۴

چرا عربستان با ایران دشمنی می‌کند؟

مجتهد، افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود، در توییتی دلایل دشمنی عربستان با کشورمان را بیان کرد.
چرا عربستان با ایران دشمنی می‌کند؟
کد خبر: ۱۷۵۷۰۳
۱۴:۴۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مجتهد، افشاگر اسرار خاندان آل سعود در توییتی نوشت مواضع رژیم سعودی در قبال اقدامات منطقه‌ای تهران و بهره‌گیری سران عربستان و آمریکا از ایران‌هراسی برای نجات خود، دلایل مخالفت ریاض با کشورمان هستند.

او در توییتی نوشت: «انتقاد از ایران نیز بر دو اصل تکیه دارد نخست، (ادعای) دخالت در امور منطقه. دوم: این انتقاد وحمله راه نجات ترامپ و بن سلمان خواهد بود.»

این افشاگر همچنین در توییتی تاکید کرد: در عربستان با زندانیان به ویژه زندانیان زن شکنجه و بدرفتاری می‌شود.

مجتهد  در حساب کاربری خود در توئیتر همچنین نوشت: مقامات (عربستانی) بار‌ها بیانیه‌هایی درباره انکار نقض حقوق بشر در زندان‌های عربستان صادر کرده اند و سازمان‌های حقوقی بین‌المللی هم از بدرفتاری با زنان زندانی و آزار جنسی آن‌ها خبر می‌دهند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Kuwait
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اینها شرف ندارند حیوانهای اسلام نما هستند
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
میخواد خودش به اصطلاح،ژاندارم منطقه باشه.ز هی خیال باطل.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
چون وهابیها اساسا با پیروان اهلبیت (ع)دشمنن،نمونه آن را در افغانستان و پاکستان وکشور های دیگر می بینید!.
أَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ الْمُبِين
Finland
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
سر رشته این دشمنی ها با شیعیان و ایرانی ها را اگر پیدا کنی خواهید رسید به صهیونیزم و انجمن های مخفی ابلیس پرست
لعنة الله بر ابلیس و پرستندگانش