه خودشونم عقده وهابیت دارن ومیگن شیعه مرتده.
دکتررها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
سلام اقارحمان بله این افراد قبلا ظاهرا سنی بودن والانم ظاهرنا شیعه شدن حتی مولوی خودشون چندبار بهشون گفتن که بیان رودررو باهم صحبت کنن ودلایلشونو بگن ومااهل تسنن وهم قانع کنن اما این افراد هردفعه خودشون و تویه سوراخ قایم میکنن و احتمالا دلیل منطقی برای کارشون ندارن ولی به هرحال عیسی به دین خود و موسی به دین خود ماباکسی مشکل نداریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
منظور مقام معظم رهبری، صرفا صحابه پیامبراکرم نبوده است، بلکه معظم له به یک سنت تاریخی تاکید کردند که " ملاک، وضعیت فعلی افراد است". بعنوان مثال:
شمربن ذی الجوشن، در جنگ صفین، از فرماندهان حضرت علی بودند اما در نهایت قاتل امام حسین و ملعون شد.
همچنین زهیر از خوارج و دشمنان حضرت علی بود اما در نهایت در سپاه امام حسین به شهادت و سعادت رسید.
بسیاری از بازیگران سینمای ایران، قبل از انقلاب ، کارنامه ی ضداخلاقی داشتند اما بعد از انقلاب، توبه و به آرمانهای اسلام و اخلاق، مومن شدند.
شاید یکی از نوه امام(ره) ؛ با وجودیکه نوه امام هستند اما در برابر جمهوری اسلامی بایستد که در اینصورت قطعا، مطرود انقلاب، ملت و اسلام خواهد شد.
نتیجتا:
1- هیچگاه عجولانه تصمیم نگیریم.
2- همواره به هدف و مقصود سخنان توجه کنیم.
3- اگر قصد معظم له از این بیانات، توهین به صحابه بود، چرا همواره مردم را از توهین به مقدسات مذاهب و حتی ادیان، نهی می کنند؟
4- تا زمانی که اسراییل وجود دارد؛ تمامی اقوام و مذاهب و احزاب موجود بر کره خاکی، هدف خود را نابودی اسراییل قرار دهیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
خیلی زوره حضرت طله وزویر.شماافراطی ها ازکجا اینارومیشناسین.کی به ریگی خط میداد.چطورعبدالحمیدجرات میکنه تومملکت شییعه ص کنه.اونم گنده ترازدهنش.
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
روافض بر اساس فتوای جمهور علما جان و مال و ناموسشان حلال است و قطعا کافر و مشرکند به نص صریح قران.
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
دوستان من از منظرِ دینی ممکِنِ اندازه ی شما حضرات اطلاعات نداشته باشم ولی از همه ی هموطنانِ شیعه و سنس خود یه درخواست دارم خواهشاً بعد از کمی تفکر و تعقل پاسخ دهید.
ما همه مسلمانیم با اشتراکاتِ فراوان اگر بخواهیم همینگونه به این مسائل تفرقه انگیز ادامه دهیم دشمنانِ غیرِِ مسلمانِ ما کماکان به جهالت ما میخندن و منابع ما رو میبرن و برای کشتن هم به ما سلاح میفروشند.
پس یادمان باشد بارفتارمان میتوانیم انسانیت و ایمانمان را نشان دهیم
یادمان باشد همپیرو سنت واقعی و هم شیعه ی واقعی هر دو یک هدف دارند و آن سربلندیِ اسلام است
پس از هرگونه امور گذشته ای که باعثِ تفرقه شده و آب به آسیاب ِ دشمن میریزد بپرهیزید...خواهشاً
منتظرِ نظراتِ شما
میرزایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
درود بی پایان برتو آدم بای اینجوری فکر کنه .
فقط علی ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
من اگه رییس جمهور یا رهبر بودم حکم کشتن پیروان یزید رو صادر می کردم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
یکی بهم بگه وقتی خدا درسوره یاسین که قلب قران هست میگه مرابپرستید این راه راست ومستقیم هست چرامیگین علی سراط مستقیم هست وثانیا وقتی درچندین جای قران مثل آیه الکرسی به صورت واضح میگه من الله ولی المومنین است پس چراشمامیگین ؟ ثالثا واقعا از نظر عقلی صاحب الزمان وصاحب المکان خداوند است یا مهدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
ای کسانیکه ایمان آوردید،از خدا پروا نموده و برای نزدیک شدن به او وسیله بجوئید و در راه او مجاهده نمایید،شاید که رستگار شوید. مائده آیه 35
ما توسل به علی بن ابیطالب و امامان بر حقمان می کنیم و این توسل به این امامان بزرگ است که همان صراط مستقیم است
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
جنگ جمل چه کسانی برعلیه خلیفه وقت شمشیر کشیدند؟

جان ها به فدای مظلومیتت یا علی (ع)
که چقدر با نصیحت و نامه و پیغام، خواستی مانع از این جنگ شوی اما تو را در تنگنای جنگ و یا قبول ذلت قرار دادند و تو چاره ای جز این جنگ تحمیل شده بر خود نداشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
شاید شما حالا بفهمید گوشه ایران چه خبره.؟
سنیbaluchصیاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
ازبرادران شیعه وسنی می خوام دست ازاختلافات بردارندکه دشمن ازهرحرکتی که انجام می دهیم باخبره برای امنیت خانواده خودتان فکرکنیدکه دراسایش زندگی می کننداگرواقعاماوشمامی خواهیم کشورماخدای نکرده مثل افغانستان وعراق پاکستان یمن وسوریه نباشه دست به دست هم بدهیم تاپرچم سه رنگ ایران عزیزرابه بزرگ ترین قله ی جهان بزنیم تاچشم دشمنان اسلام بادیدن پرچم سه رنگ گلزمین ایران کوربشه دست مردانگی...هرقومی.کرد ترک.لر.پارس بلوچ.فقط سپاه وسپاه
ناشناس
France
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
مولوی دستور بده تا خود تهران میاییم قتل عام تون میکنیم شما آتش پرستای مجوسی اصلا مسلمان نیستین ک حضرت علی(رض) یا بقیه صحابه را دوست داشته باشید شما ب اسم چهارمین خلیفه آتش پرستی را ب اسلام تشبیع میکنید خدا لعنت تون کنه...برید ببینید زمان رسول اکرم (ص) تشیه بوده یا جزو فرقه های منعرف دین شما دنبال مشروئیت میگردید برای شرک نام خلیفه چهارم را چسباندید ب خودتون ...تو اسلام شیه نداشتیم بدبختا شما موجدیت ندارید
ابو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
عمر ابوبکر عثمان این سه تا ضد دین وضد پیامبر بودند
نبینم کسی اسم حضرت ب این سه تا بگه حضرت فقط برای پیامبران و آل پیامبر ک نسل امام علی هست بکار می‌ره

من هموطنانو دوست دارم اما از اهل سنت ک خرافاتی و مذهب بیخودی دارند نفرت دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
قومی متفکرند اندر ره دین
قومی به گمان فتاده در راه یقین

می ترسم از آنکه بانگ آید روزی
کایبی خبران! راه نه آن است و نه این
میلاد
Seychelles
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
از تاریخ شما بی خبرید ب کافر هم نباید توهین کرد این بزرگ وارها ک دیگ جای خود قرار دارند یکم شعور بد نیست داشته باشید بعد دم از فرهنگ میزنید ب نظر من شماها بی فرهنگ ترین هستید ندونه توهین نکنید جانم فدای مولانا
محمد
United States of America
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
س.همه جای دنیانا ارام است غیر از ایران بعضی ها میخوان این کشور را نا ارام کنند .شیعه وسنی اگاه باشید دشمن در کمین است.هوشیارباشید.
مسلمون کوچک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
خدایا مارو نجات بده از اختالفات
مردم عوام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
خدایا خودت ظهور کن
سعید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
فقط خدا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
کشوری که مردمش بجای خاک و وطنش و انسانیت چسپیدن به اختلافات مذهب و فرقه وغیره در یک کلام یعنی ملتی کوتاه فکر وعقب مانده به همین دلیل از دنیا عقب موندیم .چون در هر کشوری ادیان مختلف باهم زندگی میکنن . عزیزان به انسانیت بچسپید نه مذهب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
اولین کسانی که بر علیه امیر المومنین علی ع به پا خواستند پایه گذار دشمنی های بدی با اهل بیت .امام حسن ع و حسین ع شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
سوالم اینه ایا زمان رسول الله صلی الله علیه واله و سلم مذاهب مالکی شافعی حنبلی و حنفی بودند؟.اینها که همه با واسطه یا بی واسطه شاگردی امام صادق علیه السلام را کردند ابو حنیفه در کتب اهل سنت میگوید دو سال تلمذ از امام صادق شیعیان نبود هلاک میشدم لولا السنتان لهلک النعمان.الان اگر کسی از استاد ابو حنیفه (امام صادق علیه السلام)مذهبش را بگیرد هلاک شده و گمراه و کافراست ولی اگر مذهبش را ازشاگرد که ابوحنیفه باشد بگیرد رستگار است؛خوب برادران عزیز اهل سنت بیائید باهم مذهبمان را از استاد(امام صادق علیه السلام)بگیریم،تا مثل ابو حنیفه شما از هلاکت نجات پیدا کنیم؟
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
باسلام
یکی از برادران اهل سنت این سوال من رو جواب بده
چطوره همه مقدسین اهل تسنن ی جورایی با علی علیه السلام دشمنی داشتن و با جناب علی وارد حنگ شدن
مثلا معاویه طللحه زبیر عایشه
ودرشگفتم که برادران اهل تسنن هردو این جریان رو قبول دارن بلاخره این جنگ صفین وجمل یک طرفش علی بوده
واقعاااااا چطور میشه ادم دوطرف جنگ رو عاشقانه دوست داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
به ما میگین متعصب درحالیکه لحظه لحظه در سراسر دنیا سرشعیان بریده میشه تهدید میشن خونشون حلال میشه ایاشیعیان عربستان ازادی شما اهل تسنن رو دارن؟؟؟؟؟؟
ما تندرو هستیم یا وهابیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میهن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدن حقیقت ره افسانه زدند.

یا حق. به امید ایرانی آباد و بدور از تعصب
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
چقدر از حقایق دور هستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
واقعا مسخرست که نظرات اهل سنت تو سایت گذاشته نمیشه خودتون میگید و میشنوید جوابهاتون رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
نظرات اهل سنت هم هست.نمیدونم چرا مخاطبان اهل سنت اصرار دارن بگن که پیام های ما پاک میشه
امتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
خدا هدایت را عام کند واز گمراهی نجات دهد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
هر كجا برى از دهانشان ناسزا فحش لعن لعنت ميشنوى پياده داخل ماشين استاديوم سينما پارك باهمسايه و.....الله سبحان تعالي شما را هدايت كند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
سلام علیکم.عمر خلیفه دوم اگر مسلمان واقعی ازدواج موقت رو حرام اعلام نمیکرد که به گفته خودش ازدواج موقت دستور خدا و در زمان رسولش حلال بوده. همچنین کناره گیری از لشکر اسامه که در کتب اهل سنت نیز آمده.والسلام علیکم و رحمته الله و برکات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
دوستان هموطن امروز دشمنان وحدت ملت ایران را نشانه گرفته لطفاوارد اعتقادات همدیگر نشوید وبحث های تخصصی که علم ودانش نیاز داردرا دراین مکانها باز نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
بالاخره حق با علی ع هست با با طلحه و زبیر ،نمیشه گفت حق با هردو هست
یه مرز بندی مسخصی داشته باشید
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
خدا کسانی رو که باعث میشن تفرقه میان شیعه و سنی بیفته لعنت کنه.
ناشناس
Germany
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
فقط یکبار بحثهایی که زیر مطلب شده رو دقیق و بیطرفانه بخوانید فکر میکنم اینکه اهانت به مقدسات هر دینی حرام است را همه قبول داریم و حتی رهبر معظم هم همیشه تاکید به وحدت دارند.ناسلامتی مسلمانیم و پیرو کاملترین دین هستیم.اما فقط من ازین بحثها بابت این تاسف خوردم که چقدر با شنیدن این حرفها دشمنان ما شاد میشوند.ما داریم خودمون بین خودمون تفرقه می اندازیم.خدا کنه روزی برسه کسی به ارزشهای و مقدسات کسی توهین نکنه و واقعا وحدت کلمه را به تمام دشمنان خود که کم هم نیستند نشان بدهیم.انشالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
درود برتو . آدم باید اندکی روشن فکرانه حرف بزنه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
ایرانیان عزیزباهرعقیده ای که هستیدبدانیداسطوره بزرگ ایرانی کوروش کبیرفرمودسربلندی ایران دردنیادرگرووحدت واحترام شماایرانیان بایکدیگراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
به اهل سنت توهین نکنید همچنین مشکلات من و شما چه ربطی به صحابه دارد که بعضی به صحابه توهین میکنند
خداوند خودش در قیامت میان همیه مسلمانان قضاوت میکنه مطمئن باشید نه سنی میدونی بهشتی نه شیعه هر کسی به سبب اعمالش محاکمه میشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
خداوند خودش صاحب ترازوی محشره و نه هیچ اهل تسنن و تشیعی در آن دخالت ندارد خداوند خودش به همه مسلمین رحم کنه منو تو به واسطه امامان به بهشت نمیریم خودشون هم نمیدون که حکمشون چیه
سید محمد طاها موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
با عرض سلام خدمت برادران شیعه همانطور که میدانید پیامبر ص در خطبه ی غدیر فرمود ای مردم به زودی بعد از من پیشوایانی مردم رابه سوی جهنم میکشانند وانان غاصبان ولایت اند انان و پیروان و یارانشان در درکات دوزخ اند ومنظور پیامبر از ان پیشوایان (ابوبکر وعمر وعثمان ) لعنت الاه علیهم است پس ای کسانیکه خداوند بر قلبتان مهر گمراهی کوبیده بهتر است به جای علاجیفی که از کتبتان میخوانید بیایید و کتب شیعیان را بخوانید تابه حقیقت پی ببرید در ظمن اگر ان سه خلیفه ی شما راشد یعنی هدایت شده هستند یعنی باید معصوم باشند؟ پس چرا در بعضی از جاها لغزشهایی داشته اند . خدایا لعنت کن غاصبان حق علی ع را.
سید محمد طاها موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
با عرض سلام خدمت برادران شیعه همانطور که میدانید پیامبر ص در خطبه ی غدیر فرمود ای مردم به زودی بعد از من پیشوایانی مردم رابه سوی جهنم میکشانند وانان غاصبان ولایت اند انان و پیروان و یارانشان در درکات دوزخ اند ومنظور پیامبر از ان پیشوایان (ابوبکر وعمر وعثمان ) ...... است پس ای کسانیکه خداوند بر قلبتان مهر گمراهی کوبیده بهتر است به جای علاجیفی که از کتبتان میخوانید بیایید و کتب شیعیان را بخوانید تابه حقیقت پی ببرید در ضمن اگر ان سه خلیفه ی شما راشد یعنی هدایت شده هستند یعنی باید معصوم باشند؟ پس چرا در بعضی از جاها لغزشهایی داشته اند . خدایا لعنت کن غاصبان حق علی ع را.
مدیر پایگاه

ویرایش شد .

ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خب این مردک نگفته اگه اینا از سابقین بودن چرا با امام زمانشون جنگیدن به دست امام علی (ع) به جهنم تشریف بردن ؟؟!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
مگر خداوند نگفته که هر کس ولایت علی را قبول نداشته باشد به بهشت نخواهد رفت (وضوی بی ولایت آب بازی است) باز کار به جایی رسیده که طلحه و زبیر به بهشت بروند لااله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله
مظفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
جناب مولوی عبدالحمید کسی که امروز پرچم علی را در دست گرفته امام خامنه ای است که روزگار سردمداران آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب (که فلسطینیان هم کیشت را هر روز می کشد و برد) را به روز سیاه نشانده و کسی که پرچم خلفای تو را در دست گرفته عرب های ( بن سلمان ) هستند که آمریکا آنها را صراحتا گاو شیرده می نامد. یک ذره تعصب را کنار گذاشته و حرف حق را بگویید شاید خدا از کردار نابحق شما بگذرد. البته شاید.
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
امام علی و طلحه و زبیر در یک جنگ با هم جنگیدند و به دست یاران امام علی کشته شدند مگه میشه هر دو از اولیای الهی باشند؟ جمع این دو ؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
لعنتخدابرشما که پشت سر مولانا عبدالحمیدجان دروغ میگویید کدوم عالم اهل سنت باایشان هم عقیده نیست چرادروغ میگویید بیشرفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
سلام.آقا هرکی دین خودشو مذهب خودش . تو دین هیچ اجباری نیست . والله میخوام از این حرف های مردمم که همه زیر یک پرچم به اسم ایرانیم واین جوری با همنوعاشون حرف میزنند از مسلمانی کافر شم. ایران رو عشقه . شیعه و سنی اگه باهم مشکل داشتند 40 سال پیش دست تو دست هم دیگه ارتش صدام رو شکست نمیدادند . به جای این اختلاف ها بیاید از همدیگه حمایت کنیم تا مثل 40 سال پیش ایران موفق بشه . به امید موفقیت و خوشبختی همه مردم ایران با هر دین و هر مذهبی . هزار مد سنی رو میشناسم با زن های شیعه وبرعکس ازدواج کردند و خوشبخت شدند . دست بردارید ازاین اختلافات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
عبدالحمید کتاب بخون سوتی نده
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
بیانات مقام معظم رهبری درست است
مگه ارزوی رهبر شدن مولوی«سلطان داعشی و تکفیری و وهابی های ایران»را به گور ببرید...
جانم فدای علی(ع)
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
صحابه بودن طلحه وزبیر دلیل میشه ازانحراف وپول پرستی مبراباشند اقای مولوی؟
خداوند باپیامبرش هم تعارف نکرده ودرایه۴۶ الحاقه میفرماید اگر اگرسرپیچی کنب رگ گردنت را میزنیم
پیامبری که معصوم است وامامان شیعه که معصوم هستند راگذاشتید زمین وصحابه را گرفتید؟
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
از شما بزرگواران خواهش می کنم که باهم وحدت داشته باشید این اختلافات به نفع دشمن ما و به ضرر خودمان . چرا به جان هم میافتید مگر اهل بیت علیه السلام ما را به همدلی و وحدت سفارش نکرده ا ند دشمن اصلی ما مسلمانان امریکا واسراییل است. وحدت وحدت رمز پیروزی ما با کفار هست .لعنت خدا بر مکرون این دشمن اسلام هست نه شیعه ونه سنی .